Drømmen om en til i familien♡

Egentlig har eg alltid berre testa på mårningen fram til positiv test, men sist eg testa (2år siden) så testa eg 3 gonger den dagen eg fekk positiv test, og på kvelden var den supersterk, negativ dagen etter. Trudde liksom ikkje den kunne bli sterkare enn slik positiv som den alltid var om mårningen :hilarious: så var ein kjekk opplevelse! Har derfor tenkt å testa 2 ganger om dagen fra nå iallefall, og siden eg har 100 EL testar så teste eg sikkert mange ganger den dagen eg har EL berre for gøy :)
Sånn egentlig e eg ikkje veldig på testing, syns testar ofta e dyrt og har aldri kjøpt digital f.eks. men e jo veldig gøy då! Og nå når eg har så mange billige så blir det nok å fyra av litt:cool:

Jaa, testene kan bli sterkere utover dagen vettu:D Er moro å teste, jeg bare elsker å teste, er så avhengighetsskapende:joyful:

Søta mi❤️ Takk, håper så veldig jeg også :smiley-angelic001 :Heartpink :love017 Har tilogmed kjøpt sånne neseklyper som svømmere bruker, for jeg blir så vár for lukter som gravid, og det trigger oppkastsansen, tydeligvis:pukeSå tenkte å prøve det, å se om det hjalp, hvis jeg ikke luktet noe:angelic: Ikke verre enn å prøve iallefall:angel5 Litt farlig å ha så mye håp, men det får så være❤️

Om det ikke klaffer denne måneden, så har du dem uansett. Hvorfor ikke? ;)
Tenker at alt er greit å prøve. Når man sliter sånn som du gjør, så bør ingenting ufarlig være uprøvd..!

Om det ikke klaffer denne måneden, så har du dem uansett. Hvorfor ikke? ;)
Tenker at alt er greit å prøve. Når man sliter sånn som du gjør, så bør ingenting ufarlig være uprøvd..!

Ja, akkurat samme tenker jeg :joyful: Det kan umulig bli verre, så:hilarious:

Jaa, testene kan bli sterkere utover dagen vettu:D Er moro å teste, jeg bare elsker å teste, er så avhengighetsskapende:joyful:
Ja jo, men eg har testa ganske mange PP'er og alltid fått positiv på mårningen, så ein del av meg e litt sånn at e den negativ på mårningen e det ikkje vits :hilarious: eg e nok litt svak og når det kommer til tester, eller iallefall graviditetstestar, for innimellom har negative testar, spesielt når ein kjenne på ein haug med symptomer og føler seg sikker på strek, blitt overveldande for meg. Så har fleire PP'er måtte droppe å teste og vente på TR, for har berre ikkje klart det.
Men sånn som nå er eg super optimistisk til at eg tåle det fint, og komme sikkert til å svi av første test 6-7 dpo:hilarious: så slår nok realiteten inn og så vente eg til IKM likavell:bag:
Eg kunne gjerne tenkt meg å hatt ei slik rekke fra ein ubersvak positiv til sterkere enn testlinjo, men eg har aldri testa positiv før IKM eller etter faktisk, til tross for 7 graviditeter (fordi eg ikkje tør/klare testa før):)

Ja jo, men eg har testa ganske mange PP'er og alltid fått positiv på mårningen, så ein del av meg e litt sånn at e den negativ på mårningen e det ikkje vits :hilarious: eg e nok litt svak og når det kommer til tester, eller iallefall graviditetstestar, for innimellom har negative testar, spesielt når ein kjenne på ein haug med symptomer og føler seg sikker på strek, blitt overveldande for meg. Så har fleire PP'er måtte droppe å teste og vente på TR, for har berre ikkje klart det.
Men sånn som nå er eg super optimistisk til at eg tåle det fint, og komme sikkert til å svi av første test 6-7 dpo:hilarious: så slår nok realiteten inn og så vente eg til IKM likavell:bag:
Eg kunne gjerne tenkt meg å hatt ei slik rekke fra ein ubersvak positiv til sterkere enn testlinjo, men eg har aldri testa positiv før IKM eller etter faktisk, til tross for 7 graviditeter (fordi eg ikkje tør/klare testa før):)

Ja, jeg tester også gjerne positivt om morran, men den positive testen blir enda mer positiv utover dagen(det jeg mente)❤️

Er det fordi du er redd for å bli skuffet at du ikke klarer å teste før ikm?❤️ Jeg har testet tydelig positiv 6 dpo med sønnen min på 10 år, ellers testet positivt på 8 og 9 dpo, også 10 dpo. Jeg begynner gjerne testingen 6dpo:angel5

Ja, jeg tester også gjerne positivt om morran, men den positive testen blir enda mer positiv utover dagen(det jeg mente)❤️

