Fiffis dagbok:)

Så fint å se oppdatering fra deg igjen! Og misforstå meg rett her nå, men syns det er fint å høre at du kjenner på såpass tydelige graviditetsplager, for det gjør meg bare desto sikrere på at også neste TUL vil være utelukkende positiv :joyful: Kos dere massevis med show til helgen, og prøv å nyte dagene som best du kan :Heartpink Husk at ingenting tilsier noe annet enn at dette er en terminspire og 12-ukerskneika er såååå nær ved å bli passert nå:D Liker også godt idéen om å la mannen få være den som først ser kjønn og får dele det, mulig jeg kopierer det forslaget når det blir vår tur en gang :angelic: Nydelige små plagg dere har kjøpt, kan tenke meg frøet du ruger på blir helt skjønn i de når den tid kommer :love2
Veldig glad for symptomene jeg også! Så er veldig med på den tankegangen :Heartred :D Så bra du liker forslaget, så koselig om dere gjør det på den måten dere også:love7 Er du i Ikm gruppe nå? Vil gjerne følge med på hvor i løypa du er:Heartred
 
Så fint å høre at alt er bra med deg Fiffi❤️❤️ Masse lykke til på neste ultralyd, høres ut som dere har en fin plan
Tusen takk, fine deg :Heartred:Heartred Så koselig å se at du titter litt innom her på forumet, føles som du har vært borte i en evighet -du har vært savnet! Men jeg skjønner veldig godt behovet for en pause altså :love7 tittet nettopp innom dagboken din og er så fint å se at du føler deg bedre nå :Heartred ser du fikk positiv el-test i går også! Så spennende og digg med tidlig eggløsning!Jeg heier masse:D
 
10+5

Kunne ønske jeg kunne skrive at dagene går fort, men det blir en stor overdrivelse. Jeg grugleder meg til ultralyd om en uke i dag (5. juli), dersom alt er bra da, skal vi dra rett til pappa og fortelle han at han skal bli morfar, igjen (søster har to døtre). Det blir helt fantastisk og jeg håper så inderlig det er sånn tirsdagen blir. Håper denne uken går fort, og håper alt er bra på ultralyden :Heartred

Siden sist har jeg vært en del kvalm faktisk, skikkelig mange «brekningsøkter» der det kjennes ut som magen vrenges helt, men uten at det kommer noe særlig ut. Jeg har også hatt sykt treg mage, og tidvis skikkelig luftsmerter. Mye sliten og tiltaksløs kan også legges til listen.

Til helgen skal jeg og samboer på stand up show, det gleder jeg meg til! Også skal vi på første time hos jordmor på fredag, det blir jo spennende det også. Regner med at det blir litt prøver, og mye prat om oss, livsstil osv.. Hadde vært fantastisk om vi fikk høre hjertelyden da, men det er nok ikke sikkert det er så lurt å prøve så tidlig (blir stresset om vi ikke finner).

Dersom ting fortsatt er bra har vi planlagt at vi skal be om lapp med kjønn, neste ultralyd der igjen. Denne lappen skal samboer få se på før meg, også skal ha få æren av å fortelle meg hvilket kjønn som er i magen. Litt koselig at han kan dele noe også. Positiv test, første spark osv. blir jo naturligvis noe jeg har/får delt:Heartred

Slenger ved et par bilder av de to tingene vi har slått til å kjøpt allerede:shy: Bjørnedressen var litt større enn jeg tenkte, men passer jo etterhvert:love7:shy::shy:
Sååå spennende med den ultralyden!! Og at dere skal dele nyheten :Heartbigred Så lurt at dere skal få kjønnspoeng en lapp også skal han dele med deg:Heartbigred blir såå gøy og gleder meg til og følge deg videre:cool::love7
 
Veldig glad for symptomene jeg også! Så er veldig med på den tankegangen :Heartred :D Så bra du liker forslaget, så koselig om dere gjør det på den måten dere også:love7 Er du i Ikm gruppe nå? Vil gjerne følge med på hvor i løypa du er:Heartred
Så bra det hjelper med å berolige deg litt også :) Ja jeg er i IKM uke 28-gruppa, høy fertilitet iflg digital eltest og venter på el nå :joyful:
 
:shy: Så bra det hjelper med å berolige deg litt også :) Ja jeg er i IKM uke 28-gruppa, høy fertilitet iflg digital eltest og venter på el nå :joyful:
Beroliger meg i hvert fall nå, kommer sikkert til å være veldig nervøs jo nærmere vi kommer:shy: Åh, hurra! Heia egget:Heartred Da skal jeg snike og følge med i Ikm 28-gruppa:D
 
