mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg blir så sur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vent noen timer med å tisse før du tar ny testJeg blir så sur
Vis vedlegget 396212
Skal Gjøre det nok ikke noen vits i å teste mer før imorgen, menVent noen timer med å tisse før du tar ny test
Rett og slett ingen anelse, men rekner med dei kommer av ein endring i hormoner, og så er kroppen litt på høgget fra før pga nylig avbrutt graviditet liksom håper det blir gode muligheter for dokk ❤Du er så snill og god haha, ja, jeg blir faktisk deitsur på kroppen min som er såpass luremus å føler den holder med for narr Hva i alle dager kommer de smertene av, når egget ikke slipper? Jeg får se om vi rekker å legge inn aksjer på mandag igjen, om testene fortsatt er negative
Rett og slett ingen anelse, men rekner med dei kommer av ein endring i hormoner, og så er kroppen litt på høgget fra før pga nylig avbrutt graviditet liksom håper det blir gode muligheter for dokk ❤
Haha, my oh my, det var testerekka sin på min premom så ser ein nesten forrige syklus men nå ska eg faktisk opp og ta min tredje for idag, så berre vent, tar deg snart igjenNei, aner ikke- kan gå sånn når jeg har lang syklus. Nesten positive tester I opp mot 2 uker og vonde el-smerter.. Vel, kroppen er rar
Testet igjen og nå gidder jeg ikke mer idag
Vis vedlegget 396242
Haha, my oh my, det var testerekka sin på min premom så ser ein nesten forrige syklus men nå ska eg faktisk opp og ta min tredje for idag, så berre vent, tar deg snart igjen
Veldig sterk nå, da..!
Har gått over til ikm-gruppe uke 4 istedenfor, så får vi se om EL kommer ila denne uken Ellers lite som skjer. Kompisen dro hjemover igjen i sta, og jeg har bakt gulrotkake Håper vi får en sjans til å legge inn litt aksjer ikveld- lov å håpe
Åååh, gulrotkake
Du kan jo plutselig få positiv i morgen, men tror også at det kanskje blir noen dager.. forøvrig, om dere får lagt inn aksjer i kveld eller i morgen, så må vel det være greit mtp EL ?
Endelig! Håper el er i dag og at fredagen holdtCD17 og da kom endelig max på monitor og positive tester Ikke hatt sex siden fredag formiddag, så får være realistisk, det klaffer nok ikke denne PP, men gidder ikke gå helt i kjelleren av den grunn. Forrige PP hadde vi sex søndag kveld, hadde eggløsning torsdag og ble gravid. Så mirakler kan skje Kjenner jeg er litt lei meg og oppgitt over kroppen min nå, men sånn er det! Lurer på om EL er idag pga tempen
Vis vedlegget 396308Vis vedlegget 396309
Vis vedlegget 396311
Endelig! Håper el er i dag og at fredagen holdt