Drømmer dere mye (rart)?

mammamarita

Glad i forumet
I natt har jeg hatt ei håpløs natt når det gjelder drømmer. Husker normalt sett veldig lite av hva jeg drømmer i løpet av natta, men nå for tiden er det helt annerledes.
Mest ekle drømmer, ikke mareritt slik at jeg våkner i panikk, men oftest veldig kjipe ting...

I går drømte jeg at jeg hadde født altfor tidlig, men at babyen veidde 6200 gram, og at jeg var så lei meg at den ikke passet i klærne jeg hadde kjøpt....
Er det mulig å drømme så rart......

Jeg drømmer veldig mye rart for tiden! :) Husker det når jeg våkner en liten stund før det faller bort. er i grunnen ganske gøy ;)

Jeg har altid tenkt at vi kommer til å få en gutt, men en natt drømte jeg at det lå ei lita jente i magen <3 så nå er jeg nesten overbevist om at vi får ei jente! har hørt flere som drømmer kjønnet på babyen og at dette er rett! hm... ganske utrolig!

ja!! kvelden før vi skulle ha feier på besøk, drømte jeg at jeg måtte bli med han opp på taket for å løfte han opp til pipa, siden pipa er så høy :/

Nei....husker de snakket om det på forumet sist også, men jeg gjorde ikke det da heller...litt kjedelig igrunn... ;)

drømmer masse! gjerne drømmer om vanskelige problemer jeg må løse av ulike slag. det er ikke noe uvanlig egentlig - men har hatt mye å tenke på i det siste så det er nok mye som jobber i underbevisstheten også...

Jeg drømmer alltid utrolig mye rart jeg. Om jeg er gravid eller ei.
Husker det som regel med en gang jeg våkner.

Jeg drømte veldig mye rart rundt uke 4- 5, hadde to- tre netter som var veldig heftige..

Nå, derimot har det vært veldig greit..

Men husker at forrige svangerskap var helt vilt, drømte at jeg fødte katter, at jeg fødte på Nordpolen, at babyen ikke hadde fingre osv..
Så tror det er normalt!

Drømmer en del her også fortiden, men husker det som regel ikke.... Sist svansgerskapet var det masse drømmer som IKKE var noe hyggelige

He He
Jeg pleier å drømme ganske mye rart til vanlig, men det virker som om det har eskalert nå.

I natt tror jeg at jeg ihvertfall har våkna tre ganger pga av rare drømmer. Ikke skumle bare rare. Men de har ikke noe med babyer å gjøre ennå.

Jeg drømmer de helt utroligste ting hele tiden. Våkner flere ganger i løpet av natten pga diverse rare drømmer, og har særlig spesielle drømmer hvis jeg sover noen timer på dagtid. 
Under middagshvilen idag drømte jeg at jeg og samboeren krangla som f.. over en bursdagsgave jeg hadde kjøpt feil, hehe, utrolig.. :-P 

Jeg drømmer mye. Og våkner av det hele tiden.  Er igrunn ganske plagsomt, for det føles ut som om jeg sover mindre enn jeg er våken..Husker ingenting på morgenen, men husker alt når jeg våkner på natta.

jepp. Drømmer mye for tiden. Men jeg drømmer mye i perioder, så er vant med det :)

Jeg får bare ikke sove for tiden. På en god natt sover jeg 4-5 timer tilsammen. Blir snart SPRØ! Ifølge legen min er det ingenting man kan gjøre med det. Blæ... noen som har noen gode kjerringråd???

De få timene jeg sover, drømmer jeg masse. Mest om ubehagelige ting. I natt drømte jeg at leppa mi ble vrengt og "grodde fast" og at jeg møtte igjen ei venninne som er død (det var skikkelig grotesk, huff)

Back
Topp