Drømmer... Eller kanskje mareritt?

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Jeg har drømt nå flere netter på rad at det er tvillinger jeg bærer på. Tanken på at det er to der inne gjør meg så redd. Altså misforstå meg rett, er jeg velsignet med 2 i magen blir jeg lykkelig og glad, men wæææ så redd! Har liksom ikke troen på at jeg skal ha det i meg, det å ta meg av 2 små samtidig.
Våkner altså hver natt, helt oppkavet.... Drømt at jeg har fått tvillinger og rota vekk den ene på shopping bla. WÆÆÆ! :dance018

Flere med rare drømmer? Hva tenker dere rundt dette med at det kanskje ligger 2, eller til og med flere i magehuset? :)

Jeg har drømt det mange netter, stort sett hver natt siden før positiv test, så jeg er helt sikker på at det er to:P men i natt drømte jeg at vi fikk en gutt med downs syndrom, da var jeg litt mer oppkavet når jeg våknet..!

Her drømte jeg masse om ei lita jenta og prematur fødsler igjen :( Men bare at med Emilie drømte jeg om en bitte bitte liten gutt :O Så er ikke så moro.... Oxo har jeg drømt 2-3 netter at jeg begynner å blø rundt uke 11 :(

Drømmer så mye om babyer, men når jeg våkner klarer jeg ikke helt huske hva selve drømmen var.

Tanken har slått meg om tvillinger, og det skremmer vette av meg. Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne fått tvillinger, men føler at det holder med to tette, ikke fire under fire år!
Men for all del, skulle det være to, så blir jeg full av panikk i ett døgn ca, og kommer sterkere tilbake neste dag:p

Viste dere at om man drømmer at babyen er jente, blir det gutt, og omvendt? ;)

Høres ikke ut som noen gode drømmer nei :( bra det bare er en drøm, om man kan si det.....

• Viste dere at om man drømmer at babyen er jente, blir det gutt, og omvendt? ;)

Høres ikke ut som noen gode drømmer nei :( bra det bare er en drøm, om man kan si det.....

Åh? Hmm... Har ikke drømt at jeg har fått noe spesielt kjønn, bare tvillinger. Som jeg glemmer, ikke klarer og mate, skriker så jeg blir gal(som i at begge har kolikk), drømte også at jeg averterte bort den ene. Woho, im supermum in my deams!

Sist svangerskap drømte jeg bare at jeg fikk gutt, men fikk jente :-) Hihi ... Så det stemte hos meg...

Drømmene om baby er enda ikke begynt her, drømmer bare masse rart.... Så er ikke det lureste jeg gjør å se criminal minds før jeg legger meg... :-/ hehe... Våkner og føler for å gjemme meg underndyna :-P

Før jeg ble gravid første gang så drømte jeg at jeg fikk en gutt etter veldig fin fødsel. Drømmen var så virkelig at jeg følte skuffelse når jeg våknet og gutten ikke var der.... Ett år etter fikk jeg en gutt og fødselen var kjempe fin slik jeg drømte :-) Her om dagen drømte jeg at jeg fødte ei dødfødt jente, håper virkelig med hele mitt hjerte at det ikke er sann drømm :-( Er vel heller det at jeg har blitt mer beskymret denne gang og tenkt litt for mye på det...

Back
Topp