Drømmer dere mye?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Drømmer dere mye rart når dere er gravid? :)
Hva er det sprøeste? ;)

JA! Mest mareritt da. F.eks at julenissen brøt seg inn i huset og sto og kasta slanger og edderkopper oppi senga. Og bare på min side, så mannen min kunne sove trygt videre :-P

Har rare drømmer om ungdomskjærester som om det skulle være idag! Aldri hatt det før, men nå popper di opp overalt!:-P og at nåværende kjæreste og pappa til mine barn plutselig forlater meg, er utro osv. Våkner opp noen ganger og er ganske sint på han, for noe jeg har drømt, stakkars!

Har rare drømmer om ungdomskjærester som om det skulle være idag! Aldri hatt det før, men nå popper di opp overalt!:p og at nåværende kjæreste og pappa til mine barn plutselig forlater meg, er utro osv. Våkner opp noen ganger og er ganske sint på han, for noe jeg har drømt, stakkars!

Haha, ja, jeg våkner opp og er driiitsur på mannen og kjefter gjerne litt før jeg innser at jeg bare er teit og drømte :p

Ja! Rareste må ha vært i natt.. Rett før jeg la meg fant jeg første strekkmerket, og ble litt fortvila over det da jeg ikke har lagt på meg mye eller fått veldi stor mage så det resulterte i at jeg drømte magen var så full av strekkmerker at huden ble gjennomsiktig og man kunne se innvollene og inn til baby?! :p

Uff ja, jeg drømmer mye rart. Husker ikke detaljene på den værste i farta, men man kunne lagd en ny Saw -film av den! Mannen brukte nesten en time på å roe meg ned etterpå og allikevel turte jeg ikke å gå på do før han stod opp noen timer etter det igjen :p

Herregud ja! De særeste (og mest vanlige) drømmene jeg har hatt er at jeg føder en mini baby på bare noen cm og går rundt med den i lomma, eller at jeg føder en baby på størrelse med en 2 åring. Lurer fælt på hva det skal bety, haha :D

Føler meg som en skitten liten pike for tiden. Våkner opp å rødmer. Det går i sex altså, helt syk sex :D
Jeg har ikke hatt "lyst" i det siste, er vell for jeg blir tilfredstilt i drømme da, stakkar mannen min, føler meg nestsn utro :)

Jeg har sykt mye mareritt, om at mannen forlater meg, at folk skal drepe meg, at jeg krangler med venninner osv

I natt vant jeg 276 millioner. Jeg bestemte meg for å bruke det på en liten mini moped. Og resten satt jeg på sparing. Så jeg kjørte flere runder frem og tilbake for å bli ferdig med handlerunden. og mannen måtte være hjemme med barna. i mitt hode var dette ett veldig fornuftig valg. Er faktisk litt sliten etter all kjøringa i natt med tanke på at mopeden var så liten at det bare var plass til en vare pr tur.

I natt vant jeg 276 millioner. Jeg bestemte meg for å bruke det på en liten mini moped. Og resten satt jeg på sparing. Så jeg kjørte flere runder frem og tilbake for å bli ferdig med handlerunden. og mannen måtte være hjemme med barna. i mitt hode var dette ett veldig fornuftig valg. Er faktisk litt sliten etter all kjøringa i natt med tanke på at mopeden var så liten at det bare var plass til en vare pr tur.

Hahaha! :p

Jeg ligger meg spendt hver kveld for jeg har så mye syke drømmer i svangerskapet :-P Her en natten drømte jeg at jeg fødte datteren vår, men hun var gammel! Hadde tenner, sort hår og blå øyne. Bøe yngre og yngre for hver dag da, til slutt var hun en liten baby!

Drømmer veldig mye rart, men i natt drømte jeg at jeg spiste roastbiff! Spørs om jeg savner å spise det.. :p

Back
Topp