Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Godt å høreDen tanken forblir av og på frem til neste forsøk. Bruk cyclogest til du får svar fra blodprøven. Jeg tok frem til blodprøven selv. Mensen kom 1 dag etter jeg sluttet å ta det. Man vet aldri om det går før du får svar fra blodprøvn. Er en grunn de ber deg ikke teste før blodprøven. Kanskje spiren har satt seg allikavelJeg har egentlig gått rett ned i kjelleren etter mislykket første forsøk. Og negative tester imellomtiden i ventemånedene. Så venter jeg på mensen og håper den kommer etter påsken starter. Kommer den før påske så er det ingen start på sprøyter før i mai. Så henger i løseluften og håper at vi skal klare å få det til på et vis tilslutt. Er også veldig redd for å kjøre igang med forsøk 2. Tenk om det er mindre egg og tenk om det er ingen denne gang. Siden bare 1 klarte seg tilslutt. Håper selvfølgelig at det skal gå bedre enn første forsøk, men vanskelig å tro helt slik som det har blitt på denne reisen.Masse lykketil på torsdag❤ og håper du føler deg bedre snart. Er kjipt å vær uggen og kvalm.
Godt å høreDen tanken forblir av og på frem til neste forsøk. Bruk cyclogest til du får svar fra blodprøven. Jeg tok frem til blodprøven selv. Mensen kom 1 dag etter jeg sluttet å ta det. Man vet aldri om det går før du får svar fra blodprøvn. Er en grunn de ber deg ikke teste før blodprøven. Kanskje spiren har satt seg allikavelJeg har egentlig gått rett ned i kjelleren etter mislykket første forsøk. Og negative tester imellomtiden i ventemånedene. Så venter jeg på mensen og håper den kommer etter påsken starter. Kommer den før påske så er det ingen start på sprøyter før i mai. Så henger i løseluften og håper at vi skal klare å få det til på et vis tilslutt. Er også veldig redd for å kjøre igang med forsøk 2. Tenk om det er mindre egg og tenk om det er ingen denne gang. Siden bare 1 klarte seg tilslutt. Håper selvfølgelig at det skal gå bedre enn første forsøk, men vanskelig å tro helt slik som det har blitt på denne reisen.
Masse lykketil på torsdag❤ og håper du føler deg bedre snart. Er kjipt å vær uggen og kvalm.