Drømmen om nummer to <3

Rugedag 3 ferdig! 8dpo!

Hjelpes for en følelsesladet dag! Først; grine seg gjennom en episode med "bestevenner" på NRK super! Skikkelig ugly cry! Sleit med å hente meg inn så vesla ikke skulle bli redd!
Har kjentes ut som følelsene har ligget utenpå i dag, og liksom kjent tårene presse bak øynene uten å begynne å gråte. Trodde jeg berga unna flere gråteanfall, men rett før sambo skulle dra på nattevakt var det på'n igjen! Vi satt å snakka, det ble sagt noe morsomt, jeg begynte å le før det slo ut i krampegråt! Klarte å hente meg litt inn, men så var det som om slusene åpna seg igjen! Hjelpes! Stakar sambo lurte på om det var greit at hun dro på jobb! Måtte forsikre henne om at jeg ikke var lei meg, gjennom strigråt!! Litt motsigelse kanskje!? Ga seg etter hvert da, bare helt opphovna og rød i ansiktet!

Ellers kjentes det at jeg ikke fikk tatt den duppen jeg har tatt hver formiddag uka her, sovna på sofaen halv seks og våkna sju! Nå har jeg lagt meg igjen, stup trøtt!

Håper det blir en litt lettere dag i morgen!
 
Du høres litt gravid ut :rolleyes:
 
Heier på deg :D
 
Rugedag 4, 9 dpo.

Heldigvis hatt en litt bedre dag i dag enn i går! Men stakar de rundt meg, skal ingenting til før det smeller!

Hatt en del murringer i dag, en en god del stikking.. skikkelig vondt når stikker til! Ellers er ikke formen noe særlig, men det begynner å bli en vane nå...
 
Rugedag 4, 9 dpo.

Heldigvis hatt en litt bedre dag i dag enn i går! Men stakar de rundt meg, skal ingenting til før det smeller!

Hatt en del murringer i dag, en en god del stikking.. skikkelig vondt når stikker til! Ellers er ikke formen noe særlig, men det begynner å bli en vane nå...

Høres lovende ut :D
 
Rugedag 5, 10dpo.

Ingen god dag i dag, skikkelig berg- og dalbane dette her altså!

Har en sikkelig dårlig følelse i dag, all optimismen fra i går er som feid bort! Men det er vel sånn det er i dette gamet her!

Har ikke kjent noe a stillingen fra i går, men skulle reise meg da jeg lå på gulvet med vesla og i det jeg reiste meg opp var det som å få en kniv i høyre side av magen! Måtte bare sette meg ned på kne og puste, for det holdt på å svarte et øyeblikk. Varte bare noen sekunder og så var det over...

Ellers har vesla vært syk i dag, stakar lita.. så blir hjemmedag på henne i morgen også, skal vel komme oss gjennom det også!

Ingen testetrang å spore, livredd for resultatet! En uke til testdato satt av klinikken, 5 dager til ikm...
 
Rugedag 7, 12dpo

Hatt to litt tunge dager nå. Kjenner det nærmer seg dommen og jeg er livredd for resultatet!

Vesla er fortsatt syk, tungt å ha henne hjemme når jeg er så crapy form selv. I natt gnissa hun tenner stort sett hele natta, så ble lite søvn på meg! Dårlig kombo med nerver for den forestående testen, hormoner og lite søvn.. er blitt litt gråting i dag altså! Men snille gode sambo lot meg sove en lang og god dupp etter middag! Det hjalp litt altså!

Hadde en del vondt i magen i natt, var nesten redd tanta kom i morges, for var nesten som menssmerter. Men ingen tegn til den enda i allefall!

Spent på om jeg tørr teste i morgen, eller om jeg drøyer til torsdag (evt fredag, men da er jeg redd heksa kommer først!)
 
Last edited:
Lykke til når den tid kommer og god bedring til mini :)
 
Hurra!! :D
Gratulerer så masse!! :D
 
Back
Topp