Drømmen om en tredje ❤️

Junijuli

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Stjerneskuddene 2024
Har vurdert noen dager om jeg skal skrive her eller ikke, men om ikke noen leser er det uansett godt for meg å få skrevet ned følelser og tanker angående dette, spesielt når vi holder det helt for oss selv.


Jeg er 25 år og sammen med min kjære på 26. Han driver for seg selv og jeg er ingeniørstudent. Vi har vært sammen siden jeg var 15, og kjærligheten er sterkere enn noen sinne.

vi har to barn fra før på 3 og 5 år nå. Samboeren min (barnefar) var bestemt etter nr 2 at det var siste, og det kom heller overraskende på meg. Angret på at jeg ikke nøt svangerskapet så godt som mulig! Etter 2 år begynte han å mykne opp for idéen på en tredje, og 21. september 2021 bestemte vi oss for å endelig begynne prøvingen. Jeg er ekstremt utålmodig og har veldig behov for å snakke om dette, derfor skriver jeg her :p

Vi har ikke prøvd lenge, og derfor føler jeg meg nesten litt teit for å begynne her allerede. Har full forståelse for at noen bruker år, og at så langt har jeg vært heldig som har to! Håper det er rom for meg her selvom:oops:
 
Min første eggløsningstest! Gleder meg til å se i morgen om den er stigende eller synkende (tror jeg har forstått riktig at man kan se om el kommer eller går sånn?).

Er utrolig irritert på kroppen for tiden. Har alle symptomene jeg har hatt med mine to første. Har også følelsen at jeg er gravid, og har aldri følt det før uten at det stemmer. Allikevel er testene negativ. Tisser hele tiden, brekker meg av å pusse tenner, får hetetokter, mensensmerter og er kvalm. Sikkert et tegn på el som har kommet eller gått… men får ikke vekk følelsen at vi har truffet, så klarer ikke å slutte å teste heller.

I morgen tenker jeg å begynne med temping, så får jeg se hvordan det går.
 

Vedlegg

  • 7EF78D0C-156F-426E-A490-D6F66C2D96DF.jpeg
    7EF78D0C-156F-426E-A490-D6F66C2D96DF.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 32
Ny dag, nye tester :rolleyes: