Drømmer altså

M&ms

Forelsket i forumet
Jeg drømte inatt at jeg fikk låne en doppler av en venninne (hun var også gravid, men mye lenger enn meg) for å høre hjertelyd. Og jeg klarte ikke finne den. Vet at dette bare var en drøm, men syns drømmen var ubehagelig og var skikkelig lei meg når jeg våknet :( Skal til legen imorgen, så håper jeg kan få høre noe da.. Ikke noe kjekt :(

Jeg drømte inatt at jeg fikk låne en doppler av en venninne (hun var også gravid, men mye lenger enn meg) for å høre hjertelyd. Og jeg klarte ikke finne den. Vet at dette bare var en drøm, men syns drømmen var ubehagelig og var skikkelig lei meg når jeg våknet :( Skal til legen imorgen, så håper jeg kan få høre noe da.. Ikke noe kjekt :(
Åh huffda så ekkelt å drømme sånt. Det er ikke noe morro. Jeg drømmer også mye rart om graviditeten. Det er ikke no artig alltid, men heldigvis noen koselige drømmer og :-D

Åh huffda så ekkelt å drømme sånt. Det er ikke noe morro. Jeg drømmer også mye rart om graviditeten. Det er ikke no artig alltid, men heldigvis noen koselige drømmer og :-D

Ja, sitter igjen med en dårlig følelse..
Har drømt koselig ting også, skulle bare ønske jeg ikke hadde husket denne drømmen, hehe :)

Drømmer er tanker i underbevisstheten. Vi er nok så redde alle mann for at dette skal gå skeis så kroppen bearbeider det også når vi sover... Men vi har jo en awesome dato å forholde oss til så dette går bra❤️
Jeg har forresten holdt gubben våken i natt ved å skrike skikkelig høyt i søvne at det er noe i taket :-P lurer på hva det var! Haha

Drømmer er tanker i underbevisstheten. Vi er nok så redde alle mann for at dette skal gå skeis så kroppen bearbeider det også når vi sover... Men vi har jo en awesome dato å forholde oss til så dette går bra❤️
Jeg har forresten holdt gubben våken i natt ved å skrike skikkelig høyt i søvne at det er noe i taket :-P lurer på hva det var! Haha
Woopsi! Diskret da... Du er ikke Maramo :-) akkurat våknet av en Powernap...

Ja, for jeg har egentlig en god magefølelse på at dette skal gå bra.
<3
Men frykten for å miste er jo selvsagt der.
Såpass ja! Husker du ingenting??
Hæ, maramo? XD vi har jo samme datoer, vi er jo akkurat like langt :D Hvis det var det o.O

Hjælp! (Nå skulle jeg ønske jeg visste hvordan jeg lagde grønt ansikt)
Nei jeg er ikke helt tilstede inne i hodet i dag tydeligvis! Knegger
Jo jeg tok jo helt rett til å begynne med, før jeg begynte å rette på meg selv :-)
Uansett en flott dato❤️

Hjælp! (Nå skulle jeg ønske jeg visste hvordan jeg lagde grønt ansikt)
Nei jeg er ikke helt tilstede inne i hodet i dag tydeligvis! Knegger
Jo jeg tok jo helt rett til å begynne med, før jeg begynte å rette på meg selv :-)
Uansett en flott dato❤️

Hehe, er lett for! :D
Det er helt sant <3
Skal du vite kjønnet på spiren? :)

Ja! Jeg lurer så fælt på hva som lurer seg der inne, klarer ikke å vente så lenge med å vite hva det er. Også er det greit å vite det i forhold til litt fargevalg og slikt syns jeg :-) mamma maser om å begynne å strikke, og hun sier hun kan begynne med noe gult eller mintgrønt og da slutter jeg å puste litt! Haha en som ikke kler mintgrønt ser jo bare kvalm og uvel ut, jeg vil jo ikke risikere det med egen kid føler jeg:-P så hun er vel like utålmodig som meg, heldigvis!
Du da? Er du av den tålmodige sorten? (Jeg tipper nei! Hihi)

