Drømmen om en til i familien♡

Jeg blir så sur :think005 :shifty: :hilarious:
Screenshot_20230107_111932_Premom.jpg

Har ikke drukket eller vært på do på flere timer og testet nettopp, svakere enn i sta. Så EL virker ikke til å Komme nå likevel. Spørs om den da ikke først kommer om en ukes tid... Kjipt, men sånn er det! Da hjalp ikke Salvie-te denne PP :confused013 Blir så sur på kroppen som ødelegger sånn:smiley-angry016
Screenshot_20230107_152455_Premom.jpg

Du er så snill og god❤️ haha, ja, jeg blir faktisk deitsur på kroppen min som er såpass luremus å føler den holder med for narr:hilarious: Hva i alle dager kommer de smertene av, når egget ikke slipper?:think005 Jeg får se om vi rekker å legge inn aksjer på mandag igjen, om testene fortsatt er negative:angelic:
Rett og slett ingen anelse, men rekner med dei kommer av ein endring i hormoner, og så er kroppen litt på høgget fra før pga nylig avbrutt graviditet liksom :confused005 håper det blir gode muligheter for dokk ❤

Rett og slett ingen anelse, men rekner med dei kommer av ein endring i hormoner, og så er kroppen litt på høgget fra før pga nylig avbrutt graviditet liksom :confused005 håper det blir gode muligheter for dokk ❤

Nei, aner ikke- kan gå sånn når jeg har lang syklus. Nesten positive tester I opp mot 2 uker:confused004 og vonde el-smerter.. Vel, kroppen er rar:happy090
Testet igjen og nå gidder jeg ikke mer idag:hilarious::shifty:
Screenshot_20230107_191134_Premom.jpg

Nei, aner ikke- kan gå sånn når jeg har lang syklus. Nesten positive tester I opp mot 2 uker:confused004 og vonde el-smerter.. Vel, kroppen er rar:happy090
Testet igjen og nå gidder jeg ikke mer idag:hilarious::shifty:
Vis vedlegget 396242
Haha, my oh my, det var testerekka sin :hilarious:på min premom så ser ein nesten forrige syklus:bag: men nå ska eg faktisk opp og ta min tredje for idag, så berre vent, tar deg snart igjen :laughing021

Haha, my oh my, det var testerekka sin :hilarious:på min premom så ser ein nesten forrige syklus:bag: men nå ska eg faktisk opp og ta min tredje for idag, så berre vent, tar deg snart igjen :laughing021

Hahah, ja, er en testetøs deluxe :hilarious: weee, håper den er positiv eller neeesten positiv:signs003

CD16 og fortsatt ingen eggløsning, og høy på monitor:happy090. Mistenker EL først er på onsdag'ish. Hadde sterkere eggløsningsmerter igjen i sta, og nå ingenting. Så går litt opp og ned, detta :hilarious:
Er så lei av neeeesten positive tester:shifty:
Screenshot_20230108_112136_FF App.jpg
Screenshot_20230108_112050_Premom.jpg

Kroppen bare nekter :confused004
Screenshot_20230108_123329_Premom.jpg

Har gått over til ikm-gruppe uke 4 istedenfor, så får vi se om EL kommer ila denne uken:) Ellers lite som skjer. Kompisen dro hjemover igjen i sta, og jeg har bakt gulrotkake:joyful: Håper vi får en sjans til å legge inn litt aksjer ikveld- lov å håpe:angel4

Har gått over til ikm-gruppe uke 4 istedenfor, så får vi se om EL kommer ila denne uken:) Ellers lite som skjer. Kompisen dro hjemover igjen i sta, og jeg har bakt gulrotkake:joyful: Håper vi får en sjans til å legge inn litt aksjer ikveld- lov å håpe:angel4

Åååh, gulrotkake ❤️

Du kan jo plutselig få positiv i morgen, men tror også at det kanskje blir noen dager.. forøvrig, om dere får lagt inn aksjer i kveld eller i morgen, så må vel det være greit mtp EL ? :)

Åååh, gulrotkake ❤️

Du kan jo plutselig få positiv i morgen, men tror også at det kanskje blir noen dager.. forøvrig, om dere får lagt inn aksjer i kveld eller i morgen, så må vel det være greit mtp EL ? :)

Gulrotkake er så sinnsykt yummy:D
Rakk ikke å ha sex igår, og fikk positiv test idag og tror EL er idag også faktisk, ut ifra tempen, så. Vel, det kan hende jeg er heldig, men får være realistisk. Det er en minimal sjans for at det da gikk denne PP.(Forrige pp hadde vi sex natt søndag kveld og hadde EL torsdag og ble gravid) Får bare prøve å ta det med et smil, selvom det er vanskelig:p Er lei og litt veldig oppgitt over kroppen akkurat nå.

CD17 og da kom endelig max på monitor og positive tester:Heartpink Ikke hatt sex siden fredag formiddag, så får være realistisk, det klaffer nok ikke denne PP, men gidder ikke gå helt i kjelleren av den grunn. Forrige PP hadde vi sex søndag kveld, hadde eggløsning torsdag og ble gravid. Så mirakler kan skje:angel5 Kjenner jeg er litt lei meg og oppgitt over kroppen min nå, men sånn er det! Lurer på om EL er idag pga tempen:angelic:
20230109_075404.jpg
Screenshot_20230109_082705_Premom.jpg

Screenshot_20230109_082429_FF App.jpg

CD17 og da kom endelig max på monitor og positive tester:Heartpink Ikke hatt sex siden fredag formiddag, så får være realistisk, det klaffer nok ikke denne PP, men gidder ikke gå helt i kjelleren av den grunn. Forrige PP hadde vi sex søndag kveld, hadde eggløsning torsdag og ble gravid. Så mirakler kan skje:angel5 Kjenner jeg er litt lei meg og oppgitt over kroppen min nå, men sånn er det! Lurer på om EL er idag pga tempen:angelic:
Vis vedlegget 396308Vis vedlegget 396309
Vis vedlegget 396311
Endelig! Håper el er i dag og at fredagen holdt ❤️ :love017

Testene øker i styrke, slik jeg er vant med:thumleft Ikke at det har noe å si, for man skal gå ut ifra første positive test- Ikke de som kommer etter:hilarious:
Jeg tror EL er idag, satser på tempen stiger imorgen. Legger ved overlay der EL var samme dag forrige PP:D
Screenshot_20230109_093430_Premom.jpg

Screenshot_20230109_091837_FF App.jpg

Da var testene svakere igjen, og siste el-test brukt opp i denne PP:)
Screenshot_20230109_115011_Premom.jpg

Nå er jeg ganske spent på tempingen de neste dagene- om EL er idag, som jeg tror. Så er det en liiiten sjans for bebis:smiley-angelic001:Heartpink

Back
Topp