Drømmen om nr 2

Jeg er så lite optimistisk om dagen. Har ømme tunge bryster, svimmelhet nå og da og småmurringer innimellom. IKM er mellom 28 og 30, men har ingen tro på at det har gått denne gangen heller. Jobber mye natt for tiden og natt til lørdag fikk jeg plutselig stikkende brennende smerter på venstre siden som varte i noen sekunder, men det kan være naturlig. Blir skikkelig deprimert av hele prøvinga fordi jeg mister gang på gang. I dag er rett og slett en dårlig dag!
 
En uke etter antatt el spotter jeg. Så da stemmer nok magefølelsen min :(
Har forøvrig aldri opplevd spotting så tidlig før
 
:Heartred
 
Dette er så slitsomt! Jeg spottet lyserosa i 2 dager før det ga seg igjen, å er så sliten, uggen og småkvalm stadig vekk. Hvis tr skal komme så syns jeg den bare kan starte få fult! Har kjempe tunge bryster, ømme brystvorter og er øm i sidene på brystene. Jeg tror det er pms symptomer, men mannen er overbevist over at jeg er gravid. Har vært skikkelig fysen og følsom de siste dagene, at jeg er fysen er ikke noe nytt, følsomheten derimot! Har hulka av gråt flere kvelder fordi jeg er så sliten av alt, graviditet, spontanabort, MA. Første termin skulle vært i overimorgen. Syns det er litt tøft. TR ventes mellom 28 og 30. Spent på om den kommer. Orker ikke drive med testing nå, for jeg takler ikke nederlaget med negativ test!
Vet ikke hvor jeg vil, nå bare få litt ut av systemet
 
Etter noen tunge dager, viser det seg likevel at vi fikk den fineste julegaven på etterskudd! Nå håper jeg bare det går bra :Heartred

Mellom 10 og 12 dpo. La oss håpe at alle gode ting er 3:Heartred
 

Vedlegg

  • EF1086CB-CACE-4E9F-B5C8-2A52D34AE15B.jpeg
    EF1086CB-CACE-4E9F-B5C8-2A52D34AE15B.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 85
Last edited:
Etter noen tunge dager, viser det seg likevel at vi fikk den fineste julegaven på etterskudd! Nå håper jeg bare det går bra :Heartred

Mellom 10 og 12 dpo. La oss håpe at alle gode ting er 3:Heartred
Hurra! Gratulerer med strek ❤️ krysser fingrene for at spira holder til termin nå
 
Krysser fingrene for terminspire! For en julegave!
 
Så gøy at mannen hadde rett Gratulerer :)
 
Gratulerer så mye med ny spire, håper det går bra denne gangen :Heartred

Vi var i samme termingruppe sist, jeg fikk beskjed om MA bare en dag etter deg den 24. oktober. Håper jeg kommer etter til September 2020.
 
Tusen takk :Heartpink


Gratulerer så mye med ny spire, håper det går bra denne gangen :Heartred

Vi var i samme termingruppe sist, jeg fikk beskjed om MA bare en dag etter deg den 24. oktober. Håper jeg kommer etter til September 2020.

Så trist at du også mistet! Håper du kommer etter i septembergruppa:Heartred
 
Jeg har skikkelig ubehag i nedre del av magen. Kjenner at det er «noe» der. Sånn bortsett fra det har jeg ikke mange symptomer ennå, bare bekken/symfysesmerter og ømme pupper.

Jeg har kun tatt den ene testen, orker ikke ta flere. Tar meg i å skulle tenke og sammenligne symptomer, men prøver å la være. Samtidig har jeg ikke kjent på det ubehaget i magen de to forrige gangene.
Sist hadde jeg så tydelige symptomer og en såpass god hcg stigning at jeg var trygg på at det ville gå bra, så kom nederlaget.
Denne gangen har jeg sluttet å håpe, jeg teller ikke uker og dager, jeg er ikke veldig aktiv i termingrupper, jeg har ikke fortalt andre enn mannen om testen, og kjente heller ikke på noen glede da jeg så testen var positiv. Hele jeg er skikkelig tilbakeholden, både fysisk og psykisk. Jeg vet ikke om jeg stenger ute for å lage et slags skjold for meg selv, for går det galt denne gangen også så går jeg rett i kjelleren igjen.
Jeg visste ikke om vi skulle orke å prøve på nytt på en stund, men så satt jeg der med positiv test. Mannen forholder seg ikke så mye til det han heller, å sier bare at det er ikke graviditeten han bekymrer seg for, men meg. Jeg har legetime kommende uke. Så får se hvordan vi løser alt videre. Jeg vet bare at jeg er livredd.
 
Back
Topp