Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Jeg foreslår at du stopper med googlingen :)
Skjønner godt du er utmattet nå, du har vært gjennom en følelsesmessig berg-og dalbane uten like. Er du sykmeldt? Hvis du liker å pynte til jul og bake og slikt så kanskje du klarer å koble litt ut? Håper du kommer deg over kneika snart og at du finner ting å kose deg med i førjulstiden.
 
Jeg kjenner en som fikk satt inn to embryo hvorav den ene var av "dårligste" kvalitet (var liksom at neste hakk ville bli uaktuelt for innsett). De fikk tvillinger, og mammaen tuller jo i dag med hvilken av tvillingene som var det embryoet. :hilarious: (På en søt måte altså.) Så, altså: begge de to er jo helt friske, fine barn. :) Jeg ville stolt på klinikken, om de synes embryoene var helt spesielle på en svært negativ måte så ville de ikke satt inn.

Takk for historien :) Leste (enda en) studie nå hvor de ikke fant noen risiko for sykere barn, men heller lavere implantasjonsrate hos blastocyster som starter ut sånn som våre. Så da stemmer det jo sikkert at det er «enten eller», og det er jo egentlig greit. Vi vet jo at sjangsen for at en/begge fester seg er lav liksom, men da er det hvertfall best å prøve. Så med andre ord - klinikken har nok sikkert helt rett og ingen grunn til å ikke stole på dem. Og jeg SKAL slutte å Google.:hilarious: Blir helt oppgitt over meg selv ass..
 
Kroppen din bør innse sitt samfunnsansvar her og legge debatten død en gang for alle :p

Jeg tror trikset er å ikke Google! Jeg leser alt mulig rart, sammenligner med andre, kjenner etter, og tenker alt for mye. Men det kom til et punkt hvor jeg bare måtte legge alt det bort, og hvis jeg kommer over flere tilfeller som innebærer misting, så må jeg bare gå ut av tråden/legge ned sida. For dette kan vi ikke kontrollere. Enten så går det bra, eller så gjør det ikke det. Men det er ingen grunn til at ikke eggene skal feste seg, selv om de hadde en litt treig start. Det kan være utallige grunner til treig start, og langt fra alle trenger å være fæle. Ting retter seg opp, systemet kommer seg opp og på beina igjen, og derfra går alt fint! Hvis klinikken har trua, så må vi ha trua :)

Tenk på hvor mange av oss som er unnfanget naturlig, som kanskje var et sånt treigt egg.. Det får man aldri vite :)

Takk, Laufey, jeg skjønner jo nå når jeg leser kommentarene deres at jeg bare må gi meg med den googlingen..;) Men lett er det ikke, tror særlig siden jeg er litt «forskertype» og også kan en del om disse tingene fra før så jeg vet hvor jeg skal lete. Men uansett hvor mye jeg leser så vil ikke det hjelpe noen ting som helst, for det som skjer, skjer! Så det eneste det bidrar til er å føkke med hodet mitt. Så nå, skjerpings!! Takk for påminnelsen!
 
Jeg foreslår at du stopper med googlingen :)
Skjønner godt du er utmattet nå, du har vært gjennom en følelsesmessig berg-og dalbane uten like. Er du sykmeldt? Hvis du liker å pynte til jul og bake og slikt så kanskje du klarer å koble litt ut? Håper du kommer deg over kneika snart og at du finner ting å kose deg med i førjulstiden.

Ja, stopper herved, skjønner nå at det ikke leder til noe bra..:dead: Jeg er ikke sykemeldt men har tilfeldigvis fri i dag og i morgen. Liker egentlig å ordne og bake og sånt, og hadde tenkt å bruke disse dagene på det, men så orker jeg liksom _ingenting_. Vil bare sove eller se på TV, liksom. Men skal prøve å ta meg sammen nå, legge bort Google hvertfall og få på en juleduk og se hvor det tar meg etterpå..
 
Ja, stopper herved, skjønner nå at det ikke leder til noe bra..:dead: Jeg er ikke sykemeldt men har tilfeldigvis fri i dag og i morgen. Liker egentlig å ordne og bake og sånt, og hadde tenkt å bruke disse dagene på det, men så orker jeg liksom _ingenting_. Vil bare sove eller se på TV, liksom. Men skal prøve å ta meg sammen nå, legge bort Google hvertfall og få på en juleduk og se hvor det tar meg etterpå..
Skjønner det godt, har hatt det sånn mange ganger etter prosessen at jeg vil gjøre ting, men når det kommer til stykket så orker jeg ikke. Håper det går fremover nå, men ta deg tid til å hente deg inn.
 
