Drømmen vår

Amaryllis

Elsker forumet
Drømmen vår er som alle dere andres: å få et lite barn eller to. Hittil har det ikke gått vår vei, men et barn skal det uansett bli - vi vet bare ikke helt på hvilken måte enda. forhåpentligvis blir det på den vanlige måten! [:)]

Litt om meg: Jeg er i øyeblikket 22 år - blir 23 om et par måneder. er gift med en fantastisk mann som akkurat ble 24. Gift har vi vært siden jeg var 20 og han 21:) vi bor i ei lita bygd og har akkurat flyttet inn i nybygget hus (som forresten er absolutt fantastisk[:D]) og har det egentlig ganske bra. vi jobber fullt begge to - han som håndtverker og jeg som pedagogisk leder på ei småbarnsavdeling.

Vår prøvehistorie begynte i oktober 2007 - men det har i grunnen ikke skjedde noen ting på alle disse månedene - er fortsatt bare to stykker i vår lille familie.

9. februar var jeg hos privat gynekolog og ble satt på pergo så nå venter jeg bare på TR så jeg kan få satt i gang!!! Er iallfall veldig positiv nå - og utrolig glad for endelig å komme til ei som hører på meg og tar meg alvorlig! super gynekolog[:)] gyn tok ultralyd og sa at alt så fint ut! hadde massevis av egg i ulike størrelser - men sliter med lange og uregelmessigesykluser. har hatt alt fra 33 til rett over 50 dager. så håper pergo kan hjelpe på dette.[:)]

gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne og så skal jeg holde dere oppdatert[:)]
 
Dere er på en måte ganske like oss dere [;)] Alt er liksom klart for å få en familie, men skjer det? Nei!
 
Dere fortjener det iallefall [;)] Masse masse lykke til!
 
Takk[:)] ja det er liksom bare en baby som mangler... men skal ikke klage - det er jo ikke funnet noe galt med oss enda så forhåpentligvis kommer det av seg selv etter hvert[:)]
 
Ser mange lager en sånn kalender så tenkte jeg også ville gjøre det[:)]

1.feb

2. feb

3. feb

4. feb

5. feb Flyttet inn i nytt hus[:)]

6. feb

7. feb

8. feb

9. feb

10. feb GYN for første gang - satt på dobbel pergo. så nå venter jeg bare på TR så jeg kan får satt i gang[:)]

11. feb

12. feb

13. feb

14. feb

15. feb

16. feb

17. feb EL????????

18. feb utvask av det gamle huset [:@][:@][:@]

19. feb

20. feb

21. feb tur til Stavanger[:)]

22. feb

23. feb

24. feb

25. feb

26. feb

27. feb

28. feb Forlover for min svigerinne!!
 
Takk det håper jeg også[:)] om det ikke hjelper på akkurat det det skal hjelpe for såhar det iallfall hjulpet på humøret mitt[:)] ser mer positivt på det nå som det faktisk blir gjort noe[:)][:)]
 
I dag skal jeg på tur til Ikea for å handle nye ting til huset vårt[:)] gleder meg[:)]
 
Jippi i dag kom TR!!! Da er det pergostart på onsdag!!Blir spennende og har virkelig troa på dette! Første gang jeg er positiv siden vi i det hele tatt begynte på prøvinga tror jeg! [:)]
 
MARS:

1.
2. TR!!!!![:)][:)][:)]
3.
4. Dobbel pergo
5. Dobbel pergo
6. Dobbel pergo
7. Dobbel pergo
8. Dobbel pergo
9. Dobbel pergo
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23. Blodprøve
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
 
Da var de to første pergoene nede i magen min så nå er vi iallfall i gang[:D]
 
Da er pergoene tatt og prøvingen starter for fullt i morgen!! Kan ikke si at jeg har merket noen bivirkninger (heldigvis) utenom at jeg er ualminnelig trøtt - men det tror jeg at jeg var før jeg begynte på tablettene og. Har nok kanskje noe med jobben å gjøre- er dritt lei av en kollega og blir utrolig sliten av det. Håper inderlig jeg slipper å jobbe med henne fra høsten av!! Men egentlig så håper jeg jo at det ikke er så altfor lenge til jeg kan slutte å jobbe og være i permisjon i et år...... [:)] God natt[:)]
 
Back
Topp