Drømmer dere mye?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Drømmer dere mye rart som gravid? :)
Hva er det sprøeste? ;)

Har drømt flere ganger at babyen er rett under huden på låret mitt :o kjempe ekkelt. Eller at han er på vei ut av magen min og jeg må presse han på plass og holde hardt på magen :p

Jeg har også drømt en del at babyen er på vei ut av magen min og at jeg må presse h*n på plass igjen!! LOL..
Ellers har jeg mange triste drømmer hvor jeg drømmer at nære personer og jeg selv dør/blir drept.. :(

Det er rart hvor utrolig ekte alle drømmer føles om dagen.. Jeg har aldri drømt så mye som jeg gjør nå..

Drømmer ofte at jeg glemmer meg og spiser svartpølse... Våkner av at jeg griner fordi jeg har dårlig samvittighet av å ha spist det..!:-P

Drømmer ofte at jeg må ta keisersnitt fordi babyen er 10kg og kommer seg ikke ut på annen måte. Mye andre rare drømmer om fødsel også. Og har drømt at gubben plutselig har dødd ett par ganger, og at jeg gifta meg med ny mann lite etter begravelsen ble ferdig, rekker såvidt å skifte fra svart til hvit kjole. Creepy :-O

I begynnelsen av svangerskapet så hadde jeg et par drømmer der jeg våknet og begynte å skrike fordi drømmene har vært så virkelige, drømte om at jeg har fått et barn og at mannen min kom til meg og sa at nå er han ikke glad i meg noe mer og går til en annen dame. Hadde en ekkel føllelse en stund etter på. Men så hadde jeg noen fine drømmer der pia mi sitter i en barnevogn og likner veldig på mannen min og er kledd veldig fint i et eller annet som bestemora har ordnet. ❤️

Drømmer hver natt, helt rare drømmer!

I natt hadde jeg to fosterbarn, Eik på 2 og Cora på 11 mnd. Var på museum for en vindutstilling (blåste mye her i natt, så har nok hørt vinden ule) , hvor vi ble jagd av en stor slange...
Natten før, så drømte jeg om fødselen. Selve fødselen gikk fint, men etterpå kom lege og jordmor med store sprøyter og masse rare instrumenter, så våknet i full panikk og fikk ikke sove igjen!
Drømmene er ekstremt virkelige, og er mest mareritt for tiden :( Har gått greit til nå, har vekket samboeren om det har blitt for gale og fått trøst. Men nå skal jeg være alene hjemme de neste 2 ukene, så er spent på både drømmer og hvordan det blir å sovne igjen etterpå. Har små angst for å være alene hjemme, med han på jobb 2 timer + fergetur unna. Og mamma er 2,5 timer + fergetur unna, så har ingen av de nærmeste mine å støtte meg på nå :sorry: kan nok bli mange rare drømmer med den angsten i kroppen gitt :wacky:

Back
Topp