Er det fordi du er redd for å bli skuffet at du ikke klarer å teste før ikm?❤️ Jeg har testet tydelig positiv 6 dpo med sønnen min på 10 år, ellers testet positivt på 8 og 9 dpo, også 10 dpo. Jeg begynner gjerne testingen 6dpo:angel5
Ja, får meg ein skikkelig knekk! Måtte lese litt bakover i dagboka mi nå, og ser at eg tåle det dårlig med negative tester altså! Egentlig litt rart :hilarious: men jammenmeg ikkje mykje greier eg ikkje står i, så at eg tåle dårlig negative testdf ska eg heller få lov til :cool:

Jaaa, er jo akkuratt det, tenk å få teste positiv så tidlig, og så gleden av å se dei blir sterkere og sterkere. Ååh, eg ønske å oppleva det❤ haha, litt rar må ein få lov å væra ;)

Ja, får meg ein skikkelig knekk! Måtte lese litt bakover i dagboka mi nå, og ser at eg tåle det dårlig med negative tester altså! Egentlig litt rart :hilarious: men jammenmeg ikkje mykje greier eg ikkje står i, så at eg tåle dårlig negative testdf ska eg heller få lov til :cool:

Jaaa, er jo akkuratt det, tenk å få teste positiv så tidlig, og så gleden av å se dei blir sterkere og sterkere. Ååh, eg ønske å oppleva det❤ haha, litt rar må ein få lov å væra ;)

Ja, men vi er forskjellige alle sammen❤️ og det må faktisk være lov:) Jeg ønsker å se at testene stiger- fint og betryggende på samme tid❤️

Er så spent på eggløsningen din! :angelic: :hilarious:
Tror det blir lang syklus denne gang. Huff, er så lei av det, at jeg ikke får timet det riktig. Skjer det, så utgår denne pp

CD15 og blir nok lang syklus denne gang:sorry: Får svake tester. Testet først på morgenurin, så på urin nr 2, så den var meget konsentrert. Monitor viser høy. Kjipt om denne PP utgår!? Blir så irritert over en kropp som alltid må være annerledes:bag: Alle murringer og eggløsningsmerter er bortebekk:wideyed:
Screenshot_20230107_084301_Premom.jpg

Screenshot_20230107_084617_FF App.jpg

Det kan jeg skjønne altså :sorry: Klem til deg :Heartred
Ja, er så lei av å ikke kunne planlegge syklusen. Hadde positiv test på CD 8, men skjønte det var tull også hat de vært sterke av og på siden og sånn kan jeg gå i 2 uker før egget slipper. Æsj altså. Takk, søta❤️

Lagt inn samme testen nå: hvorfor kan de ikke bare bli positive:arghh::arghh::arghh:
Screenshot_20230107_092601_Premom.jpg

Jeg får sette igang med å lage vårruller å prøve å tenke på noe annet:angelic:

Ja, er så lei av å ikke kunne planlegge syklusen. Hadde positiv test på CD 8, men skjønte det var tull også hat de vært sterke av og på siden og sånn kan jeg gå i 2 uker før egget slipper. Æsj altså. Takk, søta❤️
Ekstra frustrerande når ein nettopp har vært så nær❤️ då føle ein virkelig at kroppen ikkje spele på lag og ein blir skuffa og lei seg. Men eg trur nok du får EL snart eg altså! Her og har det murra og verka og det som e, med negative testar. Eg har hatt det mykje slik i PP'ane itte eg møsta, så tar ikkje murring og slikt som tegn på EL i det heila pga det.
Denne PP'en skal absolutt ikkje utgå! :happy112

Kan jo bli positiv i kveld da? :angelic: Ser jo ut som det nærmer seg! ❤️

De har holdt på slik siden CD6:shifty: Fikk positiv test på CD8 med 2 like sterke streker, men vet heldigvis det er tull, for når jeg har EL så blir strekene megasterke . Og det skjer ikke såpass tidlig i mine sykluser:hilarious:Kjenner det gjør meg muggen:hilarious: Ingen murringer eller el-smerter nå i det hele tatt, så redd det kommer til å ta en del dager til! Men er i bedre humør nå. Får bare legge inn mer aksjer på mandag, om så.

Ekstra frustrerande når ein nettopp har vært så nær❤️ då føle ein virkelig at kroppen ikkje spele på lag og ein blir skuffa og lei seg. Men eg trur nok du får EL snart eg altså! Her og har det murra og verka og det som e, med negative testar. Eg har hatt det mykje slik i PP'ane itte eg møsta, så tar ikkje murring og slikt som tegn på EL i det heila pga det.
Denne PP'en skal absolutt ikkje utgå! :happy112
Du er så snill og god❤️ haha, ja, jeg blir faktisk deitsur på kroppen min som er såpass luremus å føler den holder med for narr:hilarious: Hva i alle dager kommer de smertene av, når egget ikke slipper?:think005 Jeg får se om vi rekker å legge inn aksjer på mandag igjen, om testene fortsatt er negative:angelic:

Back
Topp