Drømmen om nr 2

Håper du får bedre dager med litt mer håp, vet det er vanskelig å tro det skal gå når en har mistet, spesielt flere ganger....
Håper for deg❤
 
Håper du får bedre dager med litt mer håp, vet det er vanskelig å tro det skal gå når en har mistet, spesielt flere ganger....
Håper for deg❤

Ja, det er veldig vanskelig! Tusen takk:Heartred
 
Lys rosa utflod, men tappen er lukket. Fy faen som jeg hater dette! Virkelig hater! Unner ikke en gang min verste fiende å gå som dette:sorry:
 
Lys rosa utflod, men tappen er lukket. Fy faen som jeg hater dette! Virkelig hater! Unner ikke en gang min verste fiende å gå som dette:sorry:

Åhh... håper det ille tar seg noe opp, og er helt uskyldig!:(
Sender deg en stooooor klem❤
 
Håper det er helt uskyldig. Unner deg så en terminspire denne gangen!
 
Takk, men det var nok ikke uskyldig. Nok en SA er i gang :( leste at det var 1% sjanse for å oppleve dette 3 ganger på rad, men nå er jeg altså der. Faen.
 
Takk, men det var nok ikke uskyldig. Nok en SA er i gang :( leste at det var 1% sjanse for å oppleve dette 3 ganger på rad, men nå er jeg altså der. Faen.
Åååh :( :(:(:( Stinky ❤️ sender deg varme klemmer, det var ikke det her jeg ville lese i dag :( ❤️
 
Takk, men det var nok ikke uskyldig. Nok en SA er i gang :( leste at det var 1% sjanse for å oppleve dette 3 ganger på rad, men nå er jeg altså der. Faen.

Det sikkelig dritt å være den 1%:(
Men det er fler av oss enn det høres ut som! 1% høres så veldig lite ut, og føles ekstremt urettferdig og være en av de "få". Men Ikke det at det er noen form for trøst uansett altså....
Ta vare på deg selv, så må neste sitte helt til termin altså ❤ det er deres tur!
 
Jeg er så motløs, og sliten!
Var hos legen forrige fredag og hun sendte henvisning til sykehuset, så nå venter vi bare.
Jeg har de 3 siste dagene vært kjempe kvalm og tok en test for å sjekke at den var negativ, det var den heldigvis. Men det er slitsomt å gå rundt med denne voldsomme kvalmen for ingen grunn. Helt sikkert bare hormonkluss etter SA´en. Jeg har tempet litt etter at blødningene stoppet, å syns tempen virker litt rar.
Blødningene stoppet 2/3. januar, den 4. var tempen på 36,7, 5. var den 37.2, mens 6. var den på 36.6. Jeg har vært kvalm siden denne dagen å har notert "el smerter allerede?". Men det er vel fysisk umulig å få el på CD dag 8 hvis jeg regner 29. desember som første dag?

Jeg spotta 23 og 24 desember også, testet positivt 26, og startet for fult med blødninger igjen 29. Så jeg vet faktisk ikke når jeg skal sette CD 1. Jeg har en uregelmessig syklus som er på alt fra 30-34 dager, men jeg har jo mista flere ganger, så den rekker jo aldri å stabilisere seg igrunn.
 
Mistenker at det igjen er noe på gang. Venter på tester i posten. FF sier at mensen kommer i morgen, men rimelig sikker på at den eventuelt kommer på onsdag. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Jeg har jo en del symptomer, men den eneste tanken som er i hodet mitt er «hvor lenge varer det denne gangen?», føler liksom ingen glede
 

Vedlegg

  • FD8469CD-EAC8-4B64-B8B6-359150260141.jpeg
    FD8469CD-EAC8-4B64-B8B6-359150260141.jpeg
    68,6 KB · Visninger: 64
Mistenker at det igjen er noe på gang. Venter på tester i posten. FF sier at mensen kommer i morgen, men rimelig sikker på at den eventuelt kommer på onsdag. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Jeg har jo en del symptomer, men den eneste tanken som er i hodet mitt er «hvor lenge varer det denne gangen?», føler liksom ingen glede
Ord blir så fattige. Sender deg en god klem
 
CD 6 i dag å tr er så godt som borte. Har bestilt meg EL tester for å få kontroll på syklusen denne mnd. Forrige syklus var på 26! dager. Aldri har jeg hatt så kort syklus som denne. Helt siden ammeslutt har syklus vært på stort sett 33-34 dager. Litt spesielt, men sånn er det nå. Blir spennende å se hvor lang den blir denne gang. Blir uansett godt å få kontroll :)
 
:Heartbigred
 
Venter på hoppet! :) ser foreløpig lovende ut for helga!
 

Vedlegg

  • FDAEEBBC-BE04-41F2-912F-8EC8EAE4B875.jpeg
    FDAEEBBC-BE04-41F2-912F-8EC8EAE4B875.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 69
Litt døgnvill i går etter 2x nattevakt. I dag ble el testen enda sterkere! :D
 

Vedlegg

  • 47565F22-1B42-451B-AE2A-BBA215F7100B.jpeg
    47565F22-1B42-451B-AE2A-BBA215F7100B.jpeg
    20 KB · Visninger: 58
Snart der nå! Tappen er lav, myk og åpen. Krysser fingrene for positiv el test i kveld:smiley-bounce015
 

Vedlegg

  • 52D38456-7451-411C-A2F4-DBD8CD474093.jpeg
    52D38456-7451-411C-A2F4-DBD8CD474093.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 53
Krysser alt vi har!
 
Krysser alt vi har!

takk! Jeg å:Heartred


Tok telefon til st Olavs i dag for å høre hvordan det lå an med henvisninga mi, å de har ikke fått denlaughing1 ble sendt for en mnd siden. Det positive er at om jeg skulle bli gravid nå så kan jeg kontakte de med en gang:hello2 håper på god oppfølging neste gang!
 
Back
Topp