Drømmer drømmer

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Så mye sykt as. I natt drømte jeg at jeg skulle på biltur med babyen, 1-2 mnd gammel. Klarte ikke feste sete, babyen skled ut i fart.. Hehe..

Fler som drømmer mye rart?

Jeg vet jeg drømte noe rart i natt. Men husker det ikke.

Drømmer sære ting nesten hver natt, og husker mye av det

Drømmer helt syke ting i blant, og får traumer av det :p hjemsøker meg hele dagen!

Drømmene hsr begynt ja.. hsr vært dårlig noen uker og følte at jeg ikke har fått stelt meg.. ikke nappa bryna osv. . Og jeg er ganske opptatt av bryn! Drømte at jeg dro til en hudpleie og ville ordne de.. og hu skreik opp når hu så de.. jeg så meg i speilet og jeg hadde hår over nesa og hår innerst i øyebretten... var så virkelig at dagen etter sto jeg opp, dusja lenge og nappa bryna! Sminka meg til og med! Også sovna jeg på sofaen helt utslitt :p

Drømte i natt at jeg var på ul og babyen hadde stoppet å vokse i uke 6. Ble jo kjempelei meg! Så lå jeg i sengen og stirret i veggen, før fastlegen kom på hjemmebesøk og gav meg en pille jeg måtte ta for å få avstøtt fosteret....

Var ekkelt å våkne og jeg kvir meg ikke mindre til ul på onsdag...

Har drømt en del enkelte netter. Husker fra de andre svangerskapene at jeg har brukt å drømme mye rart etterhvert.

Ja guri meg... Jeg drømmer de mest sinnsyke ting hver eneste natt :p

Inatt drømte jeg at jeg tog toget til et sted som er ca 10 minutt unna, tenkte at jeg burde ikke d siden jeg begynner å blø så fort men det var sikkert uskyldig .. Bynte å blø ganske straks da jeg gikk av toget. Gikkgjenkom hele byen og lette etter toalett, det var visst kveld og alle toalett kostet 5 kr(hadde bare kort),
Så jeg måtte hoppe på ett nytt tog i fart og springe på toalettet der. Gikk på do , nå kom det mye blod og da jeg halvveis satt på do tok jeg imot det lille fosteret i dopapir jeg hadde i Handa.

Underbevisstheta mi jobber på spreng i forhold til disse småblødningene jeg opplever merker jeg. Drømmer ofte slike drømmer . Blæ ! Å de er så virkelige at når jeg våkner så må jeg forte meg på do for å sjekke om jeg enda blør massivt liksom ..

Back
Topp