Svar på tråd

Godt å høre❤️Den tanken forblir av og på frem til neste forsøk. Bruk cyclogest til du får svar fra blodprøven. Jeg tok frem til blodprøven selv. Mensen kom 1 dag etter jeg sluttet å ta det. Man vet aldri om det går før du får svar fra blodprøvn. Er en grunn de ber deg ikke teste før blodprøven. Kanskje spiren har satt seg allikavel❤️Jeg har egentlig gått rett ned i kjelleren etter mislykket første forsøk. Og negative tester imellomtiden i ventemånedene. Så venter jeg på mensen og håper den kommer etter påsken starter. Kommer den før påske så er det ingen start på sprøyter før i mai. Så henger i løseluften og håper at vi skal klare å få det til på et vis tilslutt. Er også veldig redd for å kjøre igang med forsøk 2. Tenk om det er mindre egg og tenk om det er ingen denne gang. Siden bare 1 klarte seg tilslutt. Håper selvfølgelig at det skal gå bedre enn første forsøk, men vanskelig å tro helt slik som det har blitt på denne reisen.

Masse lykketil på torsdag❤ og håper du føler deg bedre snart. Er kjipt å vær uggen og kvalm.

Back
Topp