Svar på tråd

Heyli, Romeo og Ayra spydde i går/ i natt og Ove spyr nå. Romeo spydde ut både meg og Heyli OPPI sengo inatt, det var ein lite kjekk opplevelse :hilarious: vaskemaskinen har gått i ett idag og eg har vaska overalt. Lille Octavia har ikkje spydd, men har influensa nå litt sånn på etterskudd, Romeo hadde feber heile forrige veka. Så her går det i ett kan du sei ja:bag:

Skjønne deg godt, når ein mister så mange ganger så går tankene i høygir, vanskelig å unngå. Og umulig å få konkrete svar på, det er nok det værste❤️ 3 potter fersk persille er fremdeles ikkje mykje altså❤️

Du, me er på flyttefot! Så her blir det ingen dyrking på gården i år har me bestemt, for har skåre seg ein del med mamma og pappa så me orke ikkje forpliktelsen og maset:bag: me er i ein prosess om å kjøpe eit hus av onkelen til ei venninne faktisk, venter på tilsynsrapport og så skal me bli enige om pris. Er eit oppussingsprosjekt, total renovering av kjøkken og bad, men resten av huset er det berre maling og gulv som trengs. Så eg har ikkje gjort noko anna enn å sett oppussingsprogram og søkt på pinterest og tegna plantegning og kjøkken og bad og vaskerom og alt som er:hilarious: mest for å sjekke om dette er noko me makter på, og ønsker, for i utgangspunktet er det ikkje det. Men det er ein tomannsbolig/generasjonsbolig og me kan leige ut den andre biten til 12000kr i mnd, og me kan selge dei seperat i framtida om me ønsker, og faktisk tjene 1-2millioner på huset. Så er ein mulighet me berre ikkje kan la gå ifra oss rett og slett. Men, står og faller på at det ikkje er skjulte feil mtp reisverk og vannskader i konstruksjonen, og det får me vite i tilsynsrapporten som skulle komme idag :nailbiting::nailbiting:

Men mannen har alt starta å jobbe på Stord og jentene går på skule der, så dei pendler med båt ei veke og den andre veka bur me i ein leilighet me leier av ein vennefamilie:happy: så litt hektisk livsstil og om dagen:smiley-ashamed004

Back
Topp