Svar på tråd

Heeeei:hug003

Så fint dere er trygt hjemme igjen❤️ Hvordan var turen? Sett bort fra varmen, da:laughing021 Hadde stryki med:hilarious:

Åneeei, så leit å høre dere også er hardt rammet av sykdom etter hjemkomsten❤️

Haff, har omgangssyke I hus vi også, jeg er heldigvis ikke dårlig selv, men har måtte vaske etter 12-åringen og håper ingen flere blir smittet:smiley-angelic001 Er dere mange i heimen som ligger nede nå?:dead: Hahah, yes, kjenner til den følelsen gitt:knegg:

Takk for det, snille du:smiley-angelic003❤️ Spiste masse persille, 3 store potter lissom. Og på alle måltider, hadde så dilla på det.. huff, var så utrolig lei meg over å miste den lille:sad002 Virker som når jeg blir gravid med sæd 2-3 dager før EL, så mister jeg(og magefølelsen har da vært jente hver gang):sad010 Mistet mange ganger, og ville vært like lei meg om det var gutt også, virker bare som at kroppen min ikke kan bære fram jenter lenger?:sad015:think005:whacky011 vet jo ikke da, men. Tankekjør uten like her vettu:blob3:shy::sorry:

Har ikke akkurat så "grønne fingre", men bare ut å rake litt, beskjære litt greiner/busker.. gjøre det litt "vårfint":joyful::flower Vi har hagen full av gamle planter(liljer, rhododendron-busker, iris, roser, rosa peonbed, epletrær, plommetrær, 5 morell-trær, massevis av bringebærbusker, rabarbra, markjordbær+++) som ble plantet gjennom mange tiår... huset er fra 1919 og har litt over 5 mål tomt. Fullt kjør på gården nå?❤️ snart masse nytt liv❤️

Ønsker dere en riktig god bedring,kjære du❤️❤️❤️

Back
Topp