Drømmen om en til i familien♡

Ja det hadde vært supert, kan du gå inni dpoland vell vitande at aksjene e gode :woot: endo meir spennande då ;)

Jaaa, er jo litt med det og, at da vet jeg sjansene er ganske så gode for graviditet:joyful: Om ikke testen er positiv imorgen heller, så legger vi inn aksjer en siste gang før helgen:happy119 Går ikke når alle unga er hjemme+besøk. Så nå håper jeg seriøst EL tar seg sammen og møter opp imorgen, takk:greet015

Jaaa, synes det er direkte frekt av eggløsning å være såpass luremus:p:hilarious:
Så spennende at du er på gang igjen :Heartbigred Skal følge med litt på deg i håp om at kroppen min ordner opp selv Veldig raskt. Legesekretæren sa vi burde vente minst 3 sykluser før vi prøver igjen. Kjenner jeg blir oppgitt. 3 sykluser? Tviler på vi venter såå lenge. Jeg synes det er veldig spennende og tracke etter EL og kjenne på kroppen når en har EL. nesten mer spennende enn en positiv G test haha.

Så spennende at du er på gang igjen :Heartbigred Skal følge med litt på deg i håp om at kroppen min ordner opp selv Veldig raskt. Legesekretæren sa vi burde vente minst 3 sykluser før vi prøver igjen. Kjenner jeg blir oppgitt. 3 sykluser? Tviler på vi venter såå lenge. Jeg synes det er veldig spennende og tracke etter EL og kjenne på kroppen når en har EL. nesten mer spennende enn en positiv G test haha.

Etter en ukomplisert tidlig SA? Det er vel ikke særlig sjanse for rester såpass kort på vei..? Det er vel sikkert bare noe de sier for at de vil gå ut fra siste mens ved ny graviditet - og mens kan være litt uregelmessig i starten? Eller var det mtp din spesifikke situasjon?
Ser jo mange *gynekologer* si man bare kan gønne rett på, så..?

//Avsporing, men synes bare det hørtes litt rart ut

Ja, er deilig å være igang igjen- håper veldig på terminspire denne gang for oss begge :smiley-angelic001:Heartred Jeg vil bare ha EL jeg nå:hilarious:
Hæ? Det er jo bare tull, vil jeg mene?:think005 Hadde kjørt på i første pp igjen, om det var meg. Tror det er ganske gammel overtro. Hvis du selv føler deg klar for prøving, vil jeg mene?❤️ Lei meg for at det endte sånn, kjære du❤️

CD14 og fortsatt negative el-tester og høy på monitor. Har fått lagt inn aksjer en siste gang nå nettopp:joyful::dance011 Nå har vi gjort vårt, også får det briste eller bære. Har alle barn hjemme nå som det er helg, 2 små gutter som kommer opp i senga vår på ila natta+besøk av en komis i helga, så da utgår mer sex:p

Går i grunn bare å venter på EL, da jeg har så sterke eggløsningsmerter og murringer... Så får den bare komme når den kommer. Spørs om det først blir positiv test søndag!?
Screenshot_20230106_104709_FF App.jpg

Screenshot_20230106_083435_Premom.jpg

Hoppe og inn på denna, det er berre tull. Eg snakka med mange gynekologer etter me mista i uke 5, 15 og 19 og alle sa at så lenge kroppen var tilbake i syklus var det ingen problem å prøve igjen. Fekk grønt signal på å gå rett i PP med alle. Etter siste hadde me også full sjekk, og gynekologen sa då (ca 3 veker etter) at kroppen din er klar, berre å fera heim å legga inn aksjer ;)
Trur ikkje ein legesekretær har meir kunnskap enn overleger som kun jobber med dette på sjukehus.

Men om du får positiv i morgen eller søndag, så er vel aksjene fine for å evt få jenta deres? ❤️ Om man skal tenke kjerringråd for kjønn.

CD14 og fortsatt negative el-tester og høy på monitor. Har fått lagt inn aksjer en siste gang nå nettopp:joyful::dance011 Nå har vi gjort vårt, også får det briste eller bære. Har alle barn hjemme nå som det er helg, 2 små gutter som kommer opp i senga vår på ila natta+besøk av en komis i helga, så da utgår mer sex:p

Går i grunn bare å venter på EL, da jeg har så sterke eggløsningsmerter og murringer... Så får den bare komme når den kommer. Spørs om det først blir positiv test søndag!?
Vis vedlegget 396141
Vis vedlegget 396142
Løye å følga med på deg, og kor likt me ligger i løypa! :) har du kjapp EL? Her skjer den iallefall innen 12t etter første positive test, det e eg sikker på :)

Men om du får positiv i morgen eller søndag, så er vel aksjene fine for å evt få jenta deres? ❤️ Om man skal tenke kjerringråd for kjønn.

