Drømmer dere?

Linnsi86

Glad i forumet
God Morgen.
Andre som drømmer mye rart? Mine metter er helt ville. Alt i fra bamser som snakker, skyte drama og at jeg føder hunder..:-) Hehe.. Holder jeg på å bli sprø?

Hihi, nei. Da er jeg i ferd med å bli gal med deg i så fall ;) Drømmene mine er helt ville og rare. De virker så ekte så jeg er som regel glas når jeg våkner og innser at det bare var en drøm :p Alt fra å bruke juicekartonger som mobil til at mannen bruker opp alle pengene våre på bakeri istedenfor å betale regninger og lån, hehe.

I natt drømte jeg at jeg ikke klarte å skru av tv'en! Verken med fjernkontroll, på selve tv'en ellever å dra ut ledningene..... Frustrerende, haha!

Haha, her og er det helt texas om natta! I natt lekte jeg "hente pinne" med en rev... Og her om natta jaktet jeg på en 10 år gammel gutt som visstnok var en kjempefarlig terrorist. Jeg bruker litt tid på å summe meg når jeg våkner for tiden!

I natt hadde drømmen min fokus på at jeg hadde sokker på meg i flipflopper! Hahaha

Drømmer mye rart vet jeg - men jeg har det så travelt om morgenen så rekker ikke å reflektere over det når jeg våkner så jeg glemmer det :) Men, om jeg drømmer så heftig på natta at jeg vokner, da glemmer jeg ikke. *Bank i bordet* Sist jeg var gravid hadde jeg skikkelig ille drømmer som jeg våknet av at jeg gråt og var kjemperedd av. Ikke noe kos... Tror det er hormonene våre og alt vi tenker på i disse dager som spiller oss et puss på natta

Jepp drømmer de snåleste drømmer for tiden:p I gårnatt drømte jeg at jeg hadde født en guttebaby for flere måneder/år (!) siden men glemt hele ungen etterpå....så han hadde ligget alene i et hus hele den tiden. Når jeg da plutselig kom på babyen sprang jeg til huset og skyndte meg å amme gutten som utrolig nok fortsatt var i live:D Husker jeg hadde liknende drømmer når jeg var gravid tidligere også, gikk mye i at jeg glemte bort baby, glemte å gi den mat etc etc. Aldri gjort det på ordentlig altså hehe:p

Drømmer masse. Sist natt var det mye styr rundt en ultralyd jeg aldri klarte å nå. Var helt fortvila :P

Før jeg ble gravid drømte jeg ingenting. Alt var svart fra jeg sovnet til jeg våknet. Nå derimot, drømmer jeg så mye rart at jeg er overlykkelig når jeg våkner og innser at det var en drøm :p

Noen som vet hvorfor vi drømmer sånn? Er det så mye som surrer rundt i hodene våres? Hormoner? Gravide hjerne sier noen på jobben:-) uansett fantastisk gøy å lese alle sprø drømmene... Løftet min dag i så fall..:-)

Noen som vet hvorfor vi drømmer sånn? Er det så mye som surrer rundt i hodene våres? Hormoner? Gravide hjerne sier noen på jobben:-) uansett fantastisk gøy å lese alle sprø drømmene... Løftet min dag i så fall..:-)
Er nok fordi ting er i endring. Tror det har litt med hormoner å gjøre men mest med underbevisstheten.
Psyken jobber med det som skjer.

Guttene mine drømmer om lillesøster som skal komme, derfor jeg tror det ikke bare handler om å være gravid ;)

Jeg drømmer en del! Mange drømmer i forskjellige former.. Heldigvis ikke så mye av mareritt, men forekommer av og til! :/

Her er min fra i går:

Jeg hadde en heftig krangel med Putin!! Jeg var jævla forbanna for å si det sånn. Det hele endte med at vi skulle i en fekteduell (man skulle tro jeg hadde sett mye på anno, men har ikke TV, så tror ikke det kommer derfra). Jeg vant duellen, og Putin måtte unnskylde et eller annet. Fikk ikke helt taket på hva. Føler jeg har avverget verdenskrig!!

Jeg pleier ikke å være flink til å huske drømmer, så synes det er fascinerende at jeg både husker og drømmer så mye rart.

Her er min fra i går:

Jeg hadde en heftig krangel med Putin!! Jeg var jævla forbanna for å si det sånn. Det hele endte med at vi skulle i en fekteduell (man skulle tro jeg hadde sett mye på anno, men har ikke TV, så tror ikke det kommer derfra). Jeg vant duellen, og Putin måtte unnskylde et eller annet. Fikk ikke helt taket på hva. Føler jeg har avverget verdenskrig!!

Jeg pleier ikke å være flink til å huske drømmer, så synes det er fascinerende at jeg både husker og drømmer så mye rart.
Putin faktisk!! Hehe.

Back
Topp