Drømmen om en baby <3

Ja blir veldig spennende. 5 kg faktisk. Huff, da er det ikke liten baby.
Jeg var faktisk over 4 kg da jeg ble født, mens mannen var 3.3 kg. Så hvis det stemmer det JM sa så blir han mest lik mannen. Å gjør ikke meg noe:)
Her går det litt bedre, har akseptert smertene på en måte og klarer derfor mer. Er tilbake i 30-40 % jobb og det er fint:)
Men bekkenet tuller litt samtidig som jeg har mye vondter rundt om i kroppen. Men det har jeg alltid høst/vinter/vår pga kaldere vær og dermed mye muskelsmerter osv. Så kunne jo ikke forvente at det skulle forsvinne i år;-)

Hvordan er det med valpen som sikkert er stor da? Komt i den alderen at hun tester? ;-)
Hun på 17 mnd tester grenser veldig om dagen. Tror hun merker at jeg har mindre overskudd;-)
Bra det går litt bedre, sikkert godt å jobbe litt også :) bekkene er ikke noen bestevenn for tiden nei.. Godt vi har bare 10 uker igjen(så fremt de vil ut til termin)

Valpen begynner å bli stor ja. Hun begynt å bli en prøvelse nå... Tester oss ut på alt, utenom når hun får servert mat, da hører hun etter :p
De er så utspekulerte, merker om vi er i form eller ikke ;)
Glemte å melde henne på utstillingen som er i helgen... Så da blir det ikke noen utstillinger før neste år igjen.
Skal dere på noen flere i år?
 
Min ligger også med hode ned. Da jeg var på ul sist fikk jeg beskjed om at hun var mindre enn hun skulle være, så får nok en liten baby igjen om hun ikke bare plutselig blir kjempe stor:p liker at alt så bra ut hos deg. Blir spennende til uka:D
 
Bra det går litt bedre, sikkert godt å jobbe litt også :) bekkene er ikke noen bestevenn for tiden nei.. Godt vi har bare 10 uker igjen(så fremt de vil ut til termin)

Valpen begynner å bli stor ja. Hun begynt å bli en prøvelse nå... Tester oss ut på alt, utenom når hun får servert mat, da hører hun etter :p
De er så utspekulerte, merker om vi er i form eller ikke ;)
Glemte å melde henne på utstillingen som er i helgen... Så da blir det ikke noen utstillinger før neste år igjen.
Skal dere på noen flere i år?
Herlig å jobbe litt ja, og så spiller det jo inn på økonomien for min del siden jeg går på AAP.
Håper mini kommer ut litt før jeg. Sånn rundt 6-7 januar hadde vært fint:)

Rart hvordan de tester altså, men det er vel endel av arbeidet som følger med å ha hund. Men kjenner jeg kunne godt ha sluppet det som gravid. Lunten min er ofte ganske kort;-)
Kjipt å glemme å melde på da, men erfaringsmessig så kan det fort gå i glemmeboken;-)
Blir ikke flere utstillinger i år på oss heller. Da måtte vi ha reist 8 timer en vei og det orker jeg ikke.
Så neste blir i februar på oss:)
 
Min ligger også med hode ned. Da jeg var på ul sist fikk jeg beskjed om at hun var mindre enn hun skulle være, så får nok en liten baby igjen om hun ikke bare plutselig blir kjempe stor:p liker at alt så bra ut hos deg. Blir spennende til uka:D
Hun blir nok ikke bare kjempestor, det trur jeg jeg ikke :p gleder meg sånn til å se henne, ikke lenge igjen nå :D
Spent på om junior blir mindre eller større enn det jm sier. Kjenner jeg er litt lei av å dra til sykehuset, men jeg får se han så det hjelper på^^ også er det jo veldig bra de følger opp, bare lei av å kjøre.
Skal besøke pappa når jeg er i Trondheim, da får jeg bilstolen :D gleder meg til å montere den.
 
Herlig å jobbe litt ja, og så spiller det jo inn på økonomien for min del siden jeg går på AAP.
Håper mini kommer ut litt før jeg. Sånn rundt 6-7 januar hadde vært fint:)

Rart hvordan de tester altså, men det er vel endel av arbeidet som følger med å ha hund. Men kjenner jeg kunne godt ha sluppet det som gravid. Lunten min er ofte ganske kort;-)
Kjipt å glemme å melde på da, men erfaringsmessig så kan det fort gå i glemmeboken;-)
Blir ikke flere utstillinger i år på oss heller. Da måtte vi ha reist 8 timer en vei og det orker jeg ikke.
Så neste blir i februar på oss:)
Jeg også håper han kommer litt før, alle kjærringråd skal testes ut etter 1. jan :p
Jeg også kjenner at jeg kunne ha sluppet nå i graviditeten, men vi tok et valg å kjøpte henne. Lunten min er også ganske kort, så må telle til 10 noen ganger.

Skjønner du ikke gidder å reise så langt. Nok av utstillinger man kan melde på neste år :)
Vet ikke når neste blir på oss.
 
