M
Moderator Irene
Guest
Drømmer du mye rart for tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe så tøft. Har du vært gravid tidligere eller bare viste du at drømmene blir mer intense når du er gravid?Fra unnfangelsen har jeg drømt hver gang jeg lukker øynene haha! Derfor jeg skjønte at jeg var gravid
Helt utrolig hva man drømmer Jeg har en slik drømme app som forklarer hva de forskjellige symbolene betyr Som f.eks jakt kan bety: Dreper du et dyr vil dette generelt bety at du vil lykkes i det du driver med. Bommer du kan du få problemer. Hvis en kvinne drømmer hun dreper et dyr kan hun få et lykkelig ekteskap. Dør dyret du jakter på en smertefull død vil betydningen bli en annen. Se også på betydningen til dyret du jaktet på.drømmer mye rart hele tiden jeg, gravid som ikke gravid
nattens drøm..... Jeg dro opp til Lofoten for å dra på villsvinjakt, på grensen mot Canada. der stod det soldater overalt og passet på at jeg ikke krysset grensen til Canada, men holdt meg på finsk side. (WTF???? jeg har da vitterlig bedre geografikunnskaper enn det der !)
Vel inne i jakta var det bare å dra frem avispapir på størrelse med badehåndklær. gikk ut i en liten elv/bekk å stod og rasla og vifta med de, og villlsvinene som var veldig små og søte, kom løpende og begynte å herje med papiret. I det de fikk hudkontakt med papiret la de seg ned og sovnet, og ble deretter til små harer med rexpels og flotte sjatteringer/tegninger i pelsen.
Tok med meg en og jakta var over. den skulle nemlig være kosedyret mitt, og sov på skuldra mi
Og dette, det er bare en brøkdel av det jeg drømte i natt, på middels nivå
Har hatt slike drømmer jeg også Men det trenger ikke å bety at det vil skje noe galt, står i appen at drømmer er en kilde til visdom det å drømme om en baby symboliserer kjærlighet og gode vennerJeg drømmer om den lille i magen hele tiden og bekymrer meg. Ene dagen drømmer jeg at jeg ser den lille og ikke ønsker den, så forferdelig å drømme slikt... Jeg ønsker den lille av hele meg og vi har forsøkt å bli gravide en stund også! Så drømmer jeg at jeg mister den lille, har enda ikke hatt noen koselige drømmer og våkner brått hver morgen... off føler meg forferdelig for å drømme slikt måtte bare lufte det.
Drømte sjeldent faktisk! også bare drømte jeg helt syke drømmer og tenkte at det bare kunne skyldes graviditeten. Og gravid var jeg!Hehe så tøft. Har du vært gravid tidligere eller bare viste du at drømmene blir mer intense når du er gravid?
Hehe så bra måte å finne ut av graviditeten på da og gratulerer fantastisk følelse å være gravidDrømte sjeldent faktisk! også bare drømte jeg helt syke drømmer og tenkte at det bare kunne skyldes graviditeten. Og gravid var jeg!
Åhh ok nå ble jeg litt bedre... Føler meg litt forferdelig Når jeg drømmer slikt. Er ikke lett å styre drømmene heller takk for at du tok deg tid til å svare så fint <3Har hatt slike drømmer jeg også Men det trenger ikke å bety at det vil skje noe galt, står i appen at drømmer er en kilde til visdom det å drømme om en baby symboliserer kjærlighet og gode venner
Helt utrolig hva man drømmer Jeg har en slik drømme app som forklarer hva de forskjellige symbolene betyr Som f.eks jakt kan bety: Dreper du et dyr vil dette generelt bety at du vil lykkes i det du driver med. Bommer du kan du få problemer. Hvis en kvinne drømmer hun dreper et dyr kan hun få et lykkelig ekteskap. Dør dyret du jakter på en smertefull død vil betydningen bli en annen. Se også på betydningen til dyret du jaktet på.
Soldat= En soldat symboliserer disiplin, kamp og motstand. Ser du en soldat som er lei seg kan du få dårlige nyheter.
Elv= En elv symboliserer gleder hvis den var klar og rant sakte. Var den derimot skitten eller hadde sterk strøm kan drømmen symbolisere sjalusi og krangler. Se eventuelt vann.
Osv.. Også må man tolke det deretter, jeg drømmer stadig vekk at jeg sitter fast i en heis og har sett på hva heis har av betydning og det står at om den går opp vil du tjene penger, går den ned vil du tape penger og er er fanget er følelsene dine ute av kontroll... Men er gøy å bare se hva ting kan bety
Den heter drømmetegn men den koster penger da, så du får vurdere, jeg har hatt nytte av den hvis jeg har vært nysgjerrigoi den appen kunne jeg tenkt meg å prøve, for jeg drømmer jo noe helt vanvittig hele tiden. hva heter den ?
Mye mareritt i perioder og, det skal sies, spesielt om tema som preger media. da våkner jeg klissvåt og gråter og har puls og respirasjon som etter et maratonløp.... :/
Bare hyggelig må gjerne spørre om flere symboler om du ønsker, leste litt om det andre du drømte og det kan symbolisere at det kan være noe galt med helsen bare, har ingen sammenheng Kan bety så enkelt som at man blir forkjøletÅhh ok nå ble jeg litt bedre... Føler meg litt forferdelig Når jeg drømmer slikt. Er ikke lett å styre drømmene heller takk for at du tok deg tid til å svare så fint <3
Absolutt! nå er jeg da 16 uker snart, er bare her inne og snoker litt men drømmer endaHehe så bra måte å finne ut av graviditeten på da og gratulerer fantastisk følelse å være gravid
Hehe takk igjen Ok for forkjølet er jeg, så håper det bare er det spennende å tolke drømmer, så gøy daBare hyggelig må gjerne spørre om flere symboler om du ønsker, leste litt om det andre du drømte og det kan symbolisere at det kan være noe galt med helsen bare, har ingen sammenheng Kan bety så enkelt som at man blir forkjølet
Viktig å snoke jeg også må gjøre det lykke til videre i svangerskapetAbsolutt! nå er jeg da 16 uker snart, er bare her inne og snoker litt men drømmer enda