Ja! Jeg lurer så fælt på hva som lurer seg der inne, klarer ikke å vente så lenge med å vite hva det er. Også er det greit å vite det i forhold til litt fargevalg og slikt syns jeg :-) mamma maser om å begynne å strikke, og hun sier hun kan begynne med noe gult eller mintgrønt og da slutter jeg å puste litt! Haha en som ikke kler mintgrønt ser jo bare kvalm og uvel ut, jeg vil jo ikke risikere det med egen kid føler jeg:-P så hun er vel like utålmodig som meg, heldigvis!
Du da? Er du av den tålmodige sorten? (Jeg tipper nei! Hihi)

Hehe, ser den! :D Mamma er helt lik! Baby strikk ser hun mye på og sier at jeg må komme på besøk for å velge ut ting jeg liker :) Hun skal også strikke Skappel genser til meg så jeg kan bruke når jeg blir stor og rund, da skulle hun lage en til bonusjenta også, så det blir stas :D
Hehe, du tipper riktig! :D Tålmodighet har aldri vært min sterke side, hele mor siden min er sånn! Du skal bare høre mormor når hun er utålmodig og venter på noe " Eie ikkje respekt! Misbruke mi tid! " hun er kanskje den verste, haha XD

Har du bonusjente også? Her å!
Hvor gammel? Og vet hun om den nye i magen?
"Min" er snart 8 år og ønsker seg en lillesøster- ikke en lillebror❤️ men etter at hun fikk vite om spiren har hun vært i ekstase! Og hun svarer diplomatisk: bare den er frisk! Men jeg ønsker meg mest en liten søster.

Mamma også skal ha meg ned dit for å se og vise, men jeg bare sover om dagen så kan kanskje skjønne at hun tripper litt :-)
Haha mormoren din høres ut som min bestemor! (Farmor)
Men min er fra England og snakker litt gebrokkent -og veldig høyt! Der ser vi kanskje oss selv om mange år?? Hahahahahaha

Hvor er du fra?
Tenker vi kan være istand til å holde rommet våkene om vi møtes på barsel! Hehe Skedsmo her! Tror det blir Ahus på oss :-)

Har du bonusjente også? Her å!
Hvor gammel? Og vet hun om den nye i magen?
"Min" er snart 8 år og ønsker seg en lillesøster- ikke en lillebror❤️ men etter at hun fikk vite om spiren har hun vært i ekstase! Og hun svarer diplomatisk: bare den er frisk! Men jeg ønsker meg mest en liten søster.

Mamma også skal ha meg ned dit for å se og vise, men jeg bare sover om dagen så kan kanskje skjønne at hun tripper litt :-)
Haha mormoren din høres ut som min bestemor! (Farmor)
Men min er fra England og snakker litt gebrokkent -og veldig høyt! Der ser vi kanskje oss selv om mange år?? Hahahahahaha
Hvor er du fra?
Tenker vi kan være istand til å holde rommet våkene om vi møtes på barsel! Hehe Skedsmo her! Tror det blir Ahus på oss :-)

Åå, så gøy! :D Min fylte 6 år på Fredag som var, stor jente <3
Nei, hun vet ingenting enda :) Venter med å fortelle henne også til vi er kommet til de magiske tolv :D Litt pga moren er en skravlebøtte som ikke holder kjeft, så plutselig vet alle det før vi selv får sagt det :/
Hehe, sover hele dagen jeg også :D
Ja, det hadde vært artig, og siden jeg er så lik de på min mor side så kan jeg ikke se vekk fra at det blir meg XD
Jeg er fra Bergen, hadde vært utrolig morsomt hadde vi vært på samme barsel! Så kjedelig at vi er så langt vekke fra hverandre :(

Vi sa det, for hun ble så bekymret for meg siden jeg var syk og sov så mye. Vi har en hemmelighet sammen vi, ikke det beste samarbeidet mellom mor og oss dessverre. Har vært i retten for å få rettsbok på samvær fordi hun saboterte det lenge... Jaja, samme det, nå koser vi oss sammen og gleder oss til hver gang henne skal til oss❤️

