Drømmer dere mye?

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Her drømmer jeg en del om barnet :) For noen netter siden drømte jeg at vi va på ul, å der såg vi klart å tydelig at det var en liten gutt i magen som låg og sparket :p
Å i natt var fødselen plutselig i gang, å ut kom en perfekt liten prinsesse :D
Tru om jeg holder på å gleder meg til å møte lille.. Hihi :p

Jeg drømmer heletiden.. men sjelden om barnet.. bare masse andre rare drømmer ;).. hehe..

Blir spennende å se hvem det er som ligger i magen etterhvert :) Gleeeder meg til ul i Januar, er så nysgjerrig at vi sikkert må vite kjønnet om det er mulig :p

det er akkurat 3 uker til jeg skal på ordinær UL!!! Det er såå spennende.. og såklart vil vi vite kjønn.. er alt for nysgjerrig til å ikke vite det...

drømmer så utrolig mye rart! våkner opp og rister bare på hode av og til :p

drømmer mye rart her også, drømte at vannet mitt gikk natt til i går, å at jeg ble så fortvila pga jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med vesla som lå å sov :/ Drømt en del om den i maven også.

Hos meg har de sprø drømmene heldigvis begynt å gi seg.. Våkna jo kjempesliten fordi jeg hadde redda verden hele natta.. :P Har også drømt om fødsel og sånt, har fått både jente og gutt, så det blir jo spennende å se hva det faktisk er :)

Jeg drømmer at jeg tar på meg lærerbrillene og gir mannen en real omgang i gymnastikk, men når vi skal legge oss kvelden etterpå, er drømmen fjernere enn nysnø i august.

Så sånn går no dagan.

ååå... i natt har jeg drømt veldig myye hehe, men herlige drømmer :) alt fra fødsel til barna er 2 år hehe så der gikk det fort ;)

I natt Fikk eg plutselig opp magen til hunden min som skal ha valper i dag, men den såg ut som hunden min hadde vert dø en stund:/ magen var seig å slapp å bleik. Snakk om å brå våkne på natten:/

Back
Topp