Drømmen om nr 2

Hipp hipp hurra! Så fantastisk at det endelig er din tur!
 
14+4 og kvalmen er tilbake:hungover:
Jeg hadde min første nattevakt etter sykemelding nå i helga, å var helt utmatta etterpå. Håper det bedrer seg når jeg på nytt venner meg til det. I går kjente jeg en tydelig bevegelse, kjempe rart og veldig gøy!
Forøvrig er jeg utslitt og sliter med motivasjon til alt som skal og må gjøres. Jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan jeg skal få levert noe masteroppgave denne høsten, for jeg får ikke ned ett eneste ord! :(
 
Gravidoppdatering, uke 15+1

Tiden går plutselig veldig fort! Har allerede rukket å komme inn i min 16. uke:love7
Glemte å oppdatere forrige uke, men her kommer en ny :joyful:

Termindato: Foreløpig 27. Desember

Babyen: I følge babyverden er babyen nå 12cm og veier 100 gram.

Kjønn: Fortsatt uvisst :)

Navnevalg: Det dukker stadig opp nye på lista, men har ikke tenkt så mye på det ennå :)

Liv i magen: Fortsatt litt tidlig, men kjenner små dult nå og da:Heartred

Symptomer: Kvalmen og trøttheten er tilbake, hodepinen er fortsatt til stede. Men ellers virker det som til og med bekkenet har roet seg et par hakk :notworthy Merker det etter jobb eller om jeg sitter for mye, men det kjennes ikke lenger ut som jeg skal revne på midten :p

Forandringer på kroppen: Magen vokser, er like stor nå son jeg var da jeg var halvveis med minsta:Heartred ellers er jo puppene noe større, samt hoftene mine. De blir alltid litt bredere når jeg er gravid!

Humøret mitt: humøret et stort sett bra. Er veldig sliten om dagen, og kanskje litt hissig i følge mannen. Men føler det går greit ennå :p

Formen min: Formen min er relativt bra fortsatt, bare veldig sliten :)

Søvn: Sover ganske greit, våkner ofte veldig tidlig om morgen, men sovner heldigvis igjen :)

Cravings: venter fortsatt :p har fortsatt ikke lyst på sjokolade, å heller ikke så mye godteri, det er jo bra!

Innkjøp: ingenting, men nå vel ut å kjøpe litt snart nå :)

Vektøkning: jeg gikk opp 5 kg i starten, nå har jeg gått ned 2 av de igjen, men de kommer nok snart rasende tilbake :p

Neste kontroll: Neste svangerskapskontroll er hos lege og jordmor i august. Skal på ultralyd neste uke igjen, siste før ordinær :D

Sykemelding: 60% sykemeldt, syns det går veldig greit foreløpig å jobbe litt. Det er veldig deilig å være tilbake :D

Det jeg gleder meg mest til nå: Ferie! Å ultralyden neste uke :) kanskje får vi vite kjønn:hello2
 
Var en stund siden jeg leste her sist! Men gratulerer så masse med fine ultralyder og at nå er det endelig din tur❤️ Hurra for desemberbaby!:)
 
Tenk at vi er i 16. uke, Stinky! Jeg begynner å tro på at dette skal holde hele veien. Når har du oul? Jeg har også planer om en ul til før oul, har bestilt time om to uker. Vet ikke om det er «vits i» under to uker før oul. :rolleyes:
 
Var en stund siden jeg leste her sist! Men gratulerer så masse med fine ultralyder og at nå er det endelig din tur❤️ Hurra for desemberbaby!:)

tusen takk❤️
 
Tenk at vi er i 16. uke, Stinky! Jeg begynner å tro på at dette skal holde hele veien. Når har du oul? Jeg har også planer om en ul til før oul, har bestilt time om to uker. Vet ikke om det er «vits i» under to uker før oul. :rolleyes:

Ja, herregud, tenk det! Det er helt sinnsykt! :D
Jeg har ikke fått time ennå, noe jeg syns er rart. Skal etterspørre det når jeg er der til uka, for jeg vet at jordmor har sendt henvisning for flere uker siden.
Klart det er vits i, bare flott å få se babyen litt ekstra❤️
 
Ja, herregud, tenk det! Det er helt sinnsykt! :D
Jeg har ikke fått time ennå, noe jeg syns er rart. Skal etterspørre det når jeg er der til uka, for jeg vet at jordmor har sendt henvisning for flere uker siden.
Klart det er vits i, bare flott å få se babyen litt ekstra❤️
Syns du bør få dato snart ja, bare to uker til man kan ha det jo!
Fremskyndet timen med en uke, så ble det litt mer avstand mellom timene. :hilarious: Ingen protester hos mannen, tror han sier ja til alt som roer meg ned. :rolleyes:

Edit: så da skal jeg på tul NESTE UKE! Shitpomfritt! :wideyed::D
 
Syns du bør få dato snart ja, bare to uker til man kan ha det jo!
Fremskyndet timen med en uke, så ble det litt mer avstand mellom timene. :hilarious: Ingen protester hos mannen, tror han sier ja til alt som roer meg ned. :rolleyes:

Edit: så da skal jeg på tul NESTE UKE! Shitpomfritt! :wideyed::D

Hurra! så spennende! Da får vi se begge to neste uke da :D
Ja, jeg burde ha fått den nå, egentlig.. må høre med de når jeg skal dit. Vi skal jo være på ferie HELE resten av juli så :p
 
Hurra! så spennende! Da får vi se begge to neste uke da :D
Ja, jeg burde ha fått den nå, egentlig.. må høre med de når jeg skal dit. Vi skal jo være på ferie HELE resten av juli så :p
Det ligger ikke noe på HelseNorge eller Min journal heller? Rart at du ikke har hørt noe! Min jordmor advarte meg om at det kunne ta lang tid før jeg hørte fra sykehuset, men det tok ca en halvtime etter sendt henvisning. :confused005
 
Hurra! Hipp og hurra! Desember baby ftw!
 
Det ligger ikke noe på HelseNorge eller Min journal heller? Rart at du ikke har hørt noe! Min jordmor advarte meg om at det kunne ta lang tid før jeg hørte fra sykehuset, men det tok ca en halvtime etter sendt henvisning. :confused005

nope, ingenting annet enn timen neste uke. Syns det er rart, for jeg var hos jordmora i uke 10 om jeg ikke husker feil. Det bør jo ikke ta 5 uker å gi meg en time når jeg vet de har fått den. Men kan jo være de avventer fordi jeg har ultralyder på fostermedisin og at de ikke ønsker å sette opp time før det er avklart at alt er bra :)
 
I desember kommer det en lillebror:Heartblue
 

Vedlegg

  • EA71D502-933A-4364-A487-9F83144F8C9D.jpeg
    EA71D502-933A-4364-A487-9F83144F8C9D.jpeg
    35,7 KB · Visninger: 95
Back
Topp