Drømmen om en baby <3

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Liisjja, 21 Mar 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Hei fine! Håper dere koser dere utenfor sykehuset. Sterke, fine Oscar❤️ Selv om jeg kan historien din utenatt, kom det mer enn bare en tåre da jeg leste dette.
    Nå ligger jeg på Ullevål og venter på min tur. Kateteret får jeg etter spinalen:D

2. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Koser oss masse ❤️
    Sitter bare å venter på oppdatering fra deg jeg :D greit å få kateteret etterpå, så man slipper unødvendig smertehellvett :p

3. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Takk for det :) god jul til deg også!

4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Kom noen tårer når jeg leste historien din nå.
    Så deilig å få komme ut fra sykehuset, og at det står bra til♡
    Håper dere får en fin jul og nyttårsfeiring med lille Oscar♡♡♡

5. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Åhh...

6. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Så fint å lese historien din! Når jeg kom til spørsmålet om dåp, begynte tårene å trille her.

Så glad for at han er i fin form!

7. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

❤️❤️❤️ god jul til dere også!

8. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Så utrolig sterk historie om lille Oscar. Håper du har hatt en fin jul! Gratulerer med nydelig gutt. ♥

9. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Tusen takk ❤️ håper du også har hatt en fin jul!

• Liker Liker x 1
  10. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Takk. Har kost meg masse jeg. ♡

11. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Dagene går i et her, Oscar er blitt 1 mnd i dag ❤️
    Var på kontroll på sykehuset i går og han hadde lagt på seg 150g siden mandagen, så nå veier han 2950g. Han har blitt mere ivri på puppen nå så vi får gi litt mindre mat på sonden. Gleder meg virkelig til han klarer å amme fullt og jeg kan droppe pumpingen, er ganske slitsomt egentlig å må drive å pumpe men hva gjør man ikke for barna sine :)
    Idag har jeg fått vondt i ks såret, hver gang jeg reiser meg og jeg kjenner en hard kul ved ene enden av såret. Ringte jm å hun mente at det blør litt inni der, var normalt at det kan skje. Om jeg får feber eller det blir rødt og vondt å ta på så må jeg ringe legevakten så jeg kan få antibiotika, for da har det blitt en infeksjon. Håper det ikke blir det.

• Liker Liker x 3
  12. Molly Med lille spira i magen <3

Håper ikke det blir infeksjon <3 Så glad for at Oscar har lagt på seg såpass mye og du snart kan droppe pumpingen og amme for fullt :D Han er så nydelig <3 <3

13. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Takk for praten og lykke til i dag:)

• Liker Liker x 1
  14. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Ikke så vondt nå, så kroppen ordner nok opp :) lagt på seg 70g i helga så nå kan vi trappe ned sondematen mere :D begynner å se enden av tunnelen!
    Takk søte du <3

• Liker Liker x 1
  15. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Så deilig å se han legger på seg, og gratulerer med lillegutt ♡ Har hatt bv pause så har ikke fått med meg før nå at du har blitt mamma! Nydelig er han!

16. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Tusen takk <3

17. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Det er helt sprøtt å tenke på at du har en sønn som er 1 mnd gammel!

18. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Ja det er litt sprøtt :p er ikke lenge igjen til deg heller nå :D

19. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Da har jeg fått laget meg en ny ticker ;)

20. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Ser ikke den på app...:(

Del denne siden