Drømmen om en baby <3

Min temp går jo opp og ned. På 9 dpo mista jeg jo het troa . Men om ett par dager til så er jeg sikker på at du får noe fint:D
Synes jeg ser antydning til noe.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hihi, kanskje :D håper Letrozolen gjorde susen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg føler fortsatt jeg ser noe men vil ikke håpe for mye enda, da går jeg i kjelleren om tr kommer


Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner det, men ta Crinone i dag!!!
 
Sikker? Okei skal høre på deg sjef ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det må du gjøre. Dersom kroppen din har litt dårlig med progesteron og det begynner å gå ned (tempen), men så er det en liten spire som forsøker å klore seg fast og rope "jeg er her" så må du gi den litt hjelp nå. Jeg vil ikke at du ender opp med kjemisk. Om det IKKE er en spire, så blir det jo i verste fall bare et par dager med Crinone? Det er ikke noe farlig for kroppen. Ekstra progesteron er jo ikke vist noen skadelige effekter verken for mor eller foster. Eneste ulempen med Crinone er prisen.
 
Ja, det må du gjøre. Dersom kroppen din har litt dårlig med progesteron og det begynner å gå ned (tempen), men så er det en liten spire som forsøker å klore seg fast og rope "jeg er her" så må du gi den litt hjelp nå. Jeg vil ikke at du ender opp med kjemisk. Om det IKKE er en spire, så blir det jo i verste fall bare et par dager med Crinone? Det er ikke noe farlig for kroppen. Ekstra progesteron er jo ikke vist noen skadelige effekter verken for mor eller foster. Eneste ulempen med Crinone er prisen.
Du har helt rett, har 6 stk igjen etter jeg tok nå. Også bestillte jeg for et par pp siden trur neppe apoteke har solgt det, liten bygd :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du har helt rett, har 6 stk igjen etter jeg tok nå. Også bestillte jeg for et par pp siden trur neppe apoteke har solgt det, liten bygd :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Lurt. Jeg håper du bare skal bruke til uke 10-12 jeg, og ikke flere pp'er.
 
Ja men ser ikke noen forandring


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes den er litt tydeligere nå, det er absolutt "noe" der, og det at det var der allerede etter 5 minutter gjør det ekstra spennende. Bra du fikk satt Crinone, nå er jeg veldig spent på morgendagen for deg!




Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg synes den er litt tydeligere nå, det er absolutt "noe" der, og det at det var der allerede etter 5 minutter gjør det ekstra spennende. Bra du fikk satt Crinone, nå er jeg veldig spent på morgendagen for deg!




Sent from my iPad using BV Forum
Du må ha supersyn! Kanskje du er superwoman ;)
Bra du var streng! Spent jeg også


9 DPO - negativ
 
9 DPO- kveld

- surt oppstøt
- strekking i livmor når jeg strakk meg etter noe


9 DPO - negativ
 
Jeg synes fortsatt at det er "noe", men det bekymrer meg at progesteron er på vei ned. :confused:

Det er for tidlig med lav temp 10 dpo uansett.

* Taster på app på mobilen *
 
Jeg synes fortsatt at det er "noe", men det bekymrer meg at progesteron er på vei ned. :confused:

Det er for tidlig med lav temp 10 dpo uansett.

* Taster på app på mobilen *
Ska jeg gidde å ta mere crinone da? Orker ikke om det er dødsdømt uansett


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
 
Ska jeg gidde å ta mere crinone da? Orker ikke om det er dødsdømt uansett


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Hmm.. Jeg ville kanskje tatt i dag, og så sett an temp og test i morgen?

* Taster på app på mobilen *
 
Back
Topp