Hun blir nok ikke bare kjempestor, det trur jeg jeg ikke :p gleder meg sånn til å se henne, ikke lenge igjen nå :D
Spent på om junior blir mindre eller større enn det jm sier. Kjenner jeg er litt lei av å dra til sykehuset, men jeg får se han så det hjelper på^^ også er det jo veldig bra de følger opp, bare lei av å kjøre.
Skal besøke pappa når jeg er i Trondheim, da får jeg bilstolen :D gleder meg til å montere den.
Så gøy! Husker jeg var så stolt da setet endelig sto i bilen;)
 
Jeg også håper han kommer litt før, alle kjærringråd skal testes ut etter 1. jan :p
Jeg også kjenner at jeg kunne ha sluppet nå i graviditeten, men vi tok et valg å kjøpte henne. Lunten min er også ganske kort, så må telle til 10 noen ganger.

Skjønner du ikke gidder å reise så langt. Nok av utstillinger man kan melde på neste år :)
Vet ikke når neste blir på oss.
Hehe, Ja blir nok mye kjærringråd da ja;-)
Ja noe må en jo tåle. Her har jeg hun yngste som tester grenser + hun eldste som skal passe på meg HELE tiden (blitt mye værre de 3 siste ukene), fotfølger meg nesten hele tiden om jeg ikke kommanderer henne på plass.. De er nå herlige og.
 
Hehe, Ja blir nok mye kjærringråd da ja;-)
Ja noe må en jo tåle. Her har jeg hun yngste som tester grenser + hun eldste som skal passe på meg HELE tiden (blitt mye værre de 3 siste ukene), fotfølger meg nesten hele tiden om jeg ikke kommanderer henne på plass.. De er nå herlige og.
Hehe, rart hvor mye de forstår. Kan bli slitsomt når de fotfølger.
Vårres trur jeg ikke har skjønt at jeg har noe i magen, men det forventer jeg ikke av en valp heller da :p veldig spent på hvordan hun reagerer med å få en baby i hus. Hadde masse besøk i sommer av babyer og barn, det gikk kjempe godt, hun ville slikke dem i ansiktet hele tiden :p
 
Hehe, rart hvor mye de forstår. Kan bli slitsomt når de fotfølger.
Vårres trur jeg ikke har skjønt at jeg har noe i magen, men det forventer jeg ikke av en valp heller da :p veldig spent på hvordan hun reagerer med å få en baby i hus. Hadde masse besøk i sommer av babyer og barn, det gikk kjempe godt, hun ville slikke dem i ansiktet hele tiden :p
Det går nok kjempebra siden hun er valp og vant til barn. Tror d skal gå bra med ho yngste vår og for ho er vant til barn. Mer skeptisk til ho eldste som er mer sjalu og masete. Håper bare de takler det greit begge to. Har skaffa lekegrind som vi kan ha i stua slik at beibis får fred fra de lange tungene;)
 
30+2

Var til JM idag, alt så fint ut.
Hun målte han og han var så stor som han skal være. Hun trur han blir ca 3800 g og ca 36 cm i hodeomkrets til termin. Han ligger med hodet ned og hun mente han ikke kommer til å snus seg noe mere, har ligget med hodet ned i en mnd nå. Men ikke festet. Han lå å suttet på tommelen sin når jeg var der, så søt ❤️ lille gutteluren min!

St. Olav igjen neste uke, spent på va de sier da.
<3 <3 Fine deg :D Søte guttebassen som sutte på tommelen :D
 
Idag fikk jeg endelig kjøpt bag til vogna :D også kjøpte jeg en voksi bilstolpose, skal kjøpe en til for å ha i bagdelen men den skal være svart :)

ImageUploadedByBV Forum1415209596.130143.jpg
ImageUploadedByBV Forum1415209605.696828.jpg
ImageUploadedByBV Forum1415209613.662181.jpg

Her er sportsdelen
ImageUploadedByBV Forum1415209700.336833.jpg
ImageUploadedByBV Forum1415209731.505561.jpg

Gleder meg sånn til å trille lillegutt ❤️
 
Så utrolig fin oversikt du har lagd her :) og så fiiiin mage ;)
 
31+2

I morgen skal jeg på sukehuset igjen å se på lilleplutt❤️
Jeg og mamma ska på sprinkelsengshopping, også skal jeg til pappa å hente bilstolen.


Ukes oppdatering
- Termin:
13. Januar 2015
- På vei: 31+2
- Måned: 8. svangerskapsmåned
- Igjen til termin: 64 dager
- Trimester: 3. trimester
- Neste kontroll: 24. Nov
- Ultralyd: St. Olav 11. Nov
- Kjønn: Gutt
- Utålmodig: vil møte gutten min❤️
- Nye innkjøp: litt klær
- Utstyr så langt: En jakke, bukse og lue, Sportsvogn og pappa har kjøpt bilstol, voksipose, noen klær, Stellebord, stellematte, brystpumpe
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Nei
- Mage: vokser den
- Vektendring: Opp 10 kg
- Melk i brystene: har kommet noen dråper
- Aktivitet: Kjenner spark hver dag, ser og kjenner sparkene utenpå magen
- Tungt: Nå er det tungt
- Kynnere :Ja hver dag
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Kontoret blir barnerom
- Matkick: loff med nutella og melk
- Plager: Trøtt
- Humør: Svinger en del nå
- Sykehusbagen: Nei, har begynt å tenke på hva jeg skal ha med
- Høygravid: Om 24 dager
- Tanker om fødselen: Lurer på om jeg vil prøve badekar
- Medisiner: Ingen
- Tilskudd: Vitamin bjørner
- Sykemeldt: Jeg går på svangerskapspenger pga yrket mitt.

ImageUploadedByBV Forum1415611809.351445.jpg
 
Fine Liisjja <3
 
Back
Topp