Svar på tråd

Åneeei, hele hurven som er syke:nailbiting::wtf: Det er skikkelig slitsomt med omgangssyke når det står på som verst❤️ Håper lillemor ikke får omgangssyken I tillegg til restene av influensa❤️

Ah, okei, leste litt om persille og hva det ble brukt til i gamle dager(det som om abort og uønsket graviditet, og at gledespiker brukte det som prevensjon/abortmiddel):oops: men er nok som du sier, ikke minst feil jeg mistet, men føler så skyld når kroppen ikke klarer å holde på den lille❤️

Hæææ? Sitter her med hakeslepp:confused004:schoked025:wtf Er dere på flyttefot og har allerede flyttet? I alle dager, søta❤️ Ikke lett når familie er innblandet og ikke blir helt enige om ting(og noen blander seg inn for mye) Forstår valget deres godt, for slikt hadde jeg ikke orket å leve med heller, men ble bare så overrasket over at det var skjedd❤️

Høres ut som dere har en god plan, og at dere delvis vet veien videre, så krysser jeg fingrene for at tilstandsrapporten er god:signs003 Blir veldig spennende tider framover, med kanskje snart ny baby på vei og nytt hus- blir nok å henge fingrene i:whacky011:knegg:

Back
Topp