Drømmer.. Blæh

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Andre som drømmer mye rart for tiden??

Jeg har drømt så mye rart den siste uken, og noen ganger vet jeg ikke hva som er sant og ikke.
I natt drømte jeg at pappa fant gt min og gratulerte meg, mens mamma var litt skuffet for vi ikke hadde giftet oss først. Så når jeg møtte dem i dag så trodde jeg de visste om graviditeten, blir helt koko av dette:p

Normalt pleier jeg ikke å huske drømmer, liker egentlig det best :p

Jeg drømmer veldig mye rart til vanlig, men etter jeg ble gravid har jeg ikke drømt noen ting faktisk :\
Håper jeg begynner med det snart igjen, syns det er gøy :D

Jeg drømmer veldig mye rart til vanlig, men etter jeg ble gravid har jeg ikke drømt noen ting faktisk :\
Håper jeg begynner med det snart igjen, syns det er gøy :D

Motsatt på deg da, hehe:)

Det er gøy når du drømmer kjekke drømmer, men føler ikke jeg har så mange som er verdt å huske nå:p

Hormonene gjør sånt med en. :)
Det kan lønne seg å skrive ned drømmene dine med en gang du våkner, også se på det senere på dagen.
Drømmer er jo ikke noe annet enn hjernens sortering av det man tenker på i våken tilstand, men det kan være lurt å se litt på hva man drømmer, for å se om man bør ordne opp noe i livet sitt, som gnager på underbevisstheten.
(F.eks hvis man ofte drømmer at man er naken, eller ofte løper fra noe, kan det være at man bør se om man føler man er engstelig for noe i livet sitt, eller føler seg avkledd.) :)

Har også begynt å drømme mye rart etter jeg ble gravid! Ofte jeg bruker litt tid på å finne ut om det virkelig skjedde eller ikke :P

Ja fytti!
Drømte igår natt at jeg var på ul på sykehuset og de sa at babyen var død igjen så måtte vi sitte i gangen å gråte å vente på tablettene for å få det ut. Måtte bare ta en ekstra ul først. Så så de at hjertet slo alikevel! Og når de så litt rundt inni der så var det jammen to!!!
Ul imorgen så er så spent!!!

Drømte mye mer før jeg ble gravid!
Jeg er sånn som pleier å huske de fleste drømmene mine.

I starten av svangerskapet (var 4+0), så drømte jeg at dama til en kompis av meg fødte den dagen. Sendte meld til han og fortalte det, syntes drømmen var så virkelig.

Så fikk jeg melding senere på kvelden om at ungen dems hadde kommet :p

Det var første gangen jeg hadde sanndrømt noe :)

Ja! I natt drømte jeg at jeg var alene i London og gikk meg vill! Det var en stressende drøm :p

Den eneste spesielle drømmen etter jeg ble gravid var at vi var på ultralyd og det viste seg vi skulle få en jente :) Drømte det før jeg visste at vi hadde truffet med frø-magien, og etter egen beregning - ca den dagen egget festa seg. Blir spennende å se om jeg var sanndrømt der :P :)

Jeg synes faktisk jeg drømmer mye mindre nå etter jeg ble gravid. Har alltid drømt mye, men nå kan jeg ikke huske en eneste drøm på lenge.

Ikke drømt så mye ennå men husker sist gang jeg var gravid da tok det helt av med drømming etterhvert.

hahah, mange morsomme og fæle drømmer. Godt jeg ikke er alene iallefall :)

Drømte natt til i går at jeg ble innlagt på sykehuset pga ryggsmerter som gjorde at jeg ikke kunne gå :-/

Jeg drømmer merkelige drømmer hver natt. :)

I natt så drømte jeg at jeg plutselig var venninne med min gamle bestevenninne fra barneskolen. (Ei jeg ikke har sett på snart 14 år.) Igor natt drømte jeg at jeg og mine svigerinnen og svigermor laste et stort og viktig lokalpolitisk problem.

Drømmer mer enn ellers. Og husker drømmene bedre!

Back
Topp