Drømmen om en til i familien♡

Da var testene svakere igjen, og siste el-test brukt opp i denne PP:)
Vis vedlegget 396336
Nå er jeg ganske spent på tempingen de neste dagene- om EL er idag, som jeg tror. Så er det en liiiten sjans for bebis:smiley-angelic001:Heartpink
Hurra for endelig EL!!! Blei vist 2t på deg denna gongen og :hilarious: ingen mulighet for å legge inn aksjer idag og/eller i morgen då? Om egget slippes nå har du jo enda 24t på å bli gravid :dance008

Hurra for endelig EL!!! Blei vist 2t på deg denna gongen og :hilarious: ingen mulighet for å legge inn aksjer idag og/eller i morgen då? Om egget slippes nå har du jo enda 24t på å bli gravid :dance008

Ja, hva skjer med det a?:wideyed: Kun positiv i noen timer, jo:hilarious:
Nei, da vi ønsker ei jente denne gangen, så styrer vi unna sex når det er positiv test. Tror EL er idag, ut ifra temp:angelic: Så enten skjer det et mirakel eller så blir det en ny PP neste mnd❤️

Gulrotkake er så sinnsykt yummy:D
Rakk ikke å ha sex igår, og fikk positiv test idag og tror EL er idag også faktisk, ut ifra tempen, så. Vel, det kan hende jeg er heldig, men får være realistisk. Det er en minimal sjans for at det da gikk denne PP.(Forrige pp hadde vi sex natt søndag kveld og hadde EL torsdag og ble gravid) Får bare prøve å ta det med et smil, selvom det er vanskelig:p Er lei og litt veldig oppgitt over kroppen akkurat nå.

Hm, det KAN gå, da. Er ikke umulig! Det er en sjanse (og om det går, så er det jo fin sjanse for jente??)

Hm, det KAN gå, da. Er ikke umulig! Det er en sjanse (og om det går, så er det jo fin sjanse for jente??)

Joa, det kaaan gå, men hakke trua :hilarious: OM mirakelet har skjedd og det klaffet, så er sjansen helt klart størst for jente:dummy1: Har begynt å fokusere på neste PP:smiley-bounce012 Må bestille mer Salvie-te og Solvispect slimløsende hostesaft er på vei i posten. Har en haug med tester liggende, da:D Så ryker nok på en test eller ti:laughing002

Wee, nå blir det spennende dager framover :Heartred

Har et ørliiite håp om at det kan ha gått, akkurat som sist, men at det blir en terminspire denne gang :smiley-angelic001 :Heartred

CD18 og tror jeg er 1 dpo å endelig i dpoland nå:smiley-bounce012 Ser ut som EL har vært på CD17 både denne og forrige PP:)

Tempen steg en god del idag:joyful: Veldig spent på tempen de neste dagene. Har et ørliiite håp om at et mirakel har skjedd og at det blir en liten terminspire ut av det denne gang:smiley-angelic001:Heartpink Håper jeg kan bli mamma til en liten septemberskatt til:Heartred
Screenshot_20230110_081633_FF App.jpg
Screenshot_20230110_081851_FF App.jpg

CD18 og tror jeg er 1 dpo å endelig i dpoland nå:smiley-bounce012 Ser ut som EL har vært på CD17 både denne og forrige PP:)

Tempen steg en god del idag:joyful: Veldig spent på tempen de neste dagene. Har et ørliiite håp om at et mirakel har skjedd og at det blir en liten terminspire ut av det denne gang:smiley-angelic001:Heartpink Håper jeg kan bli mamma til en liten septemberskatt til:Heartred
Vis vedlegget 396384Vis vedlegget 396385
Hurra for dpo-land! Endelig ❤️ Da kan det jo være et håp :love017

Hurra for dpo-land! Endelig ❤️ Da kan det jo være et håp :love017
Yes, ENDELIG i dpoland :talk017 Ja, har et LITE håp, for det blir som siste PP- og ble jo gravid:smiley-angelic001:Heartpink Gynekologen min sa også at sædceller lever i 5 dager, så var ikke uvanlig å bli gravid av sex 3 dager før eggløsning:joyful:

Da var det rosa puter i sofaen igjen:gen014:love017:Heartpink
Har i lang tid hatt mye blåe og grønne toner i heimen, men det blir bytta ut med rosa igjen:joyful: Vurderer tilogmed å male om rammen på storspeilet i gangen i en dus babyrosa farge:D
Fikk ny sofa for noen måneder siden, og blir en del gris med mat/snacks med små barn, så pakker den inn i pledd. Det er vaskbare trekk på sofaen, men lettere å bare vaske pleddene:hilarious:
20230110_111252.jpg

Last edited:
Har i lang tid hatt mye blåe og grønne toner i heimen, men det blir bytta ut med rosa igjen:joyful: Vurderer tilogmed å male om rammen på storspeilet i gangen i en dus babyrosa farge:D
Fikk ny sofa for noen måneder siden, og blir en del gris med mat/snacks med små barn, så pakker den inn i pledd. Det er vaskbare trekk på sofaen, men lettere å bare vaske pleddene:hilarious:
Vis vedlegget 396403
Så fint! ❤️ Og for en utsikt dere har :woot:

Vis vedlegget 396403
Haha, vi gjør det samme - pakker sofaen inn i pledd :hilarious: :hilarious:

Det blei flott :D (men du veit at du har lagt ut bilde av barna på det store internett nå?)

Her har me gått over til skinnsofa, lettere å vaske :smug:

Det blei flott :D (men du veit at du har lagt ut bilde av barna på det store internett nå?)

Her har me gått over til skinnsofa, lettere å vaske :smug:

Takk, har gjort det om❤️ tenker skjult gruppe hele tiden :hilarious: ja, det er lettere, men liker ikke så godt skinnsofa å sitte i. Varmt og klamt om sommeren og kaldt om vinteren:angelic:

Takk, har gjort det om❤️ tenker skjult gruppe hele tiden :hilarious: ja, det er lettere, men liker ikke så godt skinnsofa å sitte i. Varmt og klamt om sommeren og kaldt om vinteren:angelic:
Me har ikkje tid å sitta i sofaen på sommaren :hilarious: og på vinteren har me det alltid varmti ståvo uansett, så det går overraskande bedre enn eg hadde trudd :happy:

Back
Topp