Oi, den var sterk til å være cd7, må kjøpe noe salvie selv nå kjenner jeg
Masse lykke til den pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en test på utvannet urin nå, som var klart negativ, men fortsatt sterk til å være CD7. Tenker EL er tidligst om ei uke, men vi får nå seHåper gullegget slipper
Masse lykke til den pp
Om du får EL innen CD15, så er det jo godt innafor likevel!! Om den kommer enda litt før, så er vel det bare praktisk
Alle mine tester er slik nesten, før EL iallefall. Men me er jo forskjellige her stiger EL alltid på mårningen, når ein topp på kvelden og tilbake til svakere dagen etter. FF har også alltid sagt at eggløsning var samme dag som eg får positiv test, så for meg stemmer det ikkje at egget slipper 24-48t etter positiv test iallefall.Tatt på utvannet urin, synes fortsatt den er sterk til å være CD7, men spørs om EL kommer før om ei uke. Tar dog gledelig imot tidlig EL
Vis vedlegget 395684
Alle mine tester er slik nesten, før EL iallefall. Men me er jo forskjellige her stiger EL alltid på mårningen, når ein topp på kvelden og tilbake til svakere dagen etter. FF har også alltid sagt at eggløsning var samme dag som eg får positiv test, så for meg stemmer det ikkje at egget slipper 24-48t etter positiv test iallefall.
Korleis føles prøving for deg nå? Eg kjenner det fort blir lagt ned mykje energi i at det SKAL klaffe første PP, så kjenner eg må senke skuldrene litt
Oi. Mulig du har EL om 2-3 dager, da?
Kan salvie gi utslag på el-tester?
Veldig rart om du skulle fått EL så tidlig plutselig, men kroppen er jo i ulage etter endt graviditet og, det er hormoner som har vært forløst osv. Eg spotta litt eg og i dagane etter det var ferdig, type sånn ag det var litt rosa når eg tørka meg berre. Merke godt at kroppen har vært gravid, om det enn ikkje varte så lengeJeg får gjerne sykt sterke tester, så to like streker er ikke positiv for meg. Teststreken er gjerne veldig sterk og kontrollstreken veldig svak. Så disse er ikke positive, kroppen prøver nok på EL, men troe fortsatt det er hvertfall 6 dager til, før det er EL på meg. Har en del murringer og spotter litt nå også, pleier ikke det, men. Pleier å få sterkere tester også er de knallpositive i som regel 2 døgn, men EL kommer enten på samme dag, eller dagen etter første positive test. Det varierer!
Om el kommer nå, så er det gjort.
Da utgår denne PP, da vi har store barn på 15 og 13 år som sitter oppe hele kvelden, og en liten våken mini på 15 mnd som får 2. sett med jeksler. Får rett og slett ikke mulighet til å legge inn aksjer
Hadde sist sex for 2 dager siden:-/ Det føles vondt med tanke på den vi mistet, men ønsker bare å bli gravid igjen, helst NÅ idag men jeg tenker også at det skjer, når det skjer. Vet fra sist at det gikk 5 PP etter Kjemisk, så
Hvordan ligger du ann? Snart EL på gang?
Begynte å lure på det da jeg selv tok salvie på dagen jeg plutselig fikk positiv test Men nå ser det ut til at tempen min endelig begynner å stige. Så da kan jeg kanskje stole på de positive testene jeg haddeIkke som jeg vet om, nei Er nok kroppen min som prøver å slippe egget, men som ikke får til helt. Opplevd det før, i andre sykluser uten salvie-te, men da prøvde kroppen rundt CD14, før det da slapp på CD19-24.
CD8 og har en del murringer, men ikke positive tester ennå, nesten dog. Tror kroppen prøver, men får ikke til. Regner med EL først er om tidligst 6 dager. Er vant med sterke positive tester, der teststreken er MYE sterkere enn kontrollstreken. Så nei, tror ikke EL er nå. Ingen el-slim heller. Om EL skjer nå, så utgår denne PP, for vi får rett og slett ikke mulighet til å legge inn aksjer Store barn på 15 år og 13 år som sitter oppe hele kvelden, og en liten tass på 15 mnd som får sitt 2.sett med jeksler, så mye våken på natta
Dagens tester:
Vis vedlegget 395754
Vis vedlegget 395755
Vis vedlegget 395756
Vis vedlegget 395757
Veldig rart om du skulle fått EL så tidlig plutselig, men kroppen er jo i ulage etter endt graviditet og, det er hormoner som har vært forløst osv. Eg spotta litt eg og i dagane etter det var ferdig, type sånn ag det var litt rosa når eg tørka meg berre. Merke godt at kroppen har vært gravid, om det enn ikkje varte så lenge
Nei trur nok ikkje det er EL på gang her før neste helg, tempen er lik som den alltid pleie, så virke som eg er i rute enn så lenge ️
Nå har du jo blitt gravid mange ganger og kjenne kroppen din, men eg vil nå påstå at om du hadde sex for 2 dagar siden og får EL nå så er aldeles ikkje all håp ute me har enda ikkje hatt sex ein gang, så her hadde løpet vært kjørt litt vanskeligere å få tid og mulighet til det med store jenter og liten gutt, så føle meg litt i samme båt men nå er jentene hos min bror og me har heile mårningen i måro aleina mens Romeo sove, så ska bli godt å få gang på det!
Når jeg først har fått positiv test har jeg el samme dag eller dagen etter, tenker helt klart du kan stole på det Håper sånn for degBegynte å lure på det da jeg selv tok salvie på dagen jeg plutselig fikk positiv test Men nå ser det ut til at tempen min endelig begynner å stige. Så da kan jeg kanskje stole på de positive testene jeg hadde
Hormonene er nok litt i ubalanse nå etter SA. Får håpe el skjer om noen dager