Drømmen om en til i familien♡

Så godt at du har vært så oppegåande :D håper det blir slik med neste også! Men eg tenkte meir under graviditetene, at livmor er sterk nok sjølvom? Liksom at den gror godt og fungerer likt? Trur aldri eg har hørt om nokon med så mange KS, og sikkert finnes det ikkje mange heller så du er nok eit godt observasjonsenme for andre :)
Har dokk planlagt kor mange barn dokk skal ha? ✨

Sorry, glemte å svare på hvor mange vi skal ha :p Dette blir definitivt SISTE barnet vårt✨

Har hatt eggløsningsmerter av og på siden vi hadde sex i formiddag, og nå kom den geleklumpen med El-slim :smiley-bounce012 :smiley-bounce012:smiley-bounce015 Kom igjen nå eggløsning:joyful:

Wow, 8 KS er heftig! Kudos til den mammaen :woot:
Siste nå, ja då håpe eg virkelig du får ein siste graviditet UTEN hyperemesis:smiley-angelic001

Jaa, det er sykt mange. Hadde vært sånsyk fantastisk å ikke ha hyperemesis I en graviditet og faktisk vært oppegående hele veien:angelic:

CD13 og hatt så mye murringer og eggløsningsmerter siden igår formiddag. Fortsatt ikke positive el-tester, men monitor gikk på høy idag. Så får vi se. Pleier å gå på max imorgen eller dagen etter det. Nettopp lagt inn aksjer:joyful::dance011
Screenshot_20230105_093808_Premom.jpg

Screenshot_20230105_103727_FF App.jpg

20230105_073902.jpg

Jaa, det er sykt mange. Hadde vært sånsyk fantastisk å ikke ha hyperemesis I en graviditet og faktisk vært oppegående hele veien:angelic:
I forrige termingruppa med Romeo så var det ei som fekk nr 4 meine eg, og hu hadde hatt hyperemesis med alle 3, nærmest heile svangerskapet om eg ikkje huske feil, og hu grua seg veldig til nr 4. Men hu fekk det aldri og det blei den beste graviditeten av alle! Så iallefall fult mulig :happy:

Det lover bra :love017 Tenker du å få lagt inn flere aksjer, eller satser du på at det holder? ❤️

Legger inn igjen imorgen når mini sover lur:dance011Helg etter det, og da er alle unga hjemme+ besøk av kompis hele helgen, så da får vi nok ikke lagt inn aksjer igjen før mandag:angelic: Så får vi se om det holder. Ble jo gravid forrige pp og da hadde vi sex natt til mandag, og EL var først torsdag og ble gravid da, så.

I forrige termingruppa med Romeo så var det ei som fekk nr 4 meine eg, og hu hadde hatt hyperemesis med alle 3, nærmest heile svangerskapet om eg ikkje huske feil, og hu grua seg veldig til nr 4. Men hu fekk det aldri og det blei den beste graviditeten av alle! Så iallefall fult mulig :happy:

Åh, det hadde vært så fantastisk å kunne oppleve et slikt svangerskap også:angel5

Legger inn igjen imorgen når mini sover lur:dance011Helg etter det, og da er alle unga hjemme+ besøk av kompis hele helgen, så da får vi nok ikke lagt inn aksjer igjen før mandag:angelic: Så får vi se om det holder. Ble jo gravid forrige pp og da hadde vi sex natt til mandag, og EL var først torsdag og ble gravid da, så.
Daaa burde det absolutt holde, om dere får til i morgen også ❤️ Tipper du får el i helgen! Her la vi inn aksjer på cd 7, 9 og 11, hvor el var cd 11, så la ikke inn så mye aksjer egentlig, men gikk bra likevel ☺️

Daaa burde det absolutt holde, om dere får til i morgen også ❤️ Tipper du får el i helgen! Her la vi inn aksjer på cd 7, 9 og 11, hvor el var cd 11, så la ikke inn så mye aksjer egentlig, men gikk bra likevel ☺️

Ja, men vet ikke når EL kommer. Har drukket Salvie-te denne syklusen også, men fortsatt ikke fått positive tester. Tenker først EL kommer mandag, men vi får nå se:) er bare en :sign19 som skal til:joyful:

Blir spennende å se! Du fikk høy i dag? Så du KAN vel få positiv allerede i morgen?

Gikk på høy én dag før(CD13)denne mnd, enn forrige mnd(CD14). Og forrige mnd fikk jeg maks 2 dager etter høy(CD16). Men har førhen fått maks dagen etter den er gått på høy- har et lite håp om at den viser maks imorgen:smiley-angelic001.
Om ikke, så legger vi inn aksjer igjen imorgen når E sover lur :joyful: Da er det siste sjansen vi har for å legge inn aksjer før helgen. Da er alle unga hjemme, og får en kompis av mannen på besøk hele helgen. Så ja, håper EL får ræva i gir:hilarious:

Gikk på høy én dag før(CD13)denne mnd, enn forrige mnd(CD14). Og forrige mnd fikk jeg maks 2 dager etter høy(CD16). Men har førhen fått maks dagen etter den er gått på høy- har et lite håp om at den viser maks imorgen:smiley-angelic001.
Om ikke, så legger vi inn aksjer igjen imorgen når E sover lur :joyful: Da er det siste sjansen vi har for å legge inn aksjer før helgen. Da er alle unga hjemme, og får en kompis av mannen på besøk hele helgen. Så ja, håper EL får ræva i gir:hilarious:

Funker litt dårlig å legge inn aksjer med alle mann hjemme+ ekstra i hus :hilarious: men fredag skal jo holde, selv om EL kommer søndag - mandag

Funker litt dårlig å legge inn aksjer med alle mann hjemme+ ekstra i hus :hilarious: men fredag skal jo holde, selv om EL kommer søndag - mandag
Haha, det gjør det vettu :hilarious: og med to små gutter som kommer opp i senga på kvelden/natta utgår det også, så må planlegges litt:p
Leste litt på syklusene og notater. Og i oktober gikk den rett fra høy(CD17)til maks(CD18). Men synes ennå ikke at testene er sterke nok, så spørs om den går på maks imorgen, men håper:smiley-angelic001
I forrige PP ble jeg jo gravid når vi hadde sex natt til mandag, og jeg hadde eggløsning torsdag. Så har et håp om at det blir bebis om EL kommer mandag også.

Åååh, som jeg håper på positive tester imorgen, kjenner mye murringer og eggløsningsmerter nå. Både bak i korsryggen og magen :smiley-angelic001 Come on, EL:angel4:smiley-bounce012

Back
Topp