Drømmen om vår lille sitrusfrukt

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Herregud, hva skal jeg si? For en ufattelig opplevelse. Hun jordmora var SÅ flink og gikk gjennom hver minste lille ting. Alt var helt PERFEKT :Heartred Og lille danset og sparket og styret på og ingenting har noen sinne vært så magisk. Og jeg har aldri noen sinne vært så lettet og glad. I hele mitt liv. Nå er plutselig dette ganske virkelig. Jeg skal bli mamma!! :Heartred

Vis vedlegget 309554


åååh se det perfekte lille nurket da!!! Så uendelig glad jag ble på deres vegner nu! Gledestårene kom med en gang jag såg bildet!! Har varit slöv med å vara inne här för att jag trodde UL var idag, men sååååå goda nyheter mamma sitrus! senk skuldrene nå och nyyyyyyt :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
åååh se det perfekte lille nurket da!!! Så uendelig glad jag ble på deres vegner nu! Gledestårene kom med en gang jag såg bildet!! Har varit slöv med å vara inne här för att jag trodde UL var idag, men sååååå goda nyheter mamma sitrus! senk skuldrene nå och nyyyyyyt :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Ååå, hjertelig takk fine deg!! Det var virkelig en magisk opplevelse og det har vært mye gledestårer de siste dagene :) Nå skal jeg virkelig prøve å nyte fremover altså.
Og i dag er jeg faktisk 12+0, det føles veldig fint:Heartred
 
Hurra for 12+0!! Tenk det! :dance011 :happy093 :talk017
 
Gratulerer så mye med 12+0
 
Gratulerer med 12 uker, hurra! Heldige lille baby som får dere til foreldre!
 
12+0 är en stor deilig milepelare å komma till! Önskar dig virkelig alt godt och gleder mig till hver oppdatering fra dig fremover! :love017
 
Hurra for fantastisk milepæl❤️
 
Ååh kjære sitrus!! 12+0!! Den skumleste dagen for mange, og hit har du kommet! Jeg er sååååå spent og glad for dere nå :love7
 
Dere er så gode alle sammen, blir helt rørt jeg!!
12 uker kjennes fantastisk, tenk at vi har kommet oss hit :happy::Heartred Nå er jeg jo liksom skikkelig gravid på en måte som verden også forstår, og kan rope det ut til alle hvis jeg vil. Og viktigst av alt - vi har både «lov til», og all grunn til, å tenke at vi faktisk skal bli foreldre. Hvem skulle tro for noen måneder og år siden? Og hvordan i allverden skulle jeg klart det uten verdens fineste heiagjeng her inne?:Heartred
 
Last edited:
Gratulerer så masse med 12uker :Heartred:Heartred:Heartred


12-weeks-pregnant_square.png
 
Back
Topp