Drømmen om nr 2

En tråd i 'Dagbøker' startet av Stinky, 13 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Tusen takk :Heartred det håper jeg også! Slapper hvertfall av i kveld :)

2. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hurraaaaaaa :wav

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeg målte hcg i går etter legetimen, fikk svar i dag, 84000 :woot: i tillegg til å ha sett hjerteslag gjorde det meg mye roligere. Jeg har ikke målt hcg i det vellykkede svangerskapet, men de gangene jeg har mistet har hcg vært relativt lave, første gang var den oppi 7800 før den sank, sist var den oppi i 5700, å jeg har alltid mistet i den uka jeg er i nå. Så jeg er letta og glad nå! Var skikkelig nervøs for å sjekke :rolleyes: jeg har fått kvalmen skikkelig tilbake å er øm i den ene puppen bare. Har murringer/stikkninger i livmororådet også, så alt lover bra! Jeg har blitt veldig positiv i fht at dette kan gå bra :) legen vil gjerne at jeg skal innom på mandag også for å ta en blodprøve, så det må jeg jo nesten :)

• Hjertelig Hjertelig x 3
  4. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Så fantastisk! Håper du får senket skuldrene litt og nyte svangerskapet og

5. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Foreløpig klarer jeg å slappe av, håper det fortsetter sånn :Heartred
    Veldig hyggelig at flere av desemberjentene er innom å heier:Heartred

6. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

I dag har jeg vært å tatt ny blodprøve hos legen for å følge opp forrige ukes prøve. Selv om vi så en klump med bankende hjerte ble jeg og mannen enige om at jeg skulle gå å ta prøven uansett :) har vært ganske uggen og hormonell i helga. Pottesur, ikke lyst på godteri, ikke en gang sjokolade! Å det kommer fra ei son glatt kan spise 3-4 store plater iløpet av en helg. Kvalmen kommer snikende i skrivende øyeblikk og i dag kjennes det ut som jeg har en ball i magen. Kjempe rar følelse! Vanlige bukser er allerede pakket bort selv om jeg bare er i uke 7. Gravidbuksene er selvfølgelig fortsatt litt store, men langt mer behagelig enn vanlige bukser :)

7. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Januarlykke 2020 Junilykke2018

Ser jo veldig lovende ut!

Og så viktig å huske på at med så høye nivåer av hCG så er det ikke å forvente like heftig stigning som frem til det bikker 6-7000. :)

8. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Kvalme pleier vel å være ett godt tegn?
    Jeg husker jeg sluttet å bruke vanlige bukser i uke 4 :hilarious: da ble det rask overgang til tights :p Så kom graviditetsbuksene i uke 8-10 :p

9. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

takk for oppdatering om hcg, er en trygghet for meg å vite mtp hele bakgrunnen min:Heartred

10. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

kvalme er et godt tegn for meg hvertfall :D
    Den har vært mindre til stede i dag da, det er litt godt å slippe, samtidig som jeg liker å ha den der! :)
    Ja uff, går heller å drar opp gravidbuksa enn å pese meg gjennom en halv dag med vanlige bukser! :p

11. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Hcg ble målt til 109000 i går, så det har økt med 25000 på 4 dager. Det må vel være bra?

• Optimistisk Optimistisk x 3
  12. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

I følge TUL forrige uke er jeg kortere på vei enn antatt, så jeg har lagt termin mellom hennes og min beregning da jeg vet det er vanskelig å måle så tidlig. Så ut fra nye beregninger er jeg 8+0 i dag, å det er så deilig å ha kommet helt hit uten antydninger på at det ikke kommer til å gå bra! :Heartred Jubler derfor litt i dag!! :D

• Hjertelig Hjertelig x 3
  13. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Jubler med deg ❤️ Jeg har også lagt beregningen til hvor langt jeg har kommet til mellom der de på TUL og når jeg vet El var. Derfor 11 uker i dag! Håper det går bra for oss begge fremover ❤️

14. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

krysser alt jeg kan for oss! :Heartred

15. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Hurra! Krysser fingrene for en terminspire!

16. Peony Elsker forumet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Krysser både fingre og tær og fletter håret for spira di! :Heartred
    Hvordan er formen?

17. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Formen er ganske varierende. Får nesten ikke i meg mat fordi jeg er så uggen. ALT byr meg i mot av både mat og drikke, så er lite næring å hente. Så i ettermiddag når jeg endelig fikk lyst på noe, stakk mannen innom flere butikken før han endelig fant det han trengte :Heartred vi må liksom gripe de få sjansene som byr seg :p takk som spør forresten :)

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Gratulerer med 8 uker :angelic:

19. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

9+0 i dag ❤️ Fortsatt fine sterke symptomer! Jeg har god tro denne gangen!

• Optimistisk Optimistisk x 3
  20. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Hurra! Gratulerer!

Del denne siden