Drømmen om en baby <3

Jeg så den på pc i går ;) Må jo ha en ny en nå som han er utenfor magen :)
 
Da er termindagen her og lillegutt er 6 uker i morgen, gud så tiden flyr! Har en veldig snill baby som jeg kaller det, sover omtrent hele døgnet så jeg sover hele natten utenom når han må mates og jeg pumpes. I morgen skal vi på sykehuset for en ny kontroll igjen, var på forrige fredag å da veide han 3110g, 50 cm lang og 35,5 cm rundt hodet, så han har vokst litt :)
 
Da er termindagen her og lillegutt er 6 uker i morgen, gud så tiden flyr! Har en veldig snill baby som jeg kaller det, sover omtrent hele døgnet så jeg sover hele natten utenom når han må mates og jeg pumpes. I morgen skal vi på sykehuset for en ny kontroll igjen, var på forrige fredag å da veide han 3110g, 50 cm lang og 35,5 cm rundt hodet, så han har vokst litt :)
Snille lille ♡♡ Tenk, 6 uker allerede :D
 
Seks uker, tiden flyr!
 
Bestilte meg ny vogn i dag :D Babyzen ZEN

http://www.jollyroom.no/produkter/babyzen-zen-all-in-one-limited-edition-krom-4

Gleder meg til å få den i posten! Greit med en vogn som ikke tar så stor plass i bagasjerommet, vognen vi har nå opptar hele bagasjerommet. Også skal jeg og O ut å fly i vår, da er det kjekt med en mindre vogn.

I morgen skal på St Olav igjen, først har Oscar time til kardiolog så skal vi ned på intensiven for veiing og forhåpentligvis ta ut sonden :D Oppdaterer når vi har vært der.

Om et par dager er han 2 mnd, fy som tiden flyr. Lille guttelutten min <3
 
Den ser jo helt genial ut! Lykke til på sykehuset :D
 
Kjemperfin vogn:)
Lykke til på sykehuset i dag♡
 
Hvordan går det med dere? :)
Hei :) takk som spør, her går det bare fint. Lille gutten vokser og er en gladgutt. På 8 mnd kontrollen var han 7,5 kg og 67 cm lang. Har lært seg å åle seg framover :D tiden går så fort.
Hvordan går det med deg da?
 
Blitt så stor gutt alt :D tida går fort med små i hus.
Her går det greit. Kjempe lei av denne prøvingen nå at jeg snart kaster opp. Vi venter på at ivf søknad skal bli sendt. Så da får vi snart hjelp.
 
Blitt så stor gutt alt :D tida går fort med små i hus.
Her går det greit. Kjempe lei av denne prøvingen nå at jeg snart kaster opp. Vi venter på at ivf søknad skal bli sendt. Så da får vi snart hjelp.
Off skjønner du er lei :( håper dere får svar raskt og du snart er preggis <3
 
En liten oppdatering.

Oscar er nå snart 10 mnd :O på 9 mnd kontrollen veide han 7880g og 69,5 cm, han vokser fint :)
han har lært seg å krype og reise seg opp, så nå er det full fart hele tiden. En ganske så blid baby <3
 
Back
Topp