Tusen takk, fine deg :Heartred:Heartred Så koselig å se at du titter litt innom her på forumet, føles som du har vært borte i en evighet -du har vært savnet! Men jeg skjønner veldig godt behovet for en pause altså :love7 tittet nettopp innom dagboken din og er så fint å se at du føler deg bedre nå :Heartred ser du fikk positiv el-test i går også! Så spennende og digg med tidlig eggløsning!Jeg heier masse:D
Så hyggelig å høre❤️❤️ Tusen takk, jaa enig det føles ut som jeg har vært borte i 1 måned minst, men det er bare 14 dager hehe
 
Sååå spennende med den ultralyden!! Og at dere skal dele nyheten :Heartbigred Så lurt at dere skal få kjønnspoeng en lapp også skal han dele med deg:Heartbigred blir såå gøy og gleder meg til og følge deg videre:cool::love7
Det blir veldig spennende! Forhåpentligvis blir det en gledens dag :love7 Så bra du liker løsningen vår :D:HeartredNå begynner det å nærme seg din TUL også, snart bare en uke til! Gleder meg til å følge deg videre også, og er helt sikker på at det kommer til å gå kjempefint neste fredag:Heartred:love7
 
Det blir veldig spennende! Forhåpentligvis blir det en gledens dag :love7 Så bra du liker løsningen vår :D:HeartredNå begynner det å nærme seg din TUL også, snart bare en uke til! Gleder meg til å følge deg videre også, og er helt sikker på at det kommer til å gå kjempefint neste fredag:Heartred:love7
Kjønnspoeng faktisk :laughing025 Vite*kjønn på en lapp skulle det stå.

Ååh det kan jeg tenke meg!! Det er en drømmedag for meg å kunne dele nyheten. Jeg har skikkelig mareritt at jeg får beskjed om at det ikke er liv og er så redd for at det er det jeg får beskjed om. Har så utrolig dårlig magefølelse, håper den er feil :sorry:
 
Kjønnspoeng faktisk :laughing025 Vite*kjønn på en lapp skulle det stå.

Ååh det kan jeg tenke meg!! Det er en drømmedag for meg å kunne dele nyheten. Jeg har skikkelig mareritt at jeg får beskjed om at det ikke er liv og er så redd for at det er det jeg får beskjed om. Har så utrolig dårlig magefølelse, håper den er feil :sorry:
Hahaha skjønte det var det du mente :D :laughing025 Jeg kjenner meg så alt for godt igjen i den følelsen der. Var helt innstilt på det samme før min første tidlige ultralyd. Men din hcg har jo steget kjempefint, og du har ikke blødd, så logisk sett er det ekstremt lite sannsynlig at den magefølelsen din stemmer. Skjønner det er vanskelig å tenke sånn når man er i situasjonen selv, men hadde det vært noen andre her på forumet i lik situasjon, da hadde du hatt troa? Prøv å flytt den troen du har på andre over til å gjelde deg selv også:Heartred Det har i hvert fall hjulpet meg:love7
 
Hahaha skjønte det var det du mente :D :laughing025 Jeg kjenner meg så alt for godt igjen i den følelsen der. Var helt innstilt på det samme før min første tidlige ultralyd. Men din hcg har jo steget kjempefint, og du har ikke blødd, så logisk sett er det ekstremt lite sannsynlig at den magefølelsen din stemmer. Skjønner det er vanskelig å tenke sånn når man er i situasjonen selv, men hadde det vært noen andre her på forumet i lik situasjon, da hadde du hatt troa? Prøv å flytt den troen du har på andre over til å gjelde deg selv også:Heartred Det har i hvert fall hjulpet meg:love7
Ja den har det, men folk skriver de ikke blør så lenge de går på progesteronstøtte. Så er jo redd den hindrer en abort. Håper disse dagene går raskt, så jeg kan få et klart svar :Heartbigred :love7 :angelic:
 
Ja den har det, men folk skriver de ikke blør så lenge de går på progesteronstøtte. Så er jo redd den hindrer en abort. Håper disse dagene går raskt, så jeg kan få et klart svar :Heartbigred :love7 :angelic:
Ja, skjønner bekymringen altså :Heartred Heldigvis andre som blør til tross for progesteron ved sa, men som sagt, skjønner bekymringen godt. Håper dagene går fort frem mot 8. juli, god klem:love7
 
Fiffii, nå er vel 12 ukers-kneika bare få dager unna?? :woot::Heartpink
Så søt du er som tenker på det :Heartred Og det stemmer! Ut ifra min beregning med el er jeg 11+4 idag! Men i følge ultralyder er jeg nok 11+2/3, så en dag eller to lenger bak. Men har ultralyd i morgen, veldig spent på den! Om alt er bra skal vi dele nyheten med familie denne uken og pappa allerede i morgen:shy::shy:
 