Ja, teit! Men godt vi kan skravle på forum da! Tenk hvor kjipt gravide damer hadde det før i tiden. Når de var dårlige og måtte gå flere mil til nærmeste nabo og ikke hadde noen å dele verken sorger eller gleder med.... Mitt liv om dagen handler om å klare å være på jobben 50%, spise sørlandsis, sove og være på forum/ nett! Hehe ser frem til mer energi og at kvalmen skal gi seg!

Vi sa det, for hun ble så bekymret for meg siden jeg var syk og sov så mye. Vi har en hemmelighet sammen vi, ikke det beste samarbeidet mellom mor og oss dessverre. Har vært i retten for å få rettsbok på samvær fordi hun saboterte det lenge... Jaja, samme det, nå koser vi oss sammen og gleder oss til hver gang henne skal til oss❤️

Ja, teit! Men godt vi kan skravle på forum da! Tenk hvor kjipt gravide damer hadde det før i tiden. Når de var dårlige og måtte gå flere mil til nærmeste nabo og ikke hadde noen å dele verken sorger eller gleder med.... Mitt liv om dagen handler om å klare å være på jobben 50%, spise sørlandsis, sove og være på forum/ nett! Hehe ser frem til mer energi og at kvalmen skal gi seg!

Forstår at dere forteller da :) Jeg har heldigvis klart og skjult det, så hun har ingen mistanke enda :)
Uff, er ikke noe kjekt når ting blir sånn :(
Er kjempebra at dere har et godt forhold iallfall <3
Ja, er helt sant! Forumet er utrolig godt og bruke som en støttespiller :)
Mine dager er like interessante, haha :D ja, jeg også! Gleder meg til magen begynner og komme! :D

Vi koser oss sammen :-)
Min mage begynner å vises! Mer kilo enn jeg burde, men de buksene mine kunne jeg glemme å bruke ganske tidlig :-P

Vi koser oss sammen :-)
Min mage begynner å vises! Mer kilo enn jeg burde, men de buksene mine kunne jeg glemme å bruke ganske tidlig :-P

Det er bra, er utrolig viktig :)
Min har litt gravid form på kvelden, da ser man at det er gravidmage og ikke oppblåst :D Så det er litt stas!
Har du mammabukser da eller bruker du joggebukser? Jeg har ikke fått kjøpt mammabukse enda, så her går det i tights og joggebukser >.<

Det er bra, er utrolig viktig :)
Min har litt gravid form på kvelden, da ser man at det er gravidmage og ikke oppblåst :D Så det er litt stas!
Har du mammabukser da eller bruker du joggebukser? Jeg har ikke fått kjøpt mammabukse enda, så her går det i tights og joggebukser >.<
Mammabukser fra HM! De er skikkelig behagelige, jeg elsker å ha de på❤️ hjemme bruker jeg bare morgenkåpa! Haha en skikkelig sexy sak i rød flis :-) gubben hater den!

Jeg har forresten holdt gubben våken i natt ved å skrike skikkelig høyt i søvne at det er noe i taket :p lurer på hva det var! Haha

Håper da inderlig ikke at de drømmene jeg har hatt er virkelige tanker fra underbevisstheten min!

Fra jeg ble gravid har jeg (blant annet) drømt at:

- Jeg ble dømt for medvirkning av terroren 22. juli
- Jeg jobbet for Donald Trump, som gikk berserk med skytevåpen på arbeidsplassen og fulgte etter meg hjem
- Jeg ble jaget igjennom hele Oslo sentrum av en politihest, inn i butikker og inn på utesteder, opp og ned trapper og overalt, uten at stakkars politidamen på toppen visste hva som feilet hesten

Så ja.. akkurat hva det skal bety i underbevisstheten.. det vet jeg ikke helt :eek:

Back
Topp