Drømmen er komplett❤️

Lillemor er 3 uker ❤️
Tida går faktisk utrolig fort og nå er prinsessa vår allerede 3 uker! Syntes det er helt sprøtt, tida går så fort med baby! Hun vokser og trives og legger på seg. Amminga går veldig bra og det er så deilig at de såre brystvortene nå er historie.
Hun har begynt å smile litt mere nå og lager også noen ganger godlyder- det er så koselig❤️
Denne tida er veldig fin og vi prøver å nyte den, samtidig må jeg si at jeg gleder meg til ting blir mere innarbeidet og vi skjønner henne bedre og bedre.

Jeg kommer nok ikke til å oppdatere så mye her nå lenger siden "Drømmen om en baby" har blitt virkelighet ❤️

Ønsker deg som leser en riktig god sommer fortsatt!:happy: Ta vare på hverandre❤️
 
Lillemor er 5 måneder❤️
Kanskje på tide med en liten oppdatering her inne:)
Vi har nylig vært på kontroll med vaksine og hu er nå over 8 kg og 68 cm!:woot:
Hu snudde seg fra rygg til mage da hu var 4 mnd og øver seg litt innimellom da. Når hu kommer seg på magen, så er hu så opptatt av å komme seg fort frem og blir irritert fordi hu ikke kommer seg fram:hilarious:
Blir gøy å se når hu begynner å forflytte seg/krabbe.
Hu lager alt fra blåselyder til hvining og litt småbabling.
Hu sover ikke så lenge om dagen ca 30 min av gangen, men tar det igjen om natta og legger seg gjerne kl 18-19 om kvelden, oppe to-tre ganger om natta for pupp.
Jeg syntes tida har gått så fort, og nå er hu 6 måneder om ikke lenge og da går tida fort til hu er 1 år! Skjønner hva folk mener når de sier at tida går fort og at man må ta vare på tiden. Det føler jeg at jeg gjør hver eneste dag:) Føler meg som verdens heldigste mamma❤️
Med neste mann drøyer vi nok litt til med prøving, kanskje sent på våren/tidlig sommer. Tanta kom tilbake for 2 mnd siden ja:p Er glad for å få litt tid med jenta vår før neste evt kommer (hvis vi er så heldige):)

Håper alt er bra med deg som leser og at du som ønsker det snart sitter der med en liten skjønn skapning selv❤️
Ønsker deg som leser en riktig god juletid:santa:rendeer❤️
 
Så koselig oppdatering❤❤ nyt tiden og hver eneste utvikling!
 
Tusen takk for det❤️
Hvordan går det med deg? Du har vel ikke lenge igjen eller er du på overtid nå?

Termin var i går, så vi er i ventemodus og håper hun kommer snart! Har en del modningstegn så håper ikke hun drøyer for mye :hilarious:
Takk som spør❤
 
Termin var i går, så vi er i ventemodus og håper hun kommer snart! Har en del modningstegn så håper ikke hun drøyer for mye :hilarious:
Takk som spør❤
Så spennende! Snart har du henne her❤️
Masse lykke til!❤️
 
Lillemor er 9 måneder ❤️
Nå er lille jenta vår allerede blitt 9 måneder og hu vokser og utvikler seg som bare det:cat:
Nå nylig knakk hun krabbekoden og jeg som trodde hu kom til å bli en rumpeaker eller åler, men der tok jeg feil. Hu har ikke likt å ligge på magen, derfor har hu stort sett sitti på rumpa si og lekt, men vi har også prøvd å øve litt med henne på magen. Det er en lettelse at hu har knekki koden, for hu har gitt veldig uttrykk for at hu ønsker å komme seg fremover ,så nå blir det vel bånn gass fremover:joyful:Hu har sagt noen ord som hu har herma etter meg, men ikke gjentatt, så sier hu masse "lys", "se" og "pa-ba". Nå gleder jeg meg til tennene også dukker opp snart, hun har vært plaget med gommene fra hu var 2,5 mnd og jeg trodde hu ville få tenner da hu var 3-4 mnd liksom. Oh no, det skulle nok ta lengre tid:hilarious: Hu ligner mest på pappaen sin i utseende. Ellers går hverdagen veldig fort, med mye rutiner osv. Men vi koser oss sammen:cat: Heldigvis får jeg nyte tida litt mere med henne før jeg begynner å jobbe til høsten.

