Drømmer at partneren er utro.. Hele tiden!

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Både sambo og jeg sliter med drømmer om at den andre er utro!
Det er skikkelig kjipt å våkne med den følelsen, ødelegger halve dagen. :confused:

Skjer det ofte hos dere?
Noen som aner om det er noen årsak til dette?

Det er ikke spesielt turbulent mellom oss, så det kan ikke være det heller.

Har drømt jeg har selv rotet meg inn med andre gutter, spes hvis jeg har truffet på noen jeg ikke har sett på lenge osv... Aldri at han har vært utro. Så ingen råd.

Ja drømmer det hele tiden. Og alltid samme jenta i det siste
Han drømmer at jeg blir sammen med eksen min igjen. Han vet at det aldri skjer
Så han har ikke.problemer med det
Men husk jenta jeg drømmer om ser han hver dag for det er visst "bestevennen" hans.

Ja drømmer det hele tiden. Og alltid samme jenta i det siste
Han drømmer at jeg blir sammen med eksen min igjen. Han vet at det aldri skjer
Så han har ikke.problemer med det
Men husk jenta jeg drømmer om ser han hver dag for det er visst "bestevennen" hans.

Tenker var de bestevenner før du traff ham er hun ingen trussel fordi da hadde de blitt i sammen før du fikk muligheten.

Samme med ekser de er prøvd men de funka ikke;)

Tenker var de bestevenner før du traff ham er hun ingen trussel fordi da hadde de blitt i sammen før du fikk muligheten.

Samme med ekser de er prøvd men de funka ikke;)

Nei da var ikke close.. De begynte å henge mer og mer sammen etter at vi ble sammen. Så jeg har ikke så mye til overs for ei jente som hele tiden skal legge seg etter typen min.

Grunn til at du drømmer om det er at du tenker mye på det. Snakke med han om det du drømmer og ellers tenker og hvordan du ønsker at det skal være. Lykke til ✋

Har også hørt at det man drømmer om er ting man har i bakhodet, har hørt sett, eller tenkt på i løpet av dagen. Hender jeg drømmer slike ting og, enten at jeg er eller sambo er, og da er det stort sett pga årsaker nevnt over :)

Verste med slike drømmer er at jeg våkner og er så sur på han:P Haha han skjønner jo ingenting stakkar!
Men jo, det skjer at vi drømmer om det. Det vi drømmer om har vi i bakhodet selv om vi tror vi ikke tenker noe særlig på det.

Har også hørt at det man drømmer om er ting man har i bakhodet, har hørt sett, eller tenkt på i løpet av dagen. Hender jeg drømmer slike ting og, enten at jeg er eller sambo er, og da er det stort sett pga årsaker nevnt over :)

Skulle akkurat til å skrive det samme. Man drømmer ofte om ting som underbevisstheten ikke helt slipper taket på - og hvis dere begge har slike drømmer og derfor tenker på det igjen på dagtid er det ikke helt unaturlig at drømmen går igjen.
Kanskje spesielt hvis man tenker på det før man legger seg, selv om det bare er en 'håper jeg ikke drømmer det samme i natt' tanke.

Beste "tipset" er vel å fokusere på noe helt annet rett før du legger deg - i håp om å lure hjernen litt? ;)

Jeg får sånne drømmer i perioder hvor jeg er ekstra sårbar, som nå når jeg er gravid. Jeg regner med at det handler om at jeg er redd for å bli forlatt. Har drømt lignende når jeg har vært syk også. Kanskje dere bare trenger hverandre veldig? :-)

Drømmer ofte slike drømmer. Men jeg snakker med han om det. Jeg er bare evig bekymret for å miste han å er nok derfor slike teite drømmer kommer:p

I perioder, så ja. Hvertfall jeg. Han har aldri fortalt at han har drømt det. Har hendt jeg har våknet full av tårer etter en sånn drøm :(

Har hendt et par-tre ganger, en der jeg var den utro og en der han rota med kusina mi (!!) og en til som jeg ikke husker. Legger ikke noe i det, det bunner jo bare i en sterk frykt for å miste noe som er viktig for meg.

Sist det skjedde var jeg høygravid, så da var jeg jo ekstra sårbar og redd for å miste ham! Og drømmer som gravid er jo virkelig helt ville!

Følelsen sitter i på morgenen, men gir seg jo :) drømmer er bare drømmer

Drømt det bare en gang. Drømt at keg var utro mot han en gang og! Hadde en ekkel følelse i magen hele dagen etter!! ;p

Drømt det en eller to ganger, men legger ikke så mye tanke i det :)

Ikke så ofte noen av oss. Sist mannen drømte noe slik, prøvde han seg på moren min:wtf

haahaaahaaa fysj!! Nå lo jeg høyt. :p
Det gjorde jeg også!
Greit at mamma er flott og at de har ett veldig godt forhold, men ærlig talt!

Det gjorde jeg også!
Greit at mamma er flott og at de har ett veldig godt forhold, men ærlig talt!
Får være måte på hvor nært forhold man skal ha til familien ja. ;)

Back
Topp