Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Sorry, alle sammen:Heartred Vært så hektisk idag atte:smiley-ashamed004 Det var var plommesekk, som så fin ut, mister man den lille, så blir gjerne plommesekken uvanlig stor, og gyn mente han så hjerteblink der også:love017 men det er så dårlig innsyn, og bildet forsvinner bak "tåke" hele tiden grunnet keisersnittarr ligger foran. Mulig egget var gått i dvale noen dager også, det hadde han også sett før- ny ultralyd om en uke til samme tid igjen:love7 Tok ny blodprøve for hCG-måling, men virker ikke som den er sendt inn? For står ikke noe på fürstpasient:think005 Så ringer imorgen å hører med gyn:whacky011 Jeg tenkte at jeg skulle ta en siste digital jeg hadde liggende hjemme. Tok den på helt utvannet urin, så ut som vann og kom opp 3+, så roa meg egentlig med det:smiley-bounce022 Har bestemt meg for at detta går fint:smiley-bounce012:love017
Vis vedlegget 473064Vis vedlegget 473065
Det var ikke verst at han så NOE uansett! Det høres fantastisk lovende ut ❤️❤️

Så spennende å komme inn hit å lese hCG og ultralydoppdatering :love017 rekner med at baby 7 er kommet for å bli:smiley-angelic001

Korleis er formen din då? Holder HG'en seg vekke? Tenk berre ei god veke til julepynting hos deg, håpe sånn at du får ei GOD jul:rendeer:santa✨

Det var ikke verst at han så NOE uansett! Det høres fantastisk lovende ut ❤️❤️

Ja, jeg gidder ikke ta sorgene på forskudd:smiley-bounce022 Det er helt unødvendig, tenker positivt. Og er uggen på tross av afipran og pyridoksin:happy119 Han viste meg også sin regnemetode for hCG; siat var mitt hCG på 3000( ei uke siden idag), så det blir:

1,7 x 3000= 5100 x 1,7= 8670 x 1,7= 14739 og det er fasit. Det skal hCG ligge på:nailbiting:

Så spennende å komme inn hit å lese hCG og ultralydoppdatering :love017 rekner med at baby 7 er kommet for å bli:smiley-angelic001

Korleis er formen din då? Holder HG'en seg vekke? Tenk berre ei god veke til julepynting hos deg, håpe sånn at du får ei GOD jul:rendeer:santa✨

Ja, jeg er spent, men også litt redd. Synes jo testene var LITT svake, men altså, får ikke gjort noe fra eller til❤️ Så får håpe på det beste:smiley-angelic001

Jeg er uggen til tross for pyridoksin og afripran:happy119

Begynner å pynte nå på søndag, for er neste lørdag alle lys tennes ute osv. Så tar ei stund å sette opp pynten:greet008:love017:santa

Ja, jeg er spent, men også litt redd. Synes jo testene var LITT svake, men altså, får ikke gjort noe fra eller til❤️ Så får håpe på det beste:smiley-angelic001

Jeg er uggen til tross for pyridoksin og afripran:happy119

Begynner å pynte nå på søndag, for er neste lørdag alle lys tennes ute osv. Så tar ei stund å sette opp pynten:greet008:love017:santa
Det er litt sånn sprøtt at jula plutselig er rett rundt hjørne! Følte når den julatråden kom at det var ein eeeevighet til, og nå e det berre klakk klakk så e me i januar :schocked028
Ka tester var svake?:nailbiting::smiley-angelic001

Det er litt sånn sprøtt at jula plutselig er rett rundt hjørne! Følte når den julatråden kom at det var ein eeeevighet til, og nå e det berre klakk klakk så e me i januar :schocked028
Ka tester var svake?:nailbiting::smiley-angelic001

Synes testene jeg tok i førsten var så svake vettu, ifht hva jeg var vant med❤️ men detta går bra. Gyn sa hcg skulle ligge på 14739, men den lå på:❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤ Bebis har det bra :love017 :sad010
Screenshot_20251023_225740_Samsung Internet.jpg

Synes testene jeg tok i førsten var så svake vettu, ifht hva jeg var vant med❤️ men detta går bra. Gyn sa hcg skulle ligge på 14739, men den lå på:❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤ Bebis har det bra :love017 :sad010
Vis vedlegget 473074
Fantastisk! Så deilig med så god økning, ingen tvil der :love017 Så glad på dine vegne! Heldige lille nr. 7 som kommer til deg og gjengen din!

Vis vedlegget 473074
At du tør dyppa tester så seint, etter dyestealer så er dei jo komplett håplause! Så veeeldig godt at du fekk detta rødt på kvitt her! :woot: :woot: baby har det godt og ingen grunn til bekymring:dance011HURRA!:talk017

Skal ta deg ekstra med i bønnene mine framøve, unne deg virkelig virkelig ei HG fri jul:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Edit: Never mind, leste skikkelig nå ang testene i STARTEN :facepalm:

Fantastisk! Så deilig med så god økning, ingen tvil der :love017 Så glad på dine vegne! Heldige lille nr. 7 som kommer til deg og gjengen din!

Nåårh, takk kjære @Alfakrøll :smiley-angelic003:love7 Håper du bærer på en liten skatt i magen nå:smiley-angelic001

At du tør dyppa tester så seint, etter dyestealer så er dei jo komplett håplause! Så veeeldig godt at du fekk detta rødt på kvitt her! :woot: :woot: baby har det godt og ingen grunn til bekymring:dance011HURRA!:talk017

Skal ta deg ekstra med i bønnene mine framøve, unne deg virkelig virkelig ei HG fri jul:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Edit: Never mind, leste skikkelig nå ang testene i STARTEN :facepalm:

Fikk dyestealer idag og jeg, men urinen var helt utvannet og så ut som vann:hilarious: Takk, snupp❤️ Har så tro og håp om at denne gangen, så får jeg et HG-fritt svangerskap:smiley-angelic001

Hurra for Ultralyd, Hurra for HCG :happy093 :love017 Ble så bekymret for deg i går, var ingen oppdatering. Veldig glad for disse gode nyhetene :love017:Heartred

Var ikke meningen å gjøre dere bekymret- sorry:smiley-angelic003:Heartred Var bare hektisk igår.. Ja, har tydeligvis høy hCG-stigning med fordoblingtid på 62 timer, får være fornøyd med det:love7

Hipp hurra for gode nyheter ❤️

Koselig at dere begynner å pynte til jul til søndag. Gleder meg til å se bildene av julehuset

Takk, takk, kjære du❤️

Jaaah, nå begynner den beste tiden på hele året :greet008 Gleder meg som en liten unge til å pynte sammen med gjengen min:santa✨️ Vi tenner alt ute i hagen lørdag 1.November- allerede nå etterspør folk i bygda julelys:smiley-bounce022

Er bare 4 dpo, føler dagene går saakte nå :hilarious: har lyst til å vente til 10 dpo, men tviler på at jeg klarer om ikke jeg får dagene til å gå litt raskere :smiley-ashamed004 men må klare vente til 8 dpo!

Håper de neste 4 dagene til 8dpo går foooort:pVet hvordan det er når dagene seriøst sneeeegler seg av gårde:whacky059

Back
Topp