Drømmer du mer?

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Drømmer dere mer i svangerskapet?

Jeg husker mange av drømmene mine. Har hatt min første sexdrøm også :p

Jeg drømmer generelt ganske mye, men nå i svangerskapet har det ikke vært noe mer enn vanlg. Kanskje til og med litt mindre. :)

Drømmer sykt mye!!! Og husker nesten alle drømmene mine ganske tydelig når jeg våkner også! Litt slitsomt o_O

Drømmer også veldig masse og alt er så virkelig! Det sies at man drømmer mere når man er gravid for å forberede oss på en ny fase i livet som mamma

Eg va oppe og gikk i natt.
Husk at eg våkna og så på tlf at klokka va 6.10. Gikk på badet, stelte og sminka meg.
Så bjynt eg å styr nå voldsomt me ka eg sku ha på meg. Hm, eg Finn ikke nå genser å ha på...
aha, men eg ska på representasjon på jobb, kan ta jobbskjorta på da :) Men den va for trang over magen. Leit videre, men Finn ikke nå genser - kjik inn te junior og at han sov - puh da kan sambo lever.
Oi! No bjynn eg å få dårlig tid te toget - kjik på klokka igjen - 01.40....
Litt usikker om kor våken eg egentlig va og om eg ha gått i søvne.... va i alle fall ferdig sminka i mårrest :smiley-bounce015:smiley-bounce015

Drømmer at samboeren min er utro eller gjør det slutt for å bli sammen med noen andre. Jeg blir så sykt sjalu når jeg er gravid. Til vanlig fins jeg ikke sjalu idet hele tatt!

Drømmer at samboeren min er utro eller gjør det slutt for å bli sammen med noen andre. Jeg blir så sykt sjalu når jeg er gravid. Til vanlig fins jeg ikke sjalu idet hele tatt!
Jeg har også utrodrømmer! Hadde det sist svangerskap også. Tror den gravide hjerne generelt er redd for å bli forlatt.

Drømmer veldig mye! Har perioder til vanlig hvor jeg drømmer litt og, men da husker jeg bare en drøm når jeg våkner. Nå kan jeg våkne og huske 5-6 ulike drømmer. Og ingen ting henger på greip..

Drømmer mye mer her også. I kombinasjon med hyppig dogåing har søvnkvaliteten dermed dalt betraktelig. Mye stress i drømmene, f.eks at jeg glemmer å gi viktige beskjeder på jobb, at jeg jobber på andre avdelinger enn jeg gjør og mye annet tull :p

Har hatt masse rare drømmer de siste dagene, men det er pga feberen tror jeg.. Ikke merka stor forskjell i svangerskapet.

Back
Topp