Nå ser vi snart frem til å prøve på nr 2. Det blir nok i mai/juni. Så det blir veldig spennende! Klarer nesten ikke å vente:D Håper vi er så heldig å få søsken til jenta vår og at vi slipper like lang reise på veien til andremann.
Spørs om neste innlegg her blir når prøvinga er i gang:D

Ønsker deg som leser en veldig god påske!:chicken:❤️
 
Så koselig å lese oppdatering :happy:
Vare åling her enda, men for et liv sammen med disse små som oppdager verden:Heartred

Hvordan er apetitten på lillepia?:)
Blir spennende med søskenprøving:happy: er ikke helt der enda selv, men en vakker dag!
Så bra hu åler seg fremover:) Hu mi gikk fra å bare dra seg bakover til å krabbe. Men klarte å gå fra mage/krabbestilling til å sette seg opp på rumpa før hun mestret krabbinga.

Hu er litt opp og ned med spisinga. Har ikke alltid like god tålmodighet til å spise og noen ganger tror jeg matlysten er litt nedsatt pga kløe i gommene. Når matlysten er nedsatt, pleier hu å få hjemmelagd grøt/smoothie i smoothiepose eller smoothie fra butikken pluss mme eller noe.

Ja, det er jo greit å være mentalt og fysisk klar med prøving:) Er jo også krevende å bli mor for første gang merker jeg.
Hvordan går det med dere?❤️
 
Så bra hu åler seg fremover:) Hu mi gikk fra å bare dra seg bakover til å krabbe. Men klarte å gå fra mage/krabbestilling til å sette seg opp på rumpa før hun mestret krabbinga.

Hu er litt opp og ned med spisinga. Har ikke alltid like god tålmodighet til å spise og noen ganger tror jeg matlysten er litt nedsatt pga kløe i gommene. Når matlysten er nedsatt, pleier hu å få hjemmelagd grøt/smoothie i smoothiepose eller smoothie fra butikken pluss mme eller noe.

Ja, det er jo greit å være mentalt og fysisk klar med prøving:) Er jo også krevende å bli mor for første gang merker jeg.
Hvordan går det med dere?❤️
Ja han prøver å komme seg opp på alle fire, men klarer ikke helt holde balansen da. De ble så fort voksne disse små :bag::Heartred

Ja er vel vanlig matlysten pendler. Tenner og tannplager er virkelig noe drit. Måtte gi paracet her o helga. Ellers har vi tidenea matvrak:hilarious:
Blir spennende å følge søskenforsøket:)
 
Ja han prøver å komme seg opp på alle fire, men klarer ikke helt holde balansen da. De ble så fort voksne disse små :bag::Heartred

Ja er vel vanlig matlysten pendler. Tenner og tannplager er virkelig noe drit. Måtte gi paracet her o helga. Ellers har vi tidenea matvrak:hilarious:
Blir spennende å følge søskenforsøket:)
Artig da, er nok ikke lenge før han krabber da tenker jeg:) Ja, de blir veldig fort store! Er rart å tenke på at hu er 1 år om under 3 mnd og det går jo så fort!

Her har vi også gitt Paracet i ny og ne om natta. Er sjeldent det har hjulpet føler jeg, men da har det vel kanskje bare vært urolig søvn, midt oppi 8 month sleep regression her som har vart i omtrent en måned nå:hilarious:
Ja, det blir spennende om ikke lenge nå:) Får prøve å senke forventningene litt, men vet ikke om jeg klarer det:facepalm::p
 
CD1 og PP 1 etter fødsel :happy:

Da er vi offisielt i gang med søkenforsøk til vår datter og jeg syntes det er så spennende! :D
Etter at vi fikk datra vår har jeg tenkt mer og mer på hvordan det egentlig er mulig at et menneske kan vokse i magen, det er rett og slett et mirakel!
Den utviklingen som skjer i løpet av 9 måneder er helt vanvittig! Og i tillegg kommer det ut et levende menneske ut, helt perfekt! Jeg kan nesten enda ikke skjønne at datra mi har vært i magen min:p:rolleyes:

Men nå ser vi altså frem til å prøve på nummer to. Jeg begynte på vitaminer osv for 1,5 mnd siden. Jeg tenker på ikke teste etter eggløsning, men bare ta det som det faller seg. Så håper vi at veien til nummer to går bedre. Og hvis det skulle føre til en sa på første forsøk, så er det mulig jeg går for litt mere drastiske tiltak med endring av kost osv.

