Drømmer dere mye?

Nyttliv

Betatt av forumet
Jeg drømmer nesten hver natt om ting som ikke henger på grep i det hele tatt. Må bare le når jeg våkner, samtidig så jeg noen ganger funderer på om det faktisk var sant.. Kan ikke fatte å begripe at det går an å ha så god fantasi!
Noen som har drømmer de vil dele? 

Her går drømmene sterkt ut over søvnen.... I natt våknet jeg opp hver time etter voldsomme drømme... Enten våkner jeg opp livredd, i tårer eller forbanna;) Begynner å bli ganske så lei nå;) Mannen sliter også med rare drømmer... Han er som sist gang veldig sympatigravid;) hihi

Ja jeg er på samme måte, drømmer noe rart hver natt og ofte føles de veldig virkelig så jeg tror det har skjedd når jeg våkner. Og veldig mye av drømmene er sex relatert, jeg må bare le for jeg har ikke hatt slike drømmer før.

ja her og dukker det opp rare sex drømmer! Og exer og andre dukker opp overalt! Trodde jeg var ferdig med dette da jeg fikk #1;) 

Haha! Uff.. Sex drømmer ja.. Drømte en dag at jeg og mannen var på besøk med Charlie Sheen og hadde sex over hele huset! Det var ikke two and a half men huset, men tydeligvis hans hus... Charlie gikk forbi oss hele tiden og syntes det var helt greit! 

ER DET MUULIG!!........... Kjenner at jeg blir sånn passe flau når jeg våkner :P 

Så gøy at mannen din er sympati gravid da! Haha! :p

Så drømte jeg at jeg var i barnehagen jeg jobber i en dag sammen med en gutt (som jeg aldri har sett før) og kokte foreldrenes ansikter i en stor jerngryte ute på et bål fordi de hadde for dårlig ansikts-anatomi......... :P Dere skjønner at foreldrene så virkelig ikke ut når de kom for å hente gutten i barnehagen. De var full av blod og væske i hele trynet og skikkelig ekle, så jeg og gutten fant ut at de hadde for dårlig ansikts-anatomi og måtte kokes........ HERREGUD...

Tror drømmen hadde en sammenheng med at jeg skulle tidlig opp å på kurs i skogen sammen med barnehagen :p Uff! Må bare le av meg selv altså! emoticon

Jeg drømmer også veldig mye! Er nesten sliten når jeg våkner, for jeg styrer med så mye i drømme, hehe :)

En natt drømte jeg at jeg tok en dagstur til tromsø (4 t i bil herfra en vei) mens jentene var i barnehagen! Fikk helt hetta da jeg begynte å våkne og nesten trodde jeg hadde gjort det på ordentlig, hehe...

Herregud noen netter er jo helt ille jo, har drømt at jeg mistet barnet, våknet liksom i denne drømmen og navlestrengen var falt ut, hang og slang i mellom beina mine.. Guud for noen drømmer, åhh disse sexdrømmene i alle retninger.. Har så mye rare drømmer altså.. Har en gjenganger over at jeg drømmer jeg hudfletter en x venninne for at hun har tidligere sagt at hun håpet jeg mistet barnet om jeg ble gravid med han som er far til barnet!

Haha! Rart hva graviditet kan gjøre med drømmene våre :P Jeg har aldri brukt å huske drømmene mine før, så syns det er ganske gøy! :D Så lenge jeg ikke begynner med mareritt...

Drømmer masse hver natt.. Det går skikkelig utover nattesøvnen, så kjenne eg er ganske så utslitt :p
har i mange år slete periodevis med masse drømmer/mareritt, men har blitt helt ekstremt nå i det siste. LEI!!! Våkner opp lei meg, redd å forvirret hver natt, er ikke kjekke drømmer eg har for å si det slik!! :/

Back
Topp