Drømmen om en til i familien♡

Ja, og en del katter. Veldig greit å bare rive av og vaske innimellom.

Hahah, har 2 katter og en dvergdachs her også :hilarious: Yup, helt genialt å bare ta de av og hive i maskina:happy119

Me har ikkje tid å sitta i sofaen på sommaren :hilarious: og på vinteren har me det alltid varmti ståvo uansett, så det går overraskande bedre enn eg hadde trudd :happy:

Haha, men da er det jo veldig greit:hilarious: Er det pga gårdsarbeid dere er så opptatt om sommeren?❤️ Jeg er nok sær som foretrekker stoff, for skinn er så mye lettere med tanke på søl og klin:p

Haha, men da er det jo veldig greit:hilarious: Er det pga gårdsarbeid dere er så opptatt om sommeren?❤️ Jeg er nok sær som foretrekker stoff, for skinn er så mye lettere med tanke på søl og klin:p
Me og har to kattar og ein dvergdachs :woot:
Nei egentlig ikkje, me overtok gården i fjor, så er nok litt ekstra jobb nå ja sånn sett. Men grunnen er at me er skikkelig sesongmennesker, så når sommeren kommer så er me ute stort sett heile tida, eller på hytta eller finner på noko anna. Barna ser nok kanskje litt på tv innimellom, men eg og mannen ser svært sjeldent på tv i juni-august iallefall. Tv hører liksom til vintersesongen, kanskje tidlig vår, men nå når me skal drive gård vil eg tru sesongen vår av å være ute blir forlenget
Men me bruker mykje tid rundt kjøkkenbordet heile året, me elsker å ha lange middager og spille bordspill :signs004

Me og har to kattar og ein dvergdachs :woot:
Nei egentlig ikkje, me overtok gården i fjor, så er nok litt ekstra jobb nå ja sånn sett. Men grunnen er at me er skikkelig sesongmennesker, så når sommeren kommer så er me ute stort sett heile tida, eller på hytta eller finner på noko anna. Barna ser nok kanskje litt på tv innimellom, men eg og mannen ser svært sjeldent på tv i juni-august iallefall. Tv hører liksom til vintersesongen, kanskje tidlig vår, men nå når me skal drive gård vil eg tru sesongen vår av å være ute blir forlenget
Men me bruker mykje tid rundt kjøkkenbordet heile året, me elsker å ha lange middager og spille bordspill :signs004

Haha, så artig sammentreff at dere også har to katter og en dvergdachs:hilarious: livets tilfeldigheter:p Ah, sånn ja, men det er da ikke negativt❤️ Flott med familietid å være ilag og finne på ting sammen:Heartpink Her er både mannen og de tre største gamere, så:laughing002 mye tv-titting her med det på menyen:hilarious:

CD19 og tempen steg igjen idag. Tror jeg er 2 dpo:) Tror dessverre det ikke gikk denne mnd, men er ved godt mot og har bestilt mer Salvie-te til neste PP:joyful:
Screenshot_20230111_063710_FF App.jpg

Last edited:
Hvorfor har du mistet troen? Jeg håper fortsatt ❤️ Det var jo bare 3 dager fra siste aksjelegging til el?

Det skal MYE til for å klaffe med sex så lenge før EL :) Selvsagt kan det gå på mirakuløst vis, men jeg tviler litt, da:angel5jeg tror ikke det gikk, men jeg HÅPER:Heartpink Takk for håpingen:Heartred Trenger alt det håpet jeg kan få:smiley-angelic001:Heartpink

Jeg kjøpte en pakke salvie-te før jeg ble gravid, men rakk ikke å få brukt den :hilarious: Jeg kan vel ikke drikke den nå som jeg er gravid?Bare å hive den/få mannen til å drikke den nå da, eller?:p

Jeg kjøpte en pakke salvie-te før jeg ble gravid, men rakk ikke å få brukt den :hilarious: Jeg kan vel ikke drikke den nå som jeg er gravid?Bare å hive den/få mannen til å drikke den nå da, eller?:p

Bør ikke brukes av gravide og ammende nei :p
Men jeg har fremdeles i skapet etter noen år tilbake.. :p

Nei, må ikke drikke det nå som du er gravid, eller mens du ammer, men kan nok gjemmes til neste gang evt? Mannen kan godt drikke det:
Screenshot_20230111_114651_Samsung Internet.jpg

CD20/3dpo og FF satte kryss idag:smiley-bounce012Denne PP hadde jeg EL samme dag som positiv el-test. Har diaré igjen som jeg gjerne kan ha når jeg er gravid fra 3-4 dpo, mye utflod, leamus i høyre øye og litt småkvalm. Vet det bare KAN være vanlige symptomer i dpoland også:angelic: Drømmer mye rart:hilarious: Jeg har et lite håp om at det kan ha gått denne mnd også, men tiden vil vise. Tirsdag ryker første test og er da 8dpo:smiley-angelic001:Heartred Forrige pp testet jeg positivt 9 dpo ifølge FF.
Sammenligner chart'n fra graviditeten med E på 15 mnd også fra forrige pp som endte i SA. Den grønne er fra jeg var gravid med med E. Synes det faktisk er litt spennende nå:joyful:
Screenshot_20230112_064407_FF App.jpg
Screenshot_20230112_083446_FF App.jpg

Last edited:
Back
Topp