Takk, Laufey, jeg skjønner jo nå når jeg leser kommentarene deres at jeg bare må gi meg med den googlingen..;) Men lett er det ikke, tror særlig siden jeg er litt «forskertype» og også kan en del om disse tingene fra før så jeg vet hvor jeg skal lete. Men uansett hvor mye jeg leser så vil ikke det hjelpe noen ting som helst, for det som skjer, skjer! Så det eneste det bidrar til er å føkke med hodet mitt. Så nå, skjerpings!! Takk for påminnelsen!
Det jeg prøver å si til meg selv er at jeg er ikke dem, dette er ikke samme egg som før, situasjonen i livmor/kroppen er ikke den samme som før, og generelt er enhver situasjon spesiell. Selv om noen andre har opplevd noe lignende, så betyr ikke det at det er representabelt for deg og din situasjon. Kunnskap er makt, men noen ganger ikke helt optimalt likevel :p

Man må bare vente og se.. Ingenting annet man kan gjøre. Spise litt folat innimellom i fall :)
 
Det jeg prøver å si til meg selv er at jeg er ikke dem, dette er ikke samme egg som før, situasjonen i livmor/kroppen er ikke den samme som før, og generelt er enhver situasjon spesiell. Selv om noen andre har opplevd noe lignende, så betyr ikke det at det er representabelt for deg og din situasjon. Kunnskap er makt, men noen ganger ikke helt optimalt likevel :p

Man må bare vente og se.. Ingenting annet man kan gjøre. Spise litt folat innimellom i fall :)

Ja vet, har litt hat-elsk forhold til at jeg vet så «mye»:p Men får prøve å skru på tålmodigheten, og la dagene gå. For som du sier er det ingen måte vi kan forutse hva som skjer på, og ingen påvirkningskraft. Så enkelt og så vanskelig! :rolleyes:
 
Innom med en klem jeg ❤️ Jeg har godfølelsen og heier massevis :D
 
Ja vet, har litt hat-elsk forhold til at jeg vet så «mye»:p Men får prøve å skru på tålmodigheten, og la dagene gå. For som du sier er det ingen måte vi kan forutse hva som skjer på, og ingen påvirkningskraft. Så enkelt og så vanskelig! :rolleyes:
Hehe, har du og brukt litt for mye studietid på genetikk og molekylærbiologi? :cool::hilarious:
 
Nå er det på tide å teste :shy:
 
innom og heier!!! Drit i gooogle! INGENTING som står där forteller dig om hvordan just dette vill gå! Krysser armer och bein for att det blir MINST en baby av det här! :Heartbigred
 
Littegrann av det ja :p Og nå har jo egeninteressen mildt sagt økt..:rolleyes:
Haha, du skal se vi egentlig har studert sammen :cool:

Jeg tviholder fremdeles på at jeg er ikke dem, min situasjon er helt unik :p
Og det er din og! Jeg har personlig en teori om at eggene dine sleit litt med å få uttrykt en transkripsjonsfaktor, derfor var de litt treige. Men når de først kom i gang så ble alt bare kake :D
 
4dp5dt!

Instinktet tok plutselig over, og før jeg visste ordet av det hadde jeg tissa i en kopp.. 2,5 min etter dypping bare blendahvitt å se. Faen. Men rett etterpå skjer det noe! Veldig vanskelig å fange på bilde, men ett eller annet er det. Er det skygge? En som kortvarig streifer innom? Defekt test? For ikke å snakke om ovitrelle? Jeg vet ikke, men vi er hvertfall still in the running!!


DB554F87-BFEB-4573-8FF0-28EF15EC231B.jpeg
 
4dp5dt!

Instinktet tok plutselig over, og før jeg visste ordet av det hadde jeg tissa i en kopp.. 2,5 min etter dypping bare blendahvitt å se. Faen. Men rett etterpå skjer det noe! Veldig vanskelig å fange på bilde, men ett eller annet er det. Er det skygge? En som kortvarig streifer innom? Defekt test? Jeg vet ikke, men vi er hvertfall still in the running!!


Vis vedlegget 283221
Oh shit!! Det der er jo tydelig strek!!! Herregud, Sitrus! Hjertet mitt hopper av glede ❤️ Nå er jeg spent på fortsettelsen de neste dagene :woot:
 
Jag får frysningar och börjar gråta!!! Det där ÄR en positiv graviditetstest!!! Världens största grattis!!!
 
4dp5dt!

Instinktet tok plutselig over, og før jeg visste ordet av det hadde jeg tissa i en kopp.. 2,5 min etter dypping bare blendahvitt å se. Faen. Men rett etterpå skjer det noe! Veldig vanskelig å fange på bilde, men ett eller annet er det. Er det skygge? En som kortvarig streifer innom? Defekt test? For ikke å snakke om ovitrelle? Jeg vet ikke, men vi er hvertfall still in the running!!


Vis vedlegget 283221
Oioioi, så spennende, Sitrus! Ser også noe❤️
 
Back
Topp