Som jeg håper for de av dere som leser dette og sliter, snart vil få et vellykket svangerskap med en levende baby❤️
 
Så spennende at dere er i gang igjen!!:D:D
Masse lykke til, blir spennende å følge med :woot:
 
Åå så koselig å lese at du prøver igjen :) Jeg var faktisk inne og leste gjennom dagboka di like før jeg begynte å prøve selv! Det blir spennende å følge med deg på veien fremover :Heartred
 
Åå så koselig å lese at du prøver igjen :) Jeg var faktisk inne og leste gjennom dagboka di like før jeg begynte å prøve selv! Det blir spennende å følge med deg på veien fremover :Heartred
Artig:happy: Og så moro at du vil følge meg på veien:)
Masse lykke til med prøvinga!❤️
Er det første?
 
CD 15
Da er vi godt i gang med prøvingen og i følge syklus, skal el ha vært på sånn ca cd 10-13. Jeg tester ikke etter el denne pp for som regel har det klaffa når vi har gjort som vi gjør, sånn annenhver dag:hilarious:
Tenker å teste sånn på dag 25-26 i syklusen hvis jeg klarer å holde meg så lenge:p
Blir spennende å se om det går denne gangen, men det er absolutt ikke noe selvfølge at det går på første forsøk.
Når jeg prater med folk rundt meg, legger jeg merke til at flere kikker ned på magen min, så de lurer vel fælt på om det er en kul der da, he he:D Ikke noe garanti der på hvordan veien til nummer 2 vil gå, men vi håper på det beste. For datra vår sin del håper vi veldig på at hun vil få søsken og selvfølgelig er det koselig med flere barn for oss også da❤️

Neste uke fyller jenta vår 1 år, tenk på det! Den tida har virkelig flydd avgårde! :woot:
Vi koser oss veldig med henne, hun blir bare søtere og søtere syntes jeg og får mer og mere personlighet også er det så masse spennende som skjer nå! Elsker henne så høyt ❤️ Livet får virkelig en helt ny dimensjon når man får barn.

Ha en god helg fortsatt:cat:
 
CD 15
Da er vi godt i gang med prøvingen og i følge syklus, skal el ha vært på sånn ca cd 10-13. Jeg tester ikke etter el denne pp for som regel har det klaffa når vi har gjort som vi gjør, sånn annenhver dag:hilarious:
Tenker å teste sånn på dag 25-26 i syklusen hvis jeg klarer å holde meg så lenge:p
Blir spennende å se om det går denne gangen, men det er absolutt ikke noe selvfølge at det går på første forsøk.
Når jeg prater med folk rundt meg, legger jeg merke til at flere kikker ned på magen min, så de lurer vel fælt på om det er en kul der da, he he:D Ikke noe garanti der på hvordan veien til nummer 2 vil gå, men vi håper på det beste. For datra vår sin del håper vi veldig på at hun vil få søsken og selvfølgelig er det koselig med flere barn for oss også da❤️

Neste uke fyller jenta vår 1 år, tenk på det! Den tida har virkelig flydd avgårde! :woot:
Vi koser oss veldig med henne, hun blir bare søtere og søtere syntes jeg og får mer og mere personlighet også er det så masse spennende som skjer nå! Elsker henne så høyt ❤️ Livet får virkelig en helt ny dimensjon når man får barn.

Ha en god helg fortsatt:cat:
Gleder meg veldig til å se hvordan prøvingen går ❤️ Hvor lang var veien til førstemann igjen? ☺️
 
Back
Topp