Drømmen om ett lite mirakel til

Trultemor1

Elsker forumet
Assistert-jentene
:love7
Lager meg en dagbok for å kunne holde litt kontroll selv, og om noen kanskje vil følge veien vår mot håpet om ett nytt mirakel
 
Last edited:
Hei:) Koselig å se en til som prøver på tredjemann. Det gjør vi og, vårt andre felles da. Jeg har en fra tidligere forhold. Håper reisen mot tredjemann blir kort!
 
Hei:) Koselig å se en til som prøver på tredjemann. Det gjør vi og, vårt andre felles da. Jeg har en fra tidligere forhold. Håper reisen mot tredjemann blir kort!
Hvor er dere i prosessen nå? :) Veldig skummelt å starte opp igjen med alle undersøkelser, prøver, hormoner osv da:bored:. Men premien som kanskje kommer i enden er verdt det :rolleyes:
 
Hvor er dere i prosessen nå? :) Veldig skummelt å starte opp igjen med alle undersøkelser, prøver, hormoner osv da:bored:. Men premien som kanskje kommer i enden er verdt det :rolleyes:
Jeg er gravid nå, uke 8. Men veien har vært lang. Mistet åtte ganger siden andremann. Håper det holder hele veien nå!!!

Ja, skjønner det. Er de to andre også prøverør?
 
Jeg er gravid nå, uke 8. Men veien har vært lang. Mistet åtte ganger siden andremann. Håper det holder hele veien nå!!!

Ja, skjønner det. Er de to andre også prøverør?
Ååh så kjekt å høre! Krysser fingrene for at spiren holder seg fast i 9 mnd :D
 
Last edited:
Jeg har ikke tørd å ringe klinikken enda for å planlegge prøver og avtale en oppstart. :sorry: Syntes det er så skummelt å starte på nytt igjen.
 
Ja jeg må nesten det. Kjenner jeg nesten blir litt dårlig av å tenke på å starte opp igjen. Samtidig som jeg egentlig gleder meg litt også.
Ikke sant. Vanskelig med alt rundt dette, en berg og dalbane er veldig god beskrivelse.
 
Prøvde å ringe klinikken idag. Men orket ikke å sitte i kø lengre. Så prøver igjen i neste uke :woot:
 
Idag har mannen levert inn sædprøve og tatt blodprøver. Vi er liksom litt i gang nå føler jeg :nailbiting:
 
Aner ikke. Spurte ikke om det :hilarious:. Men jeg skal å ta prøver i starten av mars. Så kanskje jeg spør da :p
Åh, trodde man fikk svar ganske kjapt på de. Tror vi fikk svar dagen etter, om jeg husker riktig.
 
Gjør sikkert det. Men han reiser på jobb, og vi har ikke spurt om hvor og når det kommer noe svar :woot:
Var det sykehuset eller gyn som tok prøven? Jeg hadde ringt inn, men jeg er så nysgjerrig :p
 
Back
Topp