Er det jeg tenker også, at det gir gode odds for jente, ifølge kjerringråd og har også lest undersøkelse om emnet, da jentesædcellene(xx) er tyngre, og derfor er guttesædcellene(xy) kjappere. Også er det jo det at jentesædcellene er mer utholdende, mens guttesædcellene dør. Så ja, har virkelig et håp om jentespire denne gang:smiley-angelic001 :love7 :Heartpink

Blir jo selvsagt glad for en gutt også:Heartblue, men hadde vært så hyggelig å få oppleve en jentebebis igjen etter 13 år siden sist:Heartpink

Løye å følga med på deg, og kor likt me ligger i løypa! :) har du kjapp EL? Her skjer den iallefall innen 12t etter første positive test, det e eg sikker på :)

Jeg får gjerne dagen etter positiv test, har dog hendt flere ganger at jeg får EL samme dag før❤️ Har gjerne positive tester into døgn, men forrige pp var den kun positiv 2 timer:wideyed:

Oi, 2t, det e lite! Teste du 3 gonger til dagen? :)

Jaaa, har sterke positive tester i 2 døgn, gjerne, men forrige pp var den kun positiv I noen timer, før den ble negativ igjen :wideyed: Ja, som den selverklærte testetøs jeg er, så tester jeg minst 3 ganger om dagen:hilarious::smiley-ashamed005 Vet at plutselig, så er den positiv:joyful: Hvor ofte tester du?❤️
Her ser du fra forrige pp:
Screenshot_20221231_201826_Premom.jpg

Er det jeg tenker også, at det gir gode odds for jente, ifølge kjerringråd og har også lest undersøkelse om emnet, da jentesædcellene(xx) er tyngre, og derfor er guttesædcellene(xy) kjappere. Også er det jo det at jentesædcellene er mer utholdende, mens guttesædcellene dør. Så ja, har virkelig et håp om jentespire denne gang:smiley-angelic001 :love7 :Heartpink

Blir jo selvsagt glad for en gutt også:Heartblue, men hadde vært så hyggelig å få oppleve en jentebebis igjen etter 13 år siden sist:Heartpink

Jeg håper for deg ❤️❤️

Jaaa, har sterke positive tester i 2 døgn, gjerne, men forrige pp var den kun positiv I noen timer, før den ble negativ igjen :wideyed: Ja, som den selverklærte testetøs jeg er, så tester jeg minst 3 ganger om dagen:hilarious::smiley-ashamed005 Vet at plutselig, så er den positiv:joyful: Hvor ofte tester du?❤️
Her ser du fra forrige pp:
Vis vedlegget 396154
Egentlig har eg alltid berre testa på mårningen fram til positiv test, men sist eg testa (2år siden) så testa eg 3 gonger den dagen eg fekk positiv test, og på kvelden var den supersterk, negativ dagen etter. Trudde liksom ikkje den kunne bli sterkare enn slik positiv som den alltid var om mårningen :hilarious: så var ein kjekk opplevelse! Har derfor tenkt å testa 2 ganger om dagen fra nå iallefall, og siden eg har 100 EL testar så teste eg sikkert mange ganger den dagen eg har EL berre for gøy :)
Sånn egentlig e eg ikkje veldig på testing, syns testar ofta e dyrt og har aldri kjøpt digital f.eks. men e jo veldig gøy då! Og nå når eg har så mange billige så blir det nok å fyra av litt:cool:

Jeg håper for deg ❤️❤️

Søta mi❤️ Takk, håper så veldig jeg også :smiley-angelic001 :Heartpink :love017 Har tilogmed kjøpt sånne neseklyper som svømmere bruker, for jeg blir så vár for lukter som gravid, og det trigger oppkastsansen, tydeligvis:pukeSå tenkte å prøve det, å se om det hjalp, hvis jeg ikke luktet noe:angelic: Ikke verre enn å prøve iallefall:angel5 Litt farlig å ha så mye håp, men det får så være❤️

Back
Topp