Drømmen om vår lille sitrusfrukt

:HeartredSå helt utrolig fantastisk og magisk!! Herlig! Du skal bli mamma :Heartred Håper du klarer å nyte og glede deg litt fremover. Stor klem!

Ja tenk det :Heartred Nå skal jeg virkelig prøve å nyte framover, kjenner at det blir mye lettere nå! SÅ deilig :Heartred
 
Det var dagens! Puh, jeg kjenner lettelsen helt hit til nord! Gratulerer så mye med nok en fin UL! Endelig går det veien for dere og det er bare så ufattelig magisk! Og etterhvert blir det mer normalt;) For dere skulle jo lykkes til slutt. Og det ble nå. Virkelig fantastisk, senk skuldrene og nyt!
 
Verdens fineste lille sitrusfrukt! Gratulerer sååå masse!!
 
Det var dagens! Puh, jeg kjenner lettelsen helt hit til nord! Gratulerer så mye med nok en fin UL! Endelig går det veien for dere og det er bare så ufattelig magisk! Og etterhvert blir det mer normalt;) For dere skulle jo lykkes til slutt. Og det ble nå. Virkelig fantastisk, senk skuldrene og nyt!

Åh. Ja!! Tusen takk :Heartred Tenk at det skulle gå til slutt. Det er så fantastisk. Det skal nytes så veldig nå framover, mer og mer og mer :Heartred
 
Herregud, hva skal jeg si? For en ufattelig opplevelse. Hun jordmora var SÅ flink og gikk gjennom hver minste lille ting. Alt var helt PERFEKT :Heartred Og lille danset og sparket og styret på og ingenting har noen sinne vært så magisk. Og jeg har aldri noen sinne vært så lettet og glad. I hele mitt liv. Nå er plutselig dette ganske virkelig. Jeg skal bli mamma!! :Heartred

Vis vedlegget 309554
Herregud så sinnsykt magisk! Gratulerer med nydelig liten sprellebass i magen ❤️ Blir neste ul ordinær ul eller?
 
Jaa!! Så utrolig rørende og fantastisk!! Nå skal du bli mamma, Sitrus!! ❤️ :happy093
 
Ååååååååhhhhh så glad jeg er på dine vegne!!! Sånn virkelig liksom!!! ❤️❤️❤️ Nå kjære sitrus, nå skal du mamma, helt på ekte!! ❤️❤️❤️❤️
 
Åååå se på det lille knøttet der da! ❤️❤️❤️
 
Ååh! Så fin en liten baby- Sitrus! Gratulerer så mye! Nå endelig blir du mamma ❤️ Dette er så innmari koselig, altså! ❤️❤️❤️
 
Herregud så sinnsykt magisk! Gratulerer med nydelig liten sprellebass i magen ❤️ Blir neste ul ordinær ul eller?

Helt magisk er det virkelig! :Heartred Nå er i neste UL utgangspunktet den ordinære ja, fått time helt i slutten av november. Så får vel se, føles fryktelig lenge til så kan hende vi må ha en titt før det ;) men skal prøve å holde ut noen uker nå hvertfall!
 
Back
Topp