Drømmen om en baby <3

CD 13

ImageUploadedByBV Forum1398187921.225226.jpg
Begynte med el tester idag, tenkte jeg skal gi det en sjangse.
Negativ idag, håper på positiv om noen dager.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så gøy du også har fått deg dagbok :D Håper den snart blir positiv! Skal følge med :D
 
CD 14

Litt stikkinger i venstreside nå, håper på EL :D må legge inn aksjer idag også! Tempen gikk litt ned, men glemte å ta en el test i morges.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
krysser fingre for at egget slipper :D du skal jo bare være med til januar du også ;)
 
CD 15

Idag føles det noen ganger ut som noen har slått meg i magen. Tempen sank idag. Er super oppblåst.
Tok en EL test i morrest eller jeg trudde jeg tok det, det var vist en g-test. Skylte ut urinen før jeg oppdaget det... Den var seff neg:p Herregud går i svime om morgenene :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
CD 15

Idag føles det noen ganger ut som noen har slått meg i magen. Tempen sank idag. Er super oppblåst.
Tok en EL test i morrest eller jeg trudde jeg tok det, det var vist en g-test. Skylte ut urinen før jeg oppdaget det... Den var seff neg:p Herregud går i svime om morgenene :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha. Sånn går det når man ikke følger med. Gjort det et par ganger selv , bomma på testene :p kanskje du er dpo i morgen ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Haha. Sånn går det når man ikke følger med. Gjort det et par ganger selv , bomma på testene :p kanskje du er dpo i morgen ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Spent på tempen i morgentidlig.
Glemmer dagboken min innimellom derfor sent svar :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enig med Bina, fin temp nå! :)
 
9 DPO

Jeg sprang på en smell å tok en test.
Har ingen symptomer, tempen sank litt i dag men det var veldig kaldt på rommet.

ImageUploadedByBV Forum1399103863.293320.jpg
ImageUploadedByBV Forum1399103871.903593.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det ser ut som testen fortsatt er våt når bildet er tatt? Hvor lenge etter du tok testen tok du bilde? Og hvor lenge er det siden du tok testen nå?

Synes jeg kan skimte noe...
 
Det ser ut som testen fortsatt er våt når bildet er tatt? Hvor lenge etter du tok testen tok du bilde? Og hvor lenge er det siden du tok testen nå?

Synes jeg kan skimte noe...
Bilde tatt etter 5 min, kvarter ca nå. Jeg var kanskje litt snar


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bilde tatt etter 5 min, kvarter ca nå. Jeg var kanskje litt snar


Sent from my iPhone using BV Forum

Kan hende du må ta nytt bilde om en time når testen er tørr.

Hva ser du selv da? Og synes du at du kunne skimte "noe" når du tok bilde (altså etter 5 minutter, som jo er innenfor fristen)?

Jeg synes vanligvis strekene blir svakere på bildene, og at det derfor blir riktigere med bilde når testen er tørr - for da er streken sterkere i virkeligheten enn den var etter 5 minutter, men blir mer lik på bilde. Haha.. Hvis du skjønte hva jeg mente.
 
Kan hende du må ta nytt bilde om en time når testen er tørr.

Hva ser du selv da? Og synes du at du kunne skimte "noe" når du tok bilde (altså etter 5 minutter, som jo er innenfor fristen)?

Jeg synes vanligvis strekene blir svakere på bildene, og at det derfor blir riktigere med bilde når testen er tørr - for da er streken sterkere i virkeligheten enn den var etter 5 minutter, men blir mer lik på bilde. Haha.. Hvis du skjønte hva jeg mente.
Skjønner hva du mener, jeg føler jeg skimpter men og igjen tror jeg det er ønsketenkning.

Tok bilde i bedre lys enn badet nå, ser litt mer tørket ut nå
ImageUploadedByBV Forum1399104607.644172.jpg
ImageUploadedByBV Forum1399104616.210182.jpg
Nederste er redigert, er regigeringstøsa jeg :p 9 dpo er jo for tidlig, skal teste hver dag jeg nå



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette er veldig veldig spennende hvert fall!!!

Og om du ser på gravidgrafer så kan man få "taggete" graf når man er gravid, så litt ned og litt opp er ikke noe farlig.
 
Dette er veldig veldig spennende hvert fall!!!

Og om du ser på gravidgrafer så kan man få "taggete" graf når man er gravid, så litt ned og litt opp er ikke noe farlig.
Det vet jeg, men liker ikke at tempen går litt ned fordi :p men rommet var kaldt så tror det er derfor, men det blir bare spekulasjoner. Om tempen går opp igjen i morgen har jeg mer trua. Har no iværtfall fått EL denne pp :) er glad for det jeg :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min temp går jo opp og ned. På 9 dpo mista jeg jo het troa . Men om ett par dager til så er jeg sikker på at du får noe fint:D
Synes jeg ser antydning til noe.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Forsøkte å redigere litt jeg og:

upload_2014-5-3_10-27-1.png


upload_2014-5-3_10-27-24.png
 
Back
Topp