Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Nei, forstår jo den altså! Lov å håpe, men legger ikke lit til det liksom.

Ser ut som Frøya mente det var synd på meg og tenkte" la gå, da" :laughing002 Hun skjønte tydeligvis at jeg er desperat:laughing021

CD15 og ENDELIG er det EL på gang:gen014:happy093:hug007:love017:sad010:smiley-bounce015:smiley-bounce012:cool05:dance008:dance011Herreguuuud, dette har jeg ventet på:wav

Thanks to Frøya og kroppen:smiley-bounce022
Screenshot_20260106_082324_FF.jpg
Screenshot_20260106_081247_Premom.jpg
20260106_081020.jpg

Se ser ja!!! Hurra ❤️❤️
Om mannen blir med på en runde i kveld også, så må det vel bli perfekt. Men gode aksjer lagt i forveien uansett! ;)

Se ser ja!!! Hurra ❤️❤️
Om mannen blir med på en runde i kveld også, så må det vel bli perfekt. Men gode aksjer lagt i forveien uansett! ;)
Har nettopp lagt inn aksjer igjen:thumleft men imorgen er 18åringen hjemme på dagen, så da får vi ikke gjort det:angelic:

Har du hørt om vognen Odde Evoke ? Kikket litt på den på nettet. Nei, er ikke gravid bare drømmer meg bort. Før ville jeg ha Emmaljunga DK. Nå har jeg blitt forelsket i vognen Odde Evoke.

Har du hørt om vognen Odde Evoke ? Kikket litt på den på nettet. Nei, er ikke gravid bare drømmer meg bort. Før ville jeg ha Emmaljunga DK. Nå har jeg blitt forelsket i vognen Odde Evoke.

Odder er et vognmerke. Ikke hørt om, men var inne å leste. Dette er da en vogn med vanlig smått liggemål som vanlige vogner i Norge De originale Odder-vognene er store i vognbagen❤️ Absolutt lov å drømme seg bort litt, er så mye fine vogner:love7

Takk for svar. Trodde alle danske vogner var større enn norske vogner. Da har jeg lært noe nytt.

Du må sjekke liggemålet De fleste vogner er store, men noen moderne, nye modeller er mindre(samme str som i Norge) I min danske vogn, så er liggemålet 98cm❤️

Last edited:
Dobbeltpost

Back
Topp