Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Gratulerer så utrolig mye!!!!❤️❤️❤️❤️
 
HÆÆÆÆ, WHAT????? Hva skjedde nå? Så fantastisk at han er her allerede❤️:smiley-angry017 Får tårer i øynene her jeg sitter, er så vanvittig glad på dine vegne! Gratulerer så uendelig mye❤️❤️❤️ Klem!
 
Ååh hurra!!! Og så godt at alt er braa! Gratulerer såå inderlig mye som Mamma kjære deg:woot::Heartbigred E N D E L I G! :love7
 
Gratulerer med gutten, Sitrus❤️ Endelig ble det din tur!!! Hadde dårlig tid han lille karen din;)
 
Herregud, jeg har blitt MAMMA!!! :Heartred:Heartred:Heartred
Den 11/3, når jeg var akkurat 35 uker, gikk vannet helt ut av det blå, og ganske akkurat et døgn senere var han her :Heartred En litt utfordrende fødsel først med setefødsel til full åpning og deretter hastekeisersnitt fordi han ikke kom seg nedover og i tillegg begynte å bli sliten. Heldigvis kom han hylende ut, frisk og sprek, og jeg kan ikke beskrive følelsen :Heartred Han er så sjukt nydelig!! Strever litt med typiske prematur-greier men vi jobber på og håper ting går seg til raskt så vi får komme hjem :Heartred Skal skrive mer senere!

Åååh gratulerer mamma Sitrus! Tänk att han skulle bruke sååååå lang tid på å bli till for å så ha sååå dårlig tid å få möta mamman å pappan sin! Sender en extra tanke til er nå i disse tidene och håper allt står helt fantastisk til med dere! klem!
 
Gratulerer så mye ❤ endelig er hjerteplasteret deres her. Håper alt går bra fremover, og at dere koser dere masse med vidunderet.
 
Herregud, jeg har blitt MAMMA!!! :Heartred:Heartred:Heartred
Den 11/3, når jeg var akkurat 35 uker, gikk vannet helt ut av det blå, og ganske akkurat et døgn senere var han her :Heartred En litt utfordrende fødsel først med setefødsel til full åpning og deretter hastekeisersnitt fordi han ikke kom seg nedover og i tillegg begynte å bli sliten. Heldigvis kom han hylende ut, frisk og sprek, og jeg kan ikke beskrive følelsen :Heartred Han er så sjukt nydelig!! Strever litt med typiske prematur-greier men vi jobber på og håper ting går seg til raskt så vi får komme hjem :Heartred Skal skrive mer senere!
Gratulerer med lillegutt! :) min kom 35+0 og var 16 dage på sykehuset da han fikk gulsot og hadde reflux/melkeallergi så han kastet mye opp og tok derfor ikke på. Vet om mange andre som har født rundt 35 uker og fått lov å dra hjem ganske kjapt :)
 
Gratulerer så mye! Kos dere masse i tiden framover :Heartbigred
 
Åååååh! Gratulerer så mye med den lille, Sitrus ❤️ Fantastisk bursdag, samme dag som meg :D Håper dere har det bra etter forholdene ❤️ Stor klem
 
Gratulerer så mye
 
Åå herregud Sitrus!!! Du er mamma❤️❤️ Nå gråter og gråter jeg for deg!!!! Gratulerer så mye❤️❤️
 
Gratulerer sååå mye! Dette er fantastisk. Livets lys ❤️ Nyt tiden fremover som best dere klarer.
 
Gratulerer SÅ mye som nybakt mamma :Heartred
 
Åååååååå! Gratulerer så mye med lillegutt! Endelig er han hos dere, han fikk det travelt med å hilse på :Heartred Håper alt står bra til med mamman også! Mange gode tanker til dere!
 
Åååh Sitrus!! Gratulerer så mye! Du har blitt mamma :D❤️ Krysser alt for at ting går knirkefritt fremover så du får nyte mammatilværelsen! ❤️❤️
 
Har fulgt dagboka di en stund. Vil bare gratulere deg så masse med gutten ❤️❤️ Håper på en fredelig og fin barseltid!
 
Herregud, jeg har blitt MAMMA!!! :Heartred:Heartred:Heartred
Den 11/3, når jeg var akkurat 35 uker, gikk vannet helt ut av det blå, og ganske akkurat et døgn senere var han her :Heartred En litt utfordrende fødsel først med setefødsel til full åpning og deretter hastekeisersnitt fordi han ikke kom seg nedover og i tillegg begynte å bli sliten. Heldigvis kom han hylende ut, frisk og sprek, og jeg kan ikke beskrive følelsen :Heartred Han er så sjukt nydelig!! Strever litt med typiske prematur-greier men vi jobber på og håper ting går seg til raskt så vi får komme hjem :Heartred Skal skrive mer senere!

Neeii, så fantastisk :happy::Heartred Gratulerer så utrolig mye med den nydelige gutten! Her kom hun dagen før (altså 10/3)!
 
Ååå herremin Sitrus! ❤️❤️❤️ Gratulerer så mye med gutten deres ❤️ ENDELIG deres tur til å oppleve ren lykke og masse overveldende følelser ❤️ Håper det går bra med dere ❤️
 
Back
Topp