Vårt lille Knøtt er født ♡

Første jordmortime om 50 minutter. Da jeg kom inn på badet for å tisse sto koppen klar i en plastkopp så jeg ikke skulle risikere å tisse på prøvebegeret. :p
Mannen min altså :love7
Lykke til hos jordmoren :) Gleder meg til oppdatering!
 
Så frem til å motta den første tingen vi har bestilt til babyen idag...
Og det var feil pakke. Vi har fått en haug med vaksiner til en veterinær. Så nå driver UPS og prøver å finne ut hvor vår pakke er :(

Sorry for å le litt, men hva i alle dager..... :p VAKSINER!! Skulle tro det var litt mer forsiktighet med medisiner?! Herregud!! Håper det raskt kommer til rette, og hvis ikke at dere får det hele erstattet av UPS. Åpenbart de har tulla til alt. Hva har dere bestilt? <3
 
Sorry for å le litt, men hva i alle dager..... :p VAKSINER!! Skulle tro det var litt mer forsiktighet med medisiner?! Herregud!! Håper det raskt kommer til rette, og hvis ikke at dere får det hele erstattet av UPS. Åpenbart de har tulla til alt. Hva har dere bestilt? <3
Bestilt to kosebamser til babyen. :) Ja, VAKSINER!!!
Herregud. Fikk helt fnatt.
De fant pakken vår, den er her på tirsdag ca. Legger ut bilder av bamsene da.
Men denne gangen går ikke postbudet før jeg har sett at det er hva jeg har bestilt as :p
 
Lykke til i morgen!! Så spennende!
Jeg gjetter jente ;)
 
Så spennende med OUL i morgen, du har jo kommet skikkelig langt! Lykke til, jeg tipper gutt :Heartblue
 
EF8E51A3-61EA-407B-A137-45330DB9306B.jpeg
Kjøpt første babyklærne. Resten blir nok relativt kjønnsnøytralt ❤️
 
Back
Topp