Vårt lille Knøtt er født ♡

13+0!! Eller 13+4.. Kommer an på om man ser på den første eller andre tidlige ultralyden. For tiden forholder jeg meg til begge, slik at jeg skal slippe å bli skuffet om de setter meg så mange dager tilbake under OUL! :)
Middag med familien til mannen ikveld. Gruer meg.

Du må ikke grue deg. Ikke bra for verken deg eller babyen. Det er deres liv, og deres barn. Samme hva andre mener!!
 
Lykke til med middagen idag :Heartblue:Heartpink
Håper og tror at det går fint:Heartred
 
Du må ikke grue deg. Ikke bra for verken deg eller babyen. Det er deres liv, og deres barn. Samme hva andre mener!!
Lykke til med middagen idag :Heartblue:Heartpink
Håper og tror at det går fint:Heartred
Håper det går bra i kveld! :)
Det gikk faktisk veldig bra.
Var urolig, fordi vi har jo vært gift i snart 7 år, uten at noe har kommet, og vi har ikke snakket noe særlig om barneønske.
I tillegg har jeg kroniske smerter, og er kronisk syk, så det er jo litt uro der og.
Når sjokket hadde lagt seg virket alle veldig glade, og jeg fikk en melding fra Svigerfar etter at vi skilte lag:

Hmmm.. Det slo meg plutselig at bestefar er et ord å bli vant med ;-)

Varmet hjertet mitt litt må jeg si! :love7
I tillegg tilbød hans kone, min manns bonusmamma og ta samtalen med hans mor, da vi etter hennes valg (hans mor) ikke har kontakt. :)
 
Det gikk faktisk veldig bra.
Var urolig, fordi vi har jo vært gift i snart 7 år, uten at noe har kommet, og vi har ikke snakket noe særlig om barneønske.
I tillegg har jeg kroniske smerter, og er kronisk syk, så det er jo litt uro der og.
Når sjokket hadde lagt seg virket alle veldig glade, og jeg fikk en melding fra Svigerfar etter at vi skilte lag:

Hmmm.. Det slo meg plutselig at bestefar er et ord å bli vant med ;-)

Varmet hjertet mitt litt må jeg si! :love7
I tillegg tilbød hans kone, min manns bonusmamma og ta samtalen med hans mor, da vi etter hennes valg (hans mor) ikke har kontakt. :)
Dette var utrolig kjekt å høre!:love7
Så godt at det gikk så fint.
Nesten sånn jeg får lyst å gråte en liten skvett fordi jeg blir så rørt :sad010
 
Og jeg er visstnok ikke den eneste som har hatt problemer med mannen sin mor.. :eek:
Vel, jeg tenker som så at hvis hun er kjent for å ha problemer med folk blir det ekstra logisk hos hvem problemet ligger! :p
 
Vel, jeg tenker som så at hvis hun er kjent for å ha problemer med folk blir det ekstra logisk hos hvem problemet ligger! :p
Ja, tror nok det.. Hun er visstnok ikke så veldig diplomatisk av seg.
Så mannen kommer nok til å fortelle det til hu på tirsdag, med meg på lang avstand.
Hu misliker det at mannen min tok ansvar for hus og hjem da jeg ble skadet, og kapasiteten min ble svekket.
 
Ja, tror nok det.. Hun er visstnok ikke så veldig diplomatisk av seg.
Så mannen kommer nok til å fortelle det til hu på tirsdag, med meg på lang avstand.
Hu misliker det at mannen min tok ansvar for hus og hjem da jeg ble skadet, og kapasiteten min ble svekket.
Hun virker mildt sagt ikke så veldig diplomatisk av seg ut ifra det lille jeg har hørt her...
Tror de fleste tenker som så at når man er et par må man stille opp for hverandre hvis en blir skadet og at man hjelper hverandre og tar mer ansvar hvis den ene har mindre kapasitet.. Men høres ut som du har en flott mann! :D
 
Hun virker mildt sagt ikke så veldig diplomatisk av seg ut ifra det lille jeg har hørt her...
Tror de fleste tenker som så at når man er et par må man stille opp for hverandre hvis en blir skadet og at man hjelper hverandre og tar mer ansvar hvis den ene har mindre kapasitet.. Men høres ut som du har en flott mann! :D
Ja, skjønner egentlig ikke hvordan han kom ut av hu, for å si det sånn!
 
Ja, skjønner egentlig ikke hvordan han kom ut av hu, for å si det sånn!
Akkurat sånn et det med min også. Skjønner virkelig ikke hvordan han kunne bli så fantastisk med de foreldrene og søsknene han har.. vi har ingen kontakt med dem da, ingen av dem.
 
JUBLER!!!!
Er i 2 trimester offisielt, var vel egentlig igår.
Hele familien vet nå om graviditeten.
Og jeg har ENDELIG fått tilbake spesialisterklæringen, og den sier klart og tydelig at det er årsakssammenheng mellom mine smerter/plager/uførhet og ulykken jeg var i for snart 7 år siden. Da har vi TO spesialister på vår side, og de har ingen. :)
 
Koser oss i Oslo med familien og nye valpen til mamma. Hu er helt nydelig og jeg har lyst til å kidnappe hu i veska når vi drar i januar.
Vurderer en ekstra ultralyd rett etter nyttår, se om vi kan se kjønn. Men usikker på om vi vil bruke penger på det. Nå vet hele familien at vi har en liten en på vei, blir litt mer virkelig. Fortsatt ikke gjort noen innkjøp, vil vente til etter OUL 21 januar :).
 
Reiser hjem idag etter nesten 3 uker hos mamma og pappa. Fått med oss dåpen til småen, lært valpen til mamma å hente, nå er det lett å slite a ut. Togtur på 7 timer med vond og jævlig korsrygg skal bli kos. Heldigvis komfort så kan ta kokende vann i varmeflaska mi å sitte med den på korsryggen. Håper bare det er jeg som har gått eller gjort for mye, og ikke begynnelse på noe som bekkenløsning. Time hos jordmor om 7 dager, og time til OUL om 13! Ifølge ny tul er jeg 17+0 idag. Ifølge gammel 16+3. :)
 
Back
Topp