Drømmen om nummer to (Gravid)

4+5

Huff, jeg strever litt om dagen jeg. Vi har hatt verdens fineste helg med knallvær, masse lek og moro ute, besøk av familie og vært på åpen gård, men jeg er så klein i formen allerede :rolleyes: Ordentlig uggen på formiddagen, og oppblåst og uggen som fyy hver ettermiddag/kveld. Noen gode timer fra typ 13-17 bare, og det er så irriterende! Ikke misforstå - jeg er veldig glad for å være gravid, men skulle virkelig ønske at den kleine formen kunne venta en stund til med å slå inn. Det river i hjertet når jeg hører mini kose seg med pappaen på kvelden, og spør hvor mamma er, mens jeg ligger oppe på et rom alene. Liten pris å betale, men litt sårt likevel :Heartpink
 
5+1

Formen snur stadig - det ene øyeblikket føler jeg meg megakvalm og sliter ordentlig, og det neste føler jeg meg egentlig ikke gravid i det hele tatt. I dag er en sånn dag der jeg ikke føler meg gravid.. i tillegg murrer det igjen etter noen dagers opphold, og det gjør meg så sinnsykt redd. Jeg strevde med redsel jevnt og trutt gjennom forrige svangerskap også, og vet liksom ikke hva jeg kan gjøre for å få det bedre? Det hjelper jo ikke å være redd. Enten så mister jeg og da starter det enten selv eller så finner jeg det ut på TUL 21.mai, eller så er alt som det skal og jeg finner det ut på TUL 21.mai. Logisk sett burde jeg altså senke skuldrene til TUL og tenke at det som skjer det skjer, men fytti katta så vanskelig! Heldigvis skal jeg og mannen på weekendtur for første gang siden mini kom til helga, og det skal bli så godt! Kjærestetid, og fullt fokus på noe annet en stund :Heartpink
 
5+5

Da var vi hjemme igjen etter en deilig weekend-tur bare oss to :Heartred Turen bestilte vi allerede i oktober i 30-årsdagsgave til hverandre så var veldig spent på formen. Heldigvis har formen vært god! Nesten for god, så hadde et lite sammenbrudd på fredagen fordi jeg ikke synes jeg var kvalm nok.. det angra jeg på i går da jeg var ordentlig uggen. Tiden frem mot TUL går vanvittig sent, og jeg går med litt høye skuldre hele tiden. Jeg var inne på tanken på å fremskynde den til torsdag, da vil jeg være 6+2 eller 6+3, men har foreløpig klart å avstå fra det og holde meg til planen om 21.mai da jeg er 7+0.

Vi har altså kost oss sånn i helga! Og det har gått såå bra med mini og pass! Det er første gang både jeg og mannen har vært borte, men det har visst vært null problem. Verdens beste mini som det var fantastisk å se igjen i dag :Heartred
 
6+0

TMI, men natt til fredag begynte det å klø noe veldig nedentil. Kjørte på med en runde canesten, men det har ikke hjulpet det grann. Siden symptomene på bakteriell vaginose (som kan føre til sa) og sopp er ganske lik kontaktet jeg legen. De hadde ingen timer før om mange dager, så da tok jeg rett og slett en tur til privat gynekolog. Det var heldigvis bare sopp, og fikk også kvalmestillende siden kvalmen har kommet for fullt de siste dagene. Ikke nok med det, men jeg fikk også en smugkikk på en perfekt liten «diamantring» og ei bønne med bankende hjerte :Heartred :hello2 10kg lettere, og nå bare gleder jeg meg til TUL med mannen hvor vi får sett litt nærmere sammen om ei uke :Heartred
 
Back
Topp