Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Eh, dette tok jo en ny vending! Dette blir jo interessant å følge med på. Håper selvfølgelig det er ny spire, hvis ikke må du jo få det sjekket! Ringe Spiren i morgen og høre hva de tror?
 
Nå fikk jeg litt puls :wideyed: Veldig gøy at du heier, aner virkelig ikke hva jeg skal tro! Må prøve å komme meg til fastlegen i morgen da kanskje, hvertfall hvis testen fortsatt ser sånn her ut..!

Ja, det må du jo. Må jo sikkert ha is i magen frem til begge blodprøve-svar foreligger, for tester KAN jo variere i styrke uten at det er riktig (både økning/reduksjon). Jeg bare klarer ikke å la være å håpe. Særlig siden du har vært på UL nå.
 
Woow, dette ble plutselig veldig veldig spennende :D Jeg heier på ny spire ❤️❤️❤️

Jeg tviler sterkt men skjønner jo samtidig ikke dette helt! Må bare vente å se da (en superenkel oppgave :hilarious:), skal prøve å holde meg rolig hvertfall, fornøyd så lenge det ikke blir masse tull nå!
 
Eh, dette tok jo en ny vending! Dette blir jo interessant å følge med på. Håper selvfølgelig det er ny spire, hvis ikke må du jo få det sjekket! Ringe Spiren i morgen og høre hva de tror?

Eh, ja! Det er alltid noe gitt! Vet ikke om spiren fikser med blodprøver jeg? Kan teste ut fastlegen først, hvis ikke ringer jeg dem. Også får jeg ringe de når jeg får svar hvertfall!
 
Ja, det må du jo. Må jo sikkert ha is i magen frem til begge blodprøve-svar foreligger, for tester KAN jo variere i styrke uten at det er riktig (både økning/reduksjon). Jeg bare klarer ikke å la være å håpe. Særlig siden du har vært på UL nå.

Ja, du har helt rett, jeg må jo det! Vi har jo lært tusen ganger at vi ikke kan stole på styrken av en strek :p Og er vel bare å vente tålmodig til man har begge svar ja! Men ja, blir et lite lurehåp her også gitt, må bare prøve å holde det litt på avstand noen dager..
 
Ja jeg får gjøre det! Og kanskje høre om jeg får måle hos fastlegen som Eddiwen sier. Ville ikke vært mulig å se noen tidlig graviditet nå nei, men vet ikke om man hadde sett noe hvis det var en liten rest heller.. Hmmm. Alltid spenning i dette gamet hvertfall, det skal det ha.
De kan se ganske små rester altså. Hvertfall er min erfaring det.. Ble ikke sett noen uklarheter i slimhinnen heller?
 
Jeg tviler sterkt men skjønner jo samtidig ikke dette helt! Må bare vente å se da (en superenkel oppgave :hilarious:), skal prøve å holde meg rolig hvertfall, fornøyd så lenge det ikke blir masse tull nå!
Hehe ja venting ja, det er jo virkelig nuull stress :rolleyes: Veldig moro om det er en liten luring da :D
 
Woow, dette ble plutselig veldig veldig spennende :D Jeg heier på ny spire ❤️❤️❤️

Litt mye spenning gitt, for en liten Sitrus som egentlig var helt chill nå! Hvorfor må man ALLTID tisse på test?? Har blitt helt skada av opplegget her:p
Og venting - såklart ikke noe stress det! :hilarious::dead: Neida, jeg skal klare meg, er jo innstilt på februar uansett jeg nå!
 
Last edited:
De kan se ganske små rester altså. Hvertfall er min erfaring det.. Ble ikke sett noen uklarheter i slimhinnen heller?

Nei, vi kikka jo liksom sammen og hun forklarte mye, så bare ut som en «moden slimhinne», sånn tykk og typisk for midt i luthealfasen.. så hadde jeg jo en corpus lutheum-cyste som kan produsere litt progesteron, som vi derfor tolket som årsaken til at det så «luthealfase ut» selv om jeg kanskje ikke hadde hatt el..
 
Ja, du har helt rett, jeg må jo det! Vi har jo lært tusen ganger at vi ikke kan stole på styrken av en strek :p Og er vel bare å vente tålmodig til man har begge svar ja! Men ja, blir et lite lurehåp her også gitt, må bare prøve å holde det litt på avstand noen dager..

Jeg håper masse. :Heartbigred
 
Nei, vi kikka jo liksom sammen og hun forklarte mye, så bare ut som en «moden slimhinne», sånn tykk og typisk for midt i luthealfasen.. så hadde jeg jo en corpus lutheum-cyste som kan produsere litt progesteron, som vi derfor tolket som årsaken til at det så «luthealfase ut» selv om jeg kanskje ikke hadde hatt el..

Du skal jo ha en sånn progesteron-cyste i starten av svangerskapet og. ;)
 
Oj :happy090
Dette er litt for spennende! :Heartbigred
Jeg heier på ny spire! :wav
Du MÅ jo bare komme deg til legen og få tatt blodprøver!
 
Oj :happy090
Dette er litt for spennende! :Heartbigred
Jeg heier på ny spire! :wav
Du MÅ jo bare komme deg til legen og få tatt blodprøver!

Ja må nesten det! Men er så rart, har ikke vært hos fastlegen siden før vi starta å prøve tror jeg, så vet ikke hvordan det funker nesten, haha. Men får bare ringe de og høre, regner med jeg ikke trenger time? Tipper det tar ganske lang tid å få svar, men får bare smøre på med tålamod!
 
Ja må nesten det! Men er så rart, har ikke vært hos fastlegen siden før vi starta å prøve tror jeg, så vet ikke hvordan det funker nesten, haha. Men får bare ringe de og høre, regner med jeg ikke trenger time? Tipper det tar ganske lang tid å få svar, men får bare smøre på med tålamod!

Trenger ikke time nei. Og hvis de er vrange hjelper sikkert Spiren dere. :)
 
Ja må nesten det! Men er så rart, har ikke vært hos fastlegen siden før vi starta å prøve tror jeg, så vet ikke hvordan det funker nesten, haha. Men får bare ringe de og høre, regner med jeg ikke trenger time? Tipper det tar ganske lang tid å få svar, men får bare smøre på med tålamod!
Ja, må ringe og høre! Jeg trengte ikke time hos mitt legekontor. Tok jeg prøven tidlig nok på dagen, fikk jeg svar dagen etter (ringte inn og maste)
 
Back
Topp