Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Takk! Merker at magen har begynt å komme nå ja gitt, selv om livmora fortsatt bare er lita inni der :p
Veldig spennende!

Åååh, så utrolig kos! ❤❤ Kjempe glad for deg ❤❤
 
Hipp hipp hurra for pokker:wav:wav

12+0 er magisk! Nyt:Heartbigred
 
13 + 0 :gen014

Og hurra for enda ei ny uke!! Nå regnes det vel som andre trimester og, eller? Står litt forskjellig rundt omkring.. Uansett, her går det jo greit må jeg si! Formen er vekslende fortsatt, men stort sett stigende hvertfall og det er veldig deilig :) Jeg prøver stadig å driste meg mer og mer til å tørre å snakke om dette og tenke litt framover, fryktelig skummelt men innimellom veldig herlig også :Heartred
Har vært mye redd igjen de siste dagene (begynner å føles «lenge» siden ultralyd) men har akkurat begynt å merke ordentlig at livmora vokser opp over skambeinet og magen kommer mer (fortsatt mest oppblåst da :hilarious:) så håper jo det betyr at alt er bra!
Vi har fått rutineultralyd om akkurat 6 uker fra i dag, føles leeenge!! Men SOM jeg gleder meg til å komme dit. Spørs om det må bli en ultralyd til i mellomtiden, men må prøve å vente en uke eller tre til hvertfall :rolleyes:
 
Last edited:
13 + 0 :gen014

Og hurra for enda ei ny uke!! Nå regnes det vel som andre trimester og, eller? Står litt forskjellig rundt omkring.. Uansett, her går det jo greit må jeg si! Formen er vekslende fortsatt, men stort sett stigende hvertfall og det er veldig deilig :) Jeg prøver stadig å driste meg mer og mer til å tørre å snakke om dette og tenke litt framover, fryktelig skummelt men innimellom veldig herlig også :Heartred
Har vært mye redd igjen de siste dagene (begynner å føles «lenge» siden ultralyd) men har akkurat begynt å merke ordentlig at livmora vokser opp over skambeinet og magen kommer mer (fortsatt mest oppblåst da :hilarious:) så håper jo det betyr at alt er bra!
Vi har fått rutineultralyd om akkurat 6 uker fra onsdag, føles leeenge!! Men SOM jeg gleder meg til å komme dit. Spørs om det må bli en ultralyd til i mellomtiden, men må prøve å vente en uke eller tre til hvertfall :rolleyes:
Hurra for 13 uker og andre trimester ❤️ Er så glad på dine vegne ❤️
 
Gratulerer med 13 uker
 
Hurra for 13 uker! Gratulerer med det! Ang 2. Trimester så varierer det egentlig hvem man spør
 
Hurra for 13 uker! Blir så glad av å lese oppdatering her inne for tiden! Kvalmen min gav seg mellom 13 og 14 uker så håper du ikke blir bekymret hvis det gjelder deg også. At du kjenner livmoren vokse er jo et kjempegodt tegn! Betryggende for da er det jo garantert fordi den lille vokser. Herlig altså, god helg!
 
Hurra for 13 uker! Blir så glad av å lese oppdatering her inne for tiden! Kvalmen min gav seg mellom 13 og 14 uker så håper du ikke blir bekymret hvis det gjelder deg også. At du kjenner livmoren vokse er jo et kjempegodt tegn! Betryggende for da er det jo garantert fordi den lille vokser. Herlig altså, god helg!

Ja, prøver å tenke det jeg også, at det vokser fint inni der! :) Og bra vi er mange som blir bedre av kvalmen på denne tiden, blir heldigvis ikke sååå nervøs av akkurat det siden det er så vanlig. Og, alle de andre symptomene er jo like tilstede (den deilig ballongoppblåste magen, trøttheten og de vonde puppene ;)). Tar imot alt og håper håper alt er ok med lille! Det er hvertfall en deilig tanke :Heartred
God helg til deg og!
 
13 + 5

Jeg fikk hørt hjertelyden på jobb i dag :Heartred Og livmora kjennes definitivt større nå. Så alt virker å være i orden der inne, heldigvis! Det er så deilig og jeg er så inderlig takknemlig for at dette lille store livet vokser inni meg :Heartred
Fortsatt en helt uvirkelig tanke!

2F720F91-85C9-4305-91C8-10F209EB91D1.jpeg


Mitt første magebilde kjentes derfor på sin plass, sikkert mest luft men også litt baby!
:love7
 
13 + 5

Jeg fikk hørt hjertelyden på jobb i dag :Heartred Og livmora kjennes definitivt større nå. Så alt virker å være i orden der inne, heldigvis! Det er så deilig og jeg er så inderlig takknemlig for at dette lille store livet vokser inni meg :Heartred
Fortsatt en helt uvirkelig tanke!

Vis vedlegget 310694

Mitt første magebilde kjentes derfor på sin plass, sikkert mest luft men også litt baby!
:love7
Nydelig babymage❤️
 
Nydelig liten babybump ❤️ Hjertelyd er virkelig verdens fineste lyd!
 
Back
Topp