Så søt du er som tenker på det :Heartred Og det stemmer! Ut ifra min beregning med el er jeg 11+4 idag! Men i følge ultralyder er jeg nok 11+2/3, så en dag eller to lenger bak. Men har ultralyd i morgen, veldig spent på den! Om alt er bra skal vi dele nyheten med familie denne uken og pappa allerede i morgen:shy::shy:
Æææ når er ultralyden?? Så spennende!!! Gleder meg Til og høre hvordan det har gått og kanskje få se ett Bilde??
 
Gledens dag!

Alt var helt supert på ultralyden :love7 :shy::joyful: En liten krabat med perfekte mål, alt bra mtp. de tingene med hjertet som kunne måles,
nakkefold, neseben etc. For en glede:joyful: Nå skal vi dra og fortelle pappa at han skal bli morfar igjen (søsteren min har to):love7:love7
 
Gledens dag!

Alt var helt supert på ultralyden :love7 :shy::joyful: En liten krabat med perfekte mål, alt bra mtp. de tingene med hjertet som kunne måles,
nakkefold, neseben etc. For en glede:joyful: Nå skal vi dra og fortelle pappa at han skal bli morfar igjen (søsteren min har to):love7:love7
Wiiiiii gratulerer :Heartbigred :Heartbigred :love7 :Heartbigred :love7 Såå utrolig glad for deg. Spennende hvordan han reagerer!!
 
Så nydelige bilder av den skjønne nydelige babyen deres! Var jo masse oppdateringer her, siden sist jeg var innom. Har jobbet så mye med lappen at jeg har nesten ikke hatt tid til babyverden i det siste. Logger inn å oppdaterer og løper ut igjen. Eller stiller spørsmål jeg undrer meg over før jeg drar tilbake til campingvogna, hvor vi bor under oppkjøringa. Var forresten på glattkjøringa her for en ukes tid siden. Å hjelp så morsomt det faktisk var! Det hadde jeg aldri trodd! Jeg var skråsikker på at jeg ble å hate hele opplevelsen, men måtte nesten trues på livet for å forlate bilen :D

For meg virker det som du nettopp testet positivt.. Rart hvordan tid er. Tenk at dere har kommet så langt på så kort tid! For meg da :D Regner med det går i sirup for alle mødre. Og ser jo på egen prøving hvor grusomt lang bare en syklus kan føles. Veldig spesielt. Men også veldig glad for å se at du har kommet over disse mest kritiske fasene og at nå alt ser normalt ut og som de skal! Jeg fortsetter å krysse fingre og tær for den lille søtnosen deres! Og at han vokser og utvikler seg i takt med dagene. Livet er herlig!
 
Så nydelige bilder av den skjønne nydelige babyen deres! Var jo masse oppdateringer her, siden sist jeg var innom. Har jobbet så mye med lappen at jeg har nesten ikke hatt tid til babyverden i det siste. Logger inn å oppdaterer og løper ut igjen. Eller stiller spørsmål jeg undrer meg over før jeg drar tilbake til campingvogna, hvor vi bor under oppkjøringa. Var forresten på glattkjøringa her for en ukes tid siden. Å hjelp så morsomt det faktisk var! Det hadde jeg aldri trodd! Jeg var skråsikker på at jeg ble å hate hele opplevelsen, men måtte nesten trues på livet for å forlate bilen :D

For meg virker det som du nettopp testet positivt.. Rart hvordan tid er. Tenk at dere har kommet så langt på så kort tid! For meg da :D Regner med det går i sirup for alle mødre. Og ser jo på egen prøving hvor grusomt lang bare en syklus kan føles. Veldig spesielt. Men også veldig glad for å se at du har kommet over disse mest kritiske fasene og at nå alt ser normalt ut og som de skal! Jeg fortsetter å krysse fingre og tær for den lille søtnosen deres! Og at han vokser og utvikler seg i takt med dagene. Livet er herlig!
Så koselig å høre fra deg! :Heartred Så bra du har jobbet masse mot lappen, og at glattkjøringen ble en så positiv opplevelse! Skjønner hva du mener med at tiden går fort når man følger andre som er gravide, men ja, tiden har gått i sneglefart for meg:hilarious: Men nå er jeg veldig glad og skal klare å slappe av mer, og nyte graviditeten:love7 Masse god sommer, Dagosi! Lykke til videre med øvelseskjøring og lappen:joyful: Og ikke minst, prøving:shy::love7